Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – wykonanie instalacji małej kogeneracji i instalacji próżniowych fototermicznych kolektorów słonecznych.

Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ogłasza przetarg

  • Adres: 87300 Brodnica, ul. Wiejska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 668 91 00 , fax. 56 668 91 01
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy
    ul. Wiejska 9
    87300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 668 91 00, fax. 56 668 91 01
    REGON: 30232700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozbrodnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – wykonanie instalacji małej kogeneracji i instalacji próżniowych fototermicznych kolektorów słonecznych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Instalacja próżniowych kolektorów słonecznych do wspomagania przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz rozbudowa miejsc parkingowych wraz z zadaszeniem z miejscem dla próżniowych kolektorów słonecznych oraz drogą dojazdową na terenie Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy: A. ZADANIE NR 1: wspomaganie w technologii solarnej przygotowania ciepłej wody użytkowej w istniejącej kotłowni znajdującej się na działce 45/15 i 45/16 obręb Brodnica, przez wykonanie instalacji próżniowych fototermicznych kolektorów słonecznych, wykonanie instalacji elektrycznych solarnych oraz oświetlenia wiaty. B. ZADANIE NR 2: wykonanie konstrukcji stalowej nad parkingami z zadaszeniem dla pola próżniowych fototermicznych kolektorów słonecznych. C. ZADANIE NR 3: wybudowanie osiemnastu miejsc parkingowych i drogi dojazdowej do parkingów, wykonanie odwodnienia terenu oraz odwodnienia zadaszenia na konstrukcji stalowej, wykonanie fundamentów pod konstrukcje stalowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferty muszą być zabezpieczone wadiami w wysokości: a) Zadanie nr 1 - 6.500,00 zł (sześć tysięcy pięćset 00/100 złotych); b) Zadanie nr 2 - 4.700,00 zł (cztery tysiące siedemset 00/100 złotych); c) Zadanie nr 3 - 6.000,00 zł (sześć tysięcy 00/100 złotych); 2. Wadium może być wniesione w następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  gwarancjach bankowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść najpóźniej do dnia 29 września 2017 r. do godziny 10:00 na rachunek bankowy Zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Brodnicy ul. Wiejska 9, 87-300 Brodnica Konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Brodnicy Nr 93 9484 1150 2200 0000 5733 0004 z zaznaczeniem „Wadium – „Poprawa efektywności energetycznej obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Brodnicy poprzez wykorzystanie odnawialnych źródeł energii – wykonanie instalacji małej kogeneracji i instalacji próżniowych fototermicznych kolektorów słonecznych” - nr sprawy ZP/9/2017 – Zadanie Nr ….” (w sytuacji składania oferty łącznej dokonać wniesienia wadium oraz wymienić wszystkie numery Zadań na które jest składana oferta) .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Oferta zostanie uznana za spełniająca warunki, jeśli będzie: a) zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ, b) złożona w wyznaczonym terminie składania ofert. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą wraz z ofertą następujące oświadczenia wymagane w SIWZ w zakresie: 2.1 spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 2.2 braku podstaw wykluczenia, 2.3 potwierdzeniu spełnienia warunków przedmiotowych, a Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona i ogłoszona przez Zamawiającego na stronie www.bip.zozbrodnica.pl, w terminie 5 dni od ogłoszenia przedłoży wymagane w SIWZ dokumenty w zakresie: 2.4 o przynależności do grupy kapitałowej. 3. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie, o którym mowa wyżej stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. a) W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych, ogólnodostępnych bazach danych państw członkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca winień wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z dokumentami. b) W odniesieniu do Wykonawcy, który w świetle przesłanek określonych w art. 24 ust. 1 pkt. 13-14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp podlega wykluczeniu, Zamawiający dopuszcza samooczyszczenie. W sytuacji zaistnienia podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania – istnieje możliwość przedstawienia przez Wykonawcę dowodów na to, że podjął środki wystarczające do wykazania jego rzetelności w tym, że: 1) naprawił szkodę lub zadośćuczynił za wyrządzoną krzywdę, 2) podjął konkretne środki techniczne, kadrowe, organizacyjne, odpowiednie do zapobiegania kolejnym przestępstwom lub nieprawidłowemu postępowaniu; w takim przypadku Zamawiający rozpatrzy dowody wskazane wyżej i dokona ich oceny w świetle przesłanek wykluczenia. c) Zamawiający zastrzega, że na dowolnym etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może wezwać Wykonawców w trybie art. 26 ust. 2f Pzp do przedłożenia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzających, jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Oferta musi zawierać: 1) Formularz ofertowy, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (zawierający między innymi wynagrodzenie Wykonawcy oraz poza cenowe kryterium ofert). Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to ryczałt. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy opisu przedmiotu zamówienia. 2) Oświadczenie o którym mowa w pkt VIII.3 SIWZ (załączniki nr 6 SIWZ). 3) Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4) Oryginał dokumentu wniesienia wadium, jeżeli zabezpieczenie wadialne zostało wniesione w formie niepieniężnej (dla każdego Zadania oddzielnie). 5) Zamawiający wymaga złożenia wymienionych dokumentów w pkt 1) do pkt 3) do każdej oferty składanej na każde Zadanie oddzielnie. W sytuacji składania oferty łącznie na któreś Zadania lub wszystkie Zadania należy dołączyć do oferty jeden komplet wymienionych dokumentów. 11.2. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych – składane na wezwanie Zamawiającego: 1) Wykaz wykonanych robót potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót rozdz. VIII pkt 4.1 ust 1 - załącznik nr 4 SIWZ. 2) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z opisanym warunkiem VIII. pkt 4. ust. 2 - załącznik nr 3 SIWZ. 3) Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem VIII. pkt 4.2 SIWZ. 11.3. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust 5 pkt 1-8 ustawy Prawo zamówień publicznych – składane na wezwanie Zamawiającego: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) oświadczenie wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2016 r. poz. 716). 11.4. Zamawiający zaleca, aby wszystkie kartki złożonej oferty były kolejno ponumerowane. Nie spełnienie tego wymogu nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. Za kompletność złożonej oferty, która nie została ponumerowana Zamawiający nie bierze odpowiedzialności. 11.5. Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, należy oznaczyć zapisem: „Dokument stanowi tajemnicę przedsiębiorstwa”, i zaleca się by były dołączone do oferty lub na wezwanie w oddzielnej kopercie oznaczonej: „Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”; ponadto wraz z tymi dokumentami należy załączyć w formie opisowej, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11.6. Wszystkie dokumenty składane z ofertą i na wezwanie zamawiającego, oprócz pełnomocnictw, dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia wadialnego, oświadczenia o udostępnieniu zasobów przez podmiot trzeci muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” na każdej stronie zawierającej treść przez Wykonawcę (osobę/osoby upoważnioną do reprezentacji wykonawcy wymienioną w dokumencie rejestracyjnym prowadzonej działalności gospodarczej) lub pełnomocnika. Pełnomocnictwa dołączone do oferty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu zasobów powinny być złożone w formie oryginału. Dokument potwierdzający wniesienie zabezpieczenia wadialnego w formie niepieniężnej powinien być złożony w formie oryginału. 11.7. Zamawiający wymaga by dokumenty składane z ofertą i na wezwanie zamawiającego były sporządzone w języku polskim. Jeżeli oryginalny dokument został sporządzony w innym języku wymaga się oprócz tego dokumentu złożenia jego tłumaczenia na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach