Urząd Gminy w Mniowie ogłasza przetarg
- Adres: 26080 Mniów, ul. Centralna
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. +48 41 3737002 , fax. +48 41 3737004
- Data zamieszczenia: 2018-08-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Mniowie
ul. Centralna 9
26080 Mniów, woj. świętokrzyskie
tel. +48 41 3737002, fax. +48 41 3737004
REGON: 54988400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mniów: Szkoły Podstawowej w Cierchach gm. Mniów. Szkoły Podstawowej w Rogowicach gm. Mniów. Budynku Urzędu Gminy w Mniowie, oraz – zaprojektuj i wybuduj poddasze użytkowe z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne Urzędu Gminy.Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mniów: Szkoły Podstawowej w Cierchach gm. Mniów. Szkoły Podstawowej w Rogowicach gm. Mniów. Budynku Urzędu Gminy w Mniowie, oraz – zaprojektuj i wybuduj poddasze użytkowe z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne Urzędu Gminy.Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Mniów: Szkoły Podstawowej w Cierchach gm. Mniów. Szkoły Podstawowej w Rogowicach gm. Mniów. Budynku Urzędu Gminy w Mniowie, oraz – zaprojektuj i wybuduj poddasze użytkowe z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne Urzędu Gminy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szkoła Podstawowa w Cierchach gm. Mniów. 1). Zakres rzeczowy podzielona na zadania obejmujące: Zadanie 1 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z doprowadzeniem ościeży wewnętrznych do stanu jak przed wymianą, Zadanie 2 - Wymiana instalacji wewnętrznej c.o. i grzejników z montażem zaworów termostatycznych, z doprowadzeniem wnęk podgrzejnikowych do stanu jak przed wymianą, Zadanie 3 - Wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego, Zadanie 4 - Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku, Zadanie 5 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem wraz z wyprawą tynkarską mineralną, oraz z docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem izolacyjnym. Szkoła Podstawowa w Rogowicach gm. Mniów. 1). Zakres rzeczowy podzielona na zadania obejmujące: Zadanie 6 - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z doprowadzeniem ościeży wewnętrznych do stanu jak przed wymianą, Zadanie 7 - Wymiana instalacji wewnętrznej c.o. i grzejników z montażem zaworów termostatycznych, z doprowadzeniem wnęk podgrzejnikowych do stanu jak przed wymianą, Zadanie 8 - Wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego, Zadanie 9 - Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku, Zadanie 10 - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem wraz z wyprawą tynkarską mineralną. Zadanie 11 - Budynek Urzędu Gminy w Mniowie – zaprojektuj i wybuduj poddasze użytkowe z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne Urzędu Gminy. 1). Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: - Wymiana stolarki okiennej, drzwiowej i luksferów na okiena zewnętrzne, z doprowadzeniem ościeży wewnętrznych do stanu jak przed wymianą, - Wymiana instalacji wewnętrznej c.o. i grzejników z montażem zaworów termostatycznych, z doprowadzeniem wnęk podgrzejnikowych do stanu jak przed wymianą, - Wymiana opraw oświetlenia wewnętrznego, - Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu budynku, - Docieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem wraz z wyprawą tynkarską mineralną. 2). Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego rozbudowy budynku – budowa poddasza użytkowego z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne Urzędu Gminy. 2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: - sporządzenie dokumentacji projektowej we wszystkich branżach, przy założeniu standardu robót wykończeniowych obiektu na poziomie - minimum średniego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru - uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym - uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii i decyzji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na wykonanie robót - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w imieniu Zamawiającego działając na podstawie udzielonego pełnomocnictwa, - wykonanie robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej opracowanej przez Wykonawcę i zaakceptowanej przez Zamawiającego, - dokonanie wszelkich zgłoszeń oraz pozyskanie wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, odbiorów oraz decyzji umożliwiających użytkowanie obiektu 2. Zakres przedmiotu zamówienia w przedmiocie robót budowlanych innych i budowy poddasza użytkowego z przeznaczeniem na pomieszczenia administracyjne Urzędu Gminy obejmuje w szczególności: - Demontaż instalacji odgromowej, obróbek blacharskich, orynnowania, pokrycia, instalacji elektrycznej i więźby dachowej, - Budowa ścianek kolankowych, wieńca, lukarn, ścian konstrukcyjnych i działowych, przewodów wentylacyjnych w kondygnacji poddasza, - Budowa więźby dachowej z pokryciem, ociepleniem skosów, lukarn, stropu, obróbkami blacharskimi, instalacją odgromową, orynnowaniem i rurami spustowymi, - Montaż stolarki okiennej i drzwiowej w kondygnacji poddasza, - Wykonanie instalacji elektrycznej na bazie istniejącej mocy, bądź uzyskaniu zapewnienia jej zwiększenia, wykonanie zasilania awaryjnego (agregat pradotwórczy wolnostojący poza budynkiem), rozbudowa sieci logicznej i elektrycznej dedykowanej do stanowisk komputerowych (poddasze + część istniejąca – 55 szt) UPS, radiotelefon, - Wykonanie instalacji telefonicznej wewnętrznej, alarmowej, p.poż., klimatyzacji, centralnego ogrzewania, - Wykonanie tynków wewnętrznych mokrych i suchych w kondygnacji nowego poddasza, - Wykonanie pomieszczeń sanitariatów w kondygnacji poddasza, oraz wymiana w całym węźle sanitarnym pionów i podejść do armatury instalacji wod-kan, wraz z nowymi okładzinami ścian i podłóg oraz „białym montażem”, - Wykonanie warstw izolacji i podbudowy pod posadzki z kamieni sztucznych w kondygnacji poddasza, - Wymiana posadzek w kondygnacji piętra i parteru, - Wykonanie szybu wraz dostawą i montażem dźwigu osobowego do komunikacji parter – poddasze, - Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej w kondygnacji piętra i parteru, - Malowanie ścian i sufitów w kondygnacji poddasza, piętra i parteru - Docieplenie ścian zewnętrznych fragmentów rozbudowy poddasza styropianem wraz z wyprawą tynkarską mineralną. - Malowanie elementów stalowych balustrad, wymiana krat okiennych na rolety antywłamaniowe - Wymiana płytek z kamieni sztucznych schodów zewnętrznych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem w rozdz. XIV SIWZ; 2. Zobowiązanie wymagane postanowieniami rozdz. X pkt 2 SIWZ, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma – oryginał; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1796 ze zm.) w formie notarialnie potwierdzonej kopii. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu przedszkolno żłobkowego w msc. Wilków”
Dodano: 2023-01-10 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Dodano: 2023-01-02