Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego

Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, Szpitalna 14
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182662888
  • Data zamieszczenia: 2024-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarzad Dróg w Nowym Targu
    Szpitalna 14
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182662888
    REGON: 491931399
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.nowotarski.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa infrastruktury drogowej na terenie Powiatu Nowotarskiego.2. W ramach zadania realizowane będą roboty prowadzone na terenie Gmin Powiatu Nowotarskiego które obejmować będą w szczególności:1) wymianę podbudowy i ułożenie nowej nawierzchni asfaltowej wraz z regeneracją nawierzchni bitumicznych siatkami,2) przebudowę innych części drogi wraz z umocnieniami korpusu:rowów i skarp wraz robotami towarzyszącymi, oraz niezbędną przebudową zjazdów i potencjalnie kolidujących z robotami urządzeniami infrastruktury technicznej i urządzeniami budowlanymi niezwiązanymi z potrzebami zarządzania, drogami lub potrzebami ruchu drogowego,3) wykonanie poboczy, 4) wykonanie odwodnienia powierzchniowego i przebudowa ścieku, 5) wykonanie elementów bezpieczeństwa:poręczy ochronnych sztywnych, barier ochronnych stalowych, barieroporęczy ochronnych stalowych, 6) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 80 000,00 zł, słownie złotych: osiemdziesiąt tysięcy 00/100.3. Wadium wnosi się wyłącznie w polskiej walucie (PLN).4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art.98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniądza przyjmuje się termin uznania (data i godzina) na rachunku Zamawiającego.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.2. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie doświadczenia Wykonawcy, tzn. należycie wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną (wykonaną w ramach 1 zadania/umowy/zlecenia) obejmującą roboty związane z budową, odbudową, rozbudową lub przebudową drogi publicznej/dróg publicznych o długości tej drogi co najmniej 500 m (słownie metrów: pięćset), w zakres której wchodził chodnik lub ścieżka rowerowa/pieszorowerowa o długości co najmniej 500 m (słownie metrów: pięćset) i nawierzchnia mineralno-bitumiczna o powierzchni co najmniej 2 500 m2 (słownie metrów kwadratowych: dwa tysiące pięćset); nie można sumować zadań/umów/zleceń aby uzyskać długość 500 m (objętej robotami drogi/dróg) albo 500 m (objętego robotami chodnika/ ścieżki rowerowa/pieszo rowerowa) lub powierzchnię 2 500 m2 (objętej robotami nawierzchni mineralno-bitumicznej).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach