Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego ogłasza przetarg
- Adres: 44-200 Rybnik, ul. Jankowicka 49
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego
ul. Jankowicka 49
44-200 Rybnik, woj. śląskie
REGON: 276285655 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdp.powiatrybnicki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Lyskach - zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej Domu Pomocy Społecznej w Lyskach” w formule zaprojektuj i wybuduj; obiekt objęty przedmiotową inwestycją zlokalizowany jest pod adresem: ul. Rybnicka 7, 44-295 Lyski;2. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SWZ tj. program funkcjonalno-użytkowy (PFU); - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy w Żorach nr 03 8456 0009 2001 0023 9732 0002 w tytule przelewu należy wpisać: wadium ZDP-SDMiB.2500.6.20235. Musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego podpisem kwalifikowanym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zarząd Dróg, Inwestycji i Remontów Powiatu Rybnickiego z siedzibą w Rybniku przy ul. Jankowickiej 49;2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/ poręczeniem;3) kwotę gwarancji/ poręczenia;4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/ poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonym w art. 98 ust. 6 Pzp.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.10. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, obejmujące swoim zakresem prace, polegające na dociepleniu ścian budynku o powierzchni elewacji min. 1000 m2 każda;2. wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane, obejmujące swoim zakresem prace, polegające na budowie lub przebudowie konstrukcji więźby dachowej i wykonaniu pokrycia dachu w budynku o powierzchni dachu min. 500 m2 każda;3. wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (projektant);4. wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (projektant);5. wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (projektant);6. wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy);7. wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót);8. wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-23
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadania w branży instalacyjno-sanitarnej
Dodano: 2024-04-26 - Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury turystycznej poprzez budowę Punktu Informacyjnego dla Turystów
Dodano: 2024-04-22 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Dziechcinka 4 w Wiśle
Dodano: 2024-04-22 - Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29