Przetargi.pl
Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I

SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Waryńskiego, 22A
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 566 22 60 , fax. 087 566 22 60
  • Data zamieszczenia: 2023-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ Ośrodek Rehabilitacji w Suwałkach
    Waryńskiego, 22A
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 087 566 22 60, fax. 087 566 22 60
    REGON: 790317937
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciągów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane zadania pn. „Poprawa dostępności i jakości świadczonych usług zdrowotnych – poprzez modernizację pracowni zabiegowych, poprawę ciagów komunikacyjnych, sanitariatów parteru w Pawilonie I SP ZOZ Ośrodka Rehabilitacji w Suwałkach oraz robotami towarzyszącymi. 2. Szczegółowy zakres robót, kolorystyka, dobór materiałów, zawierają przedmiary robót oraz dokumentacja techniczna dołączona do SWZ, ostateczna decyzja do konsultacji z Zamawiającym i Projektantem.Wykonawca zweryfikuje wymiary na gruncie.Wszystkie materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać np.: certyfikat, oceny / specyfikacje techniczne, krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego, zgodność z Polską Normą, normą cywilną państw członkowskich EOG. Użyte materiały muszą być bezpieczne do użytku w placówkach służby zdrowia - antypoślizgowe w szczególności dotyczy wykończenia podłóg, schodów, trudno zapalne, nietoksyczne, zmywalne, odporne na działanie środków dezynfekcyjnych.Wszelkie przejścia, ciągi komunikacyjne muszą być wykonane w jednej płaszczyźnie tzn. bez listew, progów co wpłynie pozytywnie na poruszanie się dla osób niepełnosprawnych.Uwaga: W związku z koniecznością prowadzenia prac remontowych na czynnym obiekcie, planuje się systematyczne oddawanie i wydzielanie pomieszczeń do remontu (plan kolejności wykonywania prac wykonawca uzgodni z zamawiającym po czym przedstawi zamawiającemu do akceptacji). Zamawiający zakłada, iż w jednym czasie przekaże dwa – trzy pomieszczenia do kompleksowego remontu, po czym wykonawca przeniesie sprzęt i wyposażenie wdg wskazań zamawiającego oddając je do użytkowania co pozwoli zamawiającemu na przekazanie kolejnych pomieszczeń do wyremontowania. Na czas wykonywania robót, Wykonawca jest zobowiązany na swój koszt przewidzieć roboty przygotowawcze tj. w szczególności:- zdemontowanie, wyniesienie, przewiezienie wyposażenia Ośrodka (w wyznaczone miejsce w Ośrodku),- sprawdzenie oraz likwidacja miejscowego występowania zawilgocenia zlokalizowanego między klatką schodową a szatnią niepełnosprawnych, - po wykonaniu robót budowlanych ponowne wnoszenie, zamontowanie elementów wg potrzeb Zamawiającego.Po wykonaniu prac wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji do dokonywania przeglądów i serwisu zamontowanych urządzeń w okresie udzielonej gwarancji.Przy realizacji zadania w wycenie należy przewidzieć koszty wyżej opisanych czynności jak i koszty konserwacji / serwisu zgodnie z wytycznymi producentów wbudowanych urządzeń i ująć je w cenie oferty.Ponadto podczas realizacji prac należy uwzględnić koszt zabezpieczenia elementów pozostających w Pawilonie I na czas remontu. Wykonawca zabezpiecza je we własnym zakresie i na własny koszt tj. odizolowanie ich przed zanieczyszczeniem, uszkodzeniem, zapyleniem itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach