Przetargi.pl
„Poprawa bilansu energetycznego budynków Szpitala w Suchej Beskidzkiej poprzez modernizację źródła ciepła wraz wymianą instalacji sanitarnych” ( projekt nr RPMP.04.03.02-12-0321/16) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 4.3 Poprawa efektowności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48338723111 , fax. +480338723111
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. +48338723111, fax. +480338723111
    REGON: 000304415
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa bilansu energetycznego budynków Szpitala w Suchej Beskidzkiej poprzez modernizację źródła ciepła wraz wymianą instalacji sanitarnych” ( projekt nr RPMP.04.03.02-12-0321/16) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 4.3 Poprawa efektowności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, który wykona na rzecz Zamawiającego tj. Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej: – modernizację instalacji centralnego ogrzewania, na którą składa się wymiana istniejących grzejników i przewodów rurowych oraz montaż armatury regulacyjnej, – modernizację wewnętrznej instalacji zimnej wody, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji, instalacji przeciwpożarowej oraz kanalizacji sanitarnej, – modernizację istniejącej kotłowni gazowej zasilającej C.O., C.T. oraz C.W.U polegająca na wymianie 1 kotła parowego na wodny wraz z ruruciągiem, urządzeniami i armaturą, – przebudowę wejścia głównego w bloku „C” Szpitala w Suchej Beskidzkiej, – wymianę sieci cieplnej wykonanej w systemie kanałowym na sieć preizolowaną wraz z wykonaniem przyłączy do budynków. Prace obejmować będą swym zakresem wykonanie robót ziemnych, instalacyjno - inżynieryjnych oraz budowlanych, – przebudowę węzłów cieplnych w budynkach A,B,C,D,F (instalacja centralnego ogrzewania, inst. ciepła technologicznego oraz c.w.u.) wykonana w oparciu o wymienniki płytowe – instalację elektryczną i automatyki związanej z wykonywanym zadaniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60 000 zł PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). 1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U.z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 14.11.2017r. o godzinie 10:00 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Bank Spółdzielczy Sucha Beskidzka 58812800050000052120000020, z dopiskiem: „Wadium ZOZ.V.010/DZP/67/17– „Poprawa bilansu energetycznego budynków Szpitala w Suchej Beskidzkiej poprzez modernizację źródła ciepła wraz wymianą instalacji sanitarnych” ( projekt nr RPMP.04.03.02-12-0321/16) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (RPO WM), Działanie 4.3 Poprawa efektowności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym, Poddziałania 4.3.2 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej – spr Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 1. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów). 2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 19.2.6. lit. a) niniejszego rozdziału SIWZ. 3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Wszelkie spory wynikające z wniesionego wadium rozpatrywał będzie wg prawa polskiego sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz załącznikiem nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej 2. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 4. kosztorys ofertowy uwzględniający zakres czynności niezbędnych do wykonania opisanych w branżowych przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 5a do SIWZ. 5. Wykazy zrealizowanych robót – (celem oceny doświadczenia Wykonawcy: doświadczenie w instalowaniu kotłów, doświadczenie w pracach instalacyjnych, zgodnie z opisem w rozdz. XXV- opis kryteriów oceny). 6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 7. Dowód wniesienia wadium: - w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium – zgodnie z pkt. 19.2.1. Rozdziału XIX SIWZ; - w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach