Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury drogowej lokalnego układu komunikacyjnego

GMINA BŁASZKI ogłasza przetarg

  • Adres: 98-235 Błaszki, pl. Niepodległości 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA BŁASZKI
    pl. Niepodległości 13
    98-235 Błaszki, woj. łódzkie
    REGON: 730934358
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.blaszki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury drogowej lokalnego układu komunikacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem planowanej przez Gminę Błaszki inwestycji jest remont drogi gminnej Morawki - Korzenica - Kobylniki - Góra w granicach istniejących pasów drogowych. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr 110, 142, 190 w obrębie ewidencyjnym Morawki, działce nr : 127 w obrębie ewidencyjnym Korzenica i na działkach nr 58, 70, 46 w obrębie ewidencyjnym Kobylniki. Projektowana droga ma początek w km 0+000 założonym na krawędzi drogi powiatowej nr 1733. Koniec projektowanego odcinka drogi jest w km 2+913 na krawędzi drogi powiatowej nr 1735.5.2. Przedmiotowy remont polegać będzie na :a/ obustronnym poszerzeniu warstwy ścieralnej jezdni asfaltowej do szerokości 4,5 m,b/wykonaniu nowej konstrukcji podbudowy na poszerzeniach jezdni. Nowa konstrukcja będzie się składać z warstwy gruntu stabilizowanego cementem 2,5 MPa grubości 15 cm, podbudowy zbetonu C 8/10 grubości 20 cm i nawierzchni jezdni składającej się z warstwy wiążącej wykonanej zbetonu asfaltowego AC 16W 50/70 grubości 5 cm i warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S50/70 grubości 4 cm.c/ istniejąca bitumiczna nawierzchnia jezdni otrzyma warstwę wyrównawczą w profilu podłużnym ipoprzecznym z betonu asfaltowego AC 11W 50/70 o grubości średnio 4 cm i warstwę ścieralną zbetonu asfaltowego AC 11S 50/70 o grubości 4 cm,d/ wykonaniu utwardzenia poboczy szerokości 0,5 m po obu stronach drogi mieszanką kamienną0/31,5 grubości 12 cm,e/ wykonaniu barier sprężystych po obu stronach drogi długości 12,0 m, przy przepuście w km0+420, zamontowanych w odległości 0,5m od zewnętrznej krawędzi projektowanego umocnionegopobocza. Słupy barier należy zamontować w fundamentach betonowych głębokości 0,8 m, oprzekroju kwadratowym i wymiarach 40x40 cm, z betonu C 12/15.f/wykonaniu uzupełnień w stałym oznakowaniu .5.3. Szczegółowo zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, SST oraz przedmiar robót, stanowiące załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 18.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł. ( słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).18.2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).18.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.18.4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.18.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 18.2 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.18.6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Błaszkachnr konta: 20 9245 0002 0000 0202 2000 009018.7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.18.8. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęta data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego.18.9. Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.18.10. Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 -5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający stawia w postępowaniu warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji co najmniej:- jedną osobę, posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadające im zakresem uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,b) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonał:- co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie dróg o wartości min. 500 000,00 zł brutto każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-21

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach