Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Rozbiórka i budowa mostu wraz z odcinkami drogi gminnej ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie”.

Gmina Dębe Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-311 Dębe Wielkie, Strażacka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 756 47 00 , fax. 25 756 47 34
  • Data zamieszczenia: 2024-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębe Wielkie
    Strażacka 3
    05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie
    tel. 25 756 47 00, fax. 25 756 47 34
    REGON: 711582641
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Rozbiórka i budowa mostu wraz z odcinkami drogi gminnej ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Dębe Wielkie – „Rozbiórka i budowa mostu wraz z odcinkami drogi gminnej ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie”. Przedmiot zamówienia:Zadanie będzie polegało na wykonaniu rozbiórki istniejącego obiektu mostowego i budowy nowego obiektu mostowego w ul. Batalionu Parasol w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie w miejscu przejścia przez rów melioracyjny oznaczony R-A, a także na wykonaniu odcinka drogi o długości 45m (szerokość jezdni 6m – dwa pasy ruchu o szerokości po 3m) – tj. nowej asfaltowej konstrukcji nawierzchni jezdni (z jednostronnym pochyleniem poprzecznym o wartości przechyłu 2%) wraz ze ścieżką pieszo – rowerową (o szerokości 3m) z betonowej kostki brukowej (grubości 8 cm) i zjazdami do nieruchomości (od strony zachodniej z betonowej kostki brukowej (grubości 8 cm), natomiast od strony wschodniej z asfaltu), urządzeń bezpieczeństwa ruchu (w tym barieroporęczy), poboczy - zgodnie z zakresem wynikającym z dokumentacji projektowej. Projektowany obiekt w postaci odcinka drogi i obiektu inżynierskiego został nawiązany do sąsiednich terenów. Inwestycja ma na celu dostosowanie własności użytkowych obiektu do obowiązujących normatywów. Odwodnienie nawierzchni jezdni i ścieżki pieszo – rowerowej na obiekcie odbywać się będzie powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do krawędzi jezdni, a następnie wzdłuż krawężników i dalej ściekami skarpowymi do rowów przydrożnych. Na długości ścieżki pieszo - rowerowej i barier ochronnych jezdnia będzie ograniczona krawężnikami 20x30 na ławie betonowej C12/15 z oporem. Na długości ścian czołowych obiektu zastosowane zostaną krawężniki kamienne, a w pozostałych miejscach betonowe. Pod zjazdem po stronie wschodniej wykonany zostanie przepust z rur HDPE SN8 o średnicy 400mm i długości 10m. Rury przepustów ułożone zostaną na fundamencie kruszywowym gr. 30cm w osłonie z geowłókniny separacyjnej min. 300g/m2. Na fundamentach ułożona zostanie luźna podsypka z piaski do osadzenia rur. Rura na wlocie i wylocie zostanie docięta do pochylenia 1:1. Na wlocie i wylocie przepustu wykonane zostanie umocnienie z obruku kamiennego gr. min. 20cm na warstwie chudego betonu C12/15 gr. min. 10cm ze spoinowaniem. Z kolei od strony zachodniej, tj. od strony działki 195/4 w ramach zadania zaprojektowano zabudowę odcinka istniejącego rowów przydrożnego w postaci przepustu z rur HDPE SN8 o średnicy 500mm i długości 20m. Na początku odcinka rów zostanie umocniony korytkami prefabrykowanymi i skierowany do projektowanej żelbetowej studni rewizyjnej średnicy 1500 z osadnikiem poziomym. Dalej wody za pośrednictwem projektowanego kolektora zostaną skierowane do rowu R-A. Rury przepustu ułożone zostaną na fundamencie kruszywowym gr. 30cm w osłonie z geowłókniny separacyjnej min. 300g/m2. Na fundamentach ułożona zostanie luźna podsypka z piaski do osadzenia rur. Na wlocie kolektor zostaną ścięte w dostosowaniu do pochylenia skarp koryta rowu R-A, a skarpa rowu na szerokości wylotu zostanie umocniona obrukiem kamiennym na warstwie chudego betonu C12/15 gr. min. 20cm ze spoinowaniem. W ramach inwestycji zaprojektowano budowę kanału technologicznego oraz przebudowę kolizji z istniejącą siecią teletechniczną, elektroenergetyczną, wodociągową i sanitarną. Należy ponadto przestawić istniejące kolidujące z inwestycją ogrodzenie do granicy pasa drogowego, a także w ramach zadania usunięcia kolidujących drzew. W ramach inwestycji projektuje się wprowadzenie zmian w stałej organizacji ruchu. Lokalizację znaków przedstawiono w projekcie stałej organizacji ruchu. Zaprojektowano znaki pionowe średnie z zastosowaniem folii odblaskowej typu 2. Znaki zostaną przytwierdzone do słupków stalowych ocynkowanych średnicy 70mm.Zgodnie z dokumentacją projektową zaprojektowano most drogowy jednoprzęsłowy o konstrukcji gruntowo-powłokowej w postaci konstrukcji łukowej z blach falistych opartej na żelbetowych ławach fundamentowych w obudowie z stalowych grodzic tymczasowych. Obiekt został zaprojektowany na obciążenie wg modelu LM1 na klasę II obciążenia pojazdami samochodowymi wg PN-EN 1991-2:2007 Eurokod 1: Oddziaływania na konstrukcje, Część 2: Obciążenia ruchome mostów. W projekcie zastosowano konstrukcję stalową o rozpiętości 4,548m, wysokości 1,352m i grubości blachy 7,0mm zabezpieczonej przez cynkowanie ogniowe i obustronną powłoką malarską wraz z elementami pomocniczymi do zespolenia ze ścianami czołowymi i zamontowania w fundamencie. Aby zachować wymagane światło umożliwiające przepływ wody miarodajnej, zaprojektowano obiekt o max. świetle poziomym 4,55m i świetle pionowym 1,84-1,94m. Końce konstrukcji stalowej winny być ścięte pionowo i zespolone z żelbetowymi ścianami czołowymi o długości 10,0m. Długość konstrukcji łukowej wyniesie 10,70m (mierząc prostopadle) i 11,39m (w skosie).Na podstawie badań podłoża gruntowego stwierdzono proste warunki gruntowe, a projektowany obiekt zaliczono do drugiej kategorii geotechnicznej - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych (Dz.U. z 2012 r., poz. 463). Szczegółowe warunki realizacji zadania jej pełny zakres określa Dokumentacja Projektowa opracowana przez Biuro Projektowo-Konsultingowe „MOSTY Sławomir Leszczyński ul. Juliana Grzeszaka 8A, 05-300 Mińsk Mazowiecki oraz przedmiary robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do niniejszej SWZ (Nr 1A, Nr 1B, Nr 1C). Warunki realizacji zadania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.Całość robót należy prowadzić zgodnie z obowiązującym prawem budowlanym, normami, przepisami, STWiORB, z aktualną sztuką i wiedza techniczną, pod stałym nadzorem z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.Wykonawca jest zobowiązany do zachowania należytej staranności w podejmowanych działaniach oraz do przestrzegania zapisów wszystkich uzgodnień, warunków i decyzji stanowiących integralną część dokumentacji projektowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45221100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach