Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Nowa Sarzyna – grupa druga (Sienkiewicza 1, Rejtana 3, Konopnickiej 5/Prusa 4

Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 37310 Nowa Sarzyna, ul. 1 Maja
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 24 13 575
  • Data zamieszczenia: 2017-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej Nowa Sarzyna Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. 1 Maja 4
    37310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 24 13 575
    REGON: 18034946700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Nowa Sarzyna – grupa druga (Sienkiewicza 1, Rejtana 3, Konopnickiej 5/Prusa 4
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Prace budowlane mające na celu poprawę efektywności energetycznej budynków wspólnot mieszkaniowych na terenie miasta Nowa Sarzyna. Część 1 – Termomodernizacja budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Sienkiewicza 1 - ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ocieplenie i izolacja ścian fundamentowych - ocieplenie kominów oraz ocieplenie stropu ostatniej kondygnacji - wymiana pokrycia dachu wraz z wydłużeniem okapu poza obrys ścian zewnętrznych - wymiana drzwi wejściowych do budynku - montaż paneli fotowoltaicznych Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. Część 2 – Termomodernizacja budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Rejtana 3 Zakres zamówienia obejmuje: - ocieplenie ścian zewnętrznych - wymiana drzwi wejściowych do klatek schodowych - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana opraw oświetleniowych na klatkach schodowych oraz montaż paneli fotowoltaicznych Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. Część 3 – Termomodernizacja budynku wspólnoty mieszkaniowej przy ul. Konopnickiej 5 oraz montaż paneli fotowoltaicznych w budynku ul. Prusa 4. Zakres zamówienia obejmuje - Zadanie 1 – Konopnickiej 5: - ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ocieplenie i izolacja ścian fundamentowych - wymiana stolarki okiennej w piwnicy i drzwi wejściowych do budynku - modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - wymiana opraw oświetleniowych na klatkach schodowych oraz montaż paneli fotowoltaicznych Zadanie 2 – Prusa 4: - montaż paneli fotowoltaicznych Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) uporządkowanie terenu budowy. 4.3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy: Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także: 1) dostarczenie w terminie 7 dni od daty podpisania umowy harmonogramu prac wg załącznika nr 1 do umowy 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy, 5) zabezpieczenie terenów przyległych do budynków przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego, 6) oznakowanie prowadzonych robót. 4.4. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.5. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 4.7. Dokumenty jakie będą wymagane od Wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny w skład którego wchodzą dokumenty zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 4.8. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). 4.9. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 72 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 4.10. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności opisane w pkt. 4.1 w trakcie realizacji zamówienia. 4.11. Wykonawca i podwykonawcy zobowiązują się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. 4.10 będą zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). 4.12. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4.13. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; 4.14. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 4.10 czynności. 4.15. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach