Powiat Zduńskowolski ogłasza przetarg
- Adres: 98220 Zduńska Wola, ul. Złotnickiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 232 204 , fax. 438 232 204
- Data zamieszczenia: 2018-09-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Zduńskowolski
ul. Złotnickiego 25
98220 Zduńska Wola, woj. łódzkie
tel. 438 232 204, fax. 438 232 204
REGON: 73093479500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatzdunskowolski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa dostępności diagnostycznej poprzez zakup sprzętu medycznego dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowego sprzętu medycznego dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu w zakresie jego obsługi i eksploatacji o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: dla części I: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych PLN); 2. Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem ostatecznego składania ofert. 3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Powiatu Zduńskowolskiego prowadzone w Banku PKO BP S.A. , nr rach.: 30 1020 3437 0000 1902 0018 2014, w tytule przelewu należy podać: „Poprawa dostępności diagnostycznej poprzez zakup sprzętu medycznego dla Zduńskowolskiego Szpitala Powiatowego Sp. z o.o.…....”; 2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowej kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z póżn.zm.). Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty – nie dotyczy wadium wnoszonego w pieniądzu. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oryginale .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Formularz ofertowy (wraz z załącznikiem 1a, 1b, 1c do formularza ofertowego) przygotowany wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIW. 2 Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3 Oświadczenie/oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania - wypełnione zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 4 Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby wykonawcy składającego ofertę – jeżeli dotyczy. 5 Pełnomocnictwo / Pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem), jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. 6 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem). 7. Dowód wniesienia wadium (w przypadku formy niepieniężnej)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- sprzedaż inwertera do tomografu komputerowego Revolution CT nr REVVX1800088CN
Dodano: 2024-05-14 - na dostawę kontrolera inwektora stacjonarnego, pojedynczego bezpiecznika i kolektora do tomografu komputerowego typ: Revolution CT o nr fabrycznym: REVX1800088CN wraz z montażem
Dodano: 2024-05-14 - sprzedaż inwertera do tomografu komputerowego Revolution CT nr REVVX1800088CN
Dodano: 2024-05-14 - Dostawy narzędzi chirurgicznych dla USK im. WAM - CSW w Łodzi
Dodano: 2024-04-23 - Dostawa aparatu do znieczuleń z monitorem dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Dodano: 2024-04-11 - 62/TP/ZP/D/2024 - Dostawa aparatury medycznej i sprzętu medycznego na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralny Szpital Weteranów w Łodzi
Dodano: 2024-03-29 - Dostawa aparatu USG wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-21 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-03-20 - Dostawa sterylizatora parowego i myjni dezynfektora na potrzeby ZOZ w Łęczycy
Dodano: 2024-03-15 - Dostawa aparatów medycznych wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego „Widzew” w Łodzi al. Piłsudskiego 157
Dodano: 2024-02-16