Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Dobra - Remont drogi gminnej w miejscowości Długa Wieś - Chrapczew; etap I, na odcinku 700,00 mb, od km 0+820 do km 1+520

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 62-730 Dobra, plac Wojska Polskiego 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-63 279-90-11 , fax. 0-63 279-90-11
  • Data zamieszczenia: 2015-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    plac Wojska Polskiego 10 10
    62-730 Dobra, woj. wielkopolskie
    tel. 0-63 279-90-11, fax. 0-63 279-90-11
    REGON: 00052819000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Dobra - Remont drogi gminnej w miejscowości Długa Wieś - Chrapczew; etap I, na odcinku 700,00 mb, od km 0+820 do km 1+520
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (drogach) w terenie równinnym - 0,700 km - rozebranie mechaniczne nawierzchni grubości 5 cm z mas mineralno - bitumicznych, wykonane mechanicznie pod przepust oraz w miejscach utraty nośności - 92,0 m2 - rozebranie podbudowy grubości 20 cm z kruszywa łamanego - 92,0 m2, - mechaniczna ścinka poboczy przy grubości ścianki do 10 cm wraz z odwozem na odległość do 10 km - 2130,00 m2, - rozebranie przepustu w km 1+450 z rur betonowych o średnicy 50 cm wraz z wywozem i utylizacją gruzu - 9,0 m, - mechaniczne frezowanie nawierzchni z betonu asfaltowego (zacinki technologiczne oraz frezowanie profilujące) gr. ścianki do 4 cm - 398,0 m2, - mechaniczne karczowanie krzaków i podszycia: średnich /od31 - 60% powierzchni/ wraz z usunięciem korzeni - 0,030 ha, - wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy ręcznym załadunku i wyładunku na na odległość do 10 km, samochodem ciężarowym wraz z utylizacją gruzu na koszt Wykonawcy - 33,10 m3 - wykonanie wykopu pod przepust do remontu oraz pogłębienie koryta drogowego w miejscach utraty nośności - roboty ziemne wykonane koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodem samowyładowczym na odległość do 5 km, przy pojemności łyżki koparki: 0,25 m3 - 27,4 m3 - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonane ręcznie w gruncie kat. II-IV - 217,0 m2 - ławy fundamentowe przepustów rurowych wykonane z betonu C8/10 pod przepust o średnicy 50 cm - 1,35 m3 - ścianki czołowe przepustów rurowych pod drogą, z rur PEHD o średnicy 50 cm - 2 szt. - przepusty rurowe pod drogą z rur PEHD o średnicy 50 cm - 9,0 m - zasypywanie wykopów pod remontowany przepust rurowy materiałem dowiezionym )Po, Pr,Ps) wraz z zakupem i dowozem materiału wraz z zagęszczeniem warstwami grum. 20 cm - 13,5 m3 - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem Rm=5MPa, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - nad przepustem i w miejscach utraty nośności - 92,0 m2 - podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm - 92,0 m2 - podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, na wjazdach gruntowych przy grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm - 193,00 m2 - przełożenie nawierzchni na wjazdach z kostki brukowej betonowej w celu dowiązania do nowej niwelety drogi, kostka układana z wypełnieniem spoin piaskiem, na podsypce cementowo - piaskowej gr. Do 10 cm przy grubości kostki 8 cm, (materiał - kostka betonowa pozyskana z rozbiórki zjazdów, 20% nowej kostki) - 74 m2 - przełożenie obrzeży na wjazdach na podsypce cementowo - piaskowej - 15,0 m - warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego KR1 AC11W wg PN-EN13108-1, transportowanych samochodami samowyładowczymi, przy gr. warstwy po zagęszczeniu 6 cm - 92,0 m2 - remonty cząstkowe nawierzchni betonem asfaltowym KR1 AC11S wg PN-EN13108-1 z obcinaniem krawędzi uszkodzenia mechanicznego gr. do 6 cm - 26,1 t - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym KR1 AC11W wg PN-EN13108-1 w ilości 125 kg/m2, transportowaną samochodami samowyładowczymi 10-15 t na odległość 5 km, wbudowaną mechanicznie - 508,9 t - czyszczenie mechaniczne nawierzchni drogowej: bitumicznej - 7502,0 m2 - skropienie istniejącej nawierzchni drogowej emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 7502,0 m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S KR1-KR2 wg PN-EN-13108-1, wbudowana mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 4 cm - 3786,0 m2 - oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp, przy grubości namułu do 40 cm wraz z odwozem urobku na odległość do 10 km - 1040,0 m - uzupełnienie poboczy mieszanką optymalną zgodną z SST - D-05.01.01 Nawierzchnia gruntowa naturalna, grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm, wraz z zakupem i dowozem materiału - 1450,0 m2 - plantowanie (obrobienie na czysto) powierzchni rowu i poboczy - 1120,0 m2 - ręczne plantowanie powierzchni grunt kategorii I-III - plantowanie poboczy - 1120,0 m2 - regulacja pionowa studzienek, urządzeń podziemnych, przy objętości betonu w jednym miejscu do 0,1 m3 skrzynki zaworów wodociągowych - 1,45 m3 - oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - liniami segregacyjnymi i krawędziowymi przerywanymi, malowanymi mechanicznie - 92,80 m2 - słupki pionowych znaków drogowych z rur stalowych o średnicy 60 mm - wymiana istniejącego oznakowania - 5,0 szt. - tablice znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych i informacyjnych o powierzchni ponad 0,3 m2-folia I generacji - wymiana istniejącego oznakowania - 3,0 szt. 2. Założenia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z projektem budowlanym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarem robót (kosztorys ofertowy - ślepy). Wymieniona dokumentacja stanowi odpowiednio załącznik do SIWZ. I tak: 2) Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej placu budowy, zapoznać się z przedmiotem zamówienia oraz zawrzeć w cenie oferty wszystkie koszty za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. 3) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 4) Wykonawca zapewnienia materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 5) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne, w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane urządzenia, sprzęt oraz materiały. 6) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 7) Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia się od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie wywóz i utylizację odpadów budowlanych (śmieci, gruz i inne). 9) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót stanowiących przedmiot zamówienia zainstaluje liczniki zużycia wody i liczniki zużycia energii w przypadku gdy prowadzenie robót budowlanych będzie wymagało poboru wody i energii. Rozliczenie Wykonawcy z tytułu zużycia wody i energii z gestorami sieci nastąpi po odbiorze robót na podstawie wskazań zainstalowanych liczników. 10) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia ich do stanu jaki był przed rozpoczęciem robót. 11) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości przez okres zadeklarowany w ofercie, liczony od daty końcowego odbioru robót. Okres rękojmi ustala się na 3 miesiące ponad okres gwarancji. W wymienionych terminach Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego usuwania ujawnionych wad. 12) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie z projektem budowlanym oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 13) Podpisanie przez strony bez zastrzeżeń Końcowego Protokołu Odbioru uważa się za termin wykonania robót. Jeżeli w trakcie odbioru zostaną ujawnione wady przedmiotu odbioru lub jego niekompletność, strony wpiszą je do Końcowego Protokołu Odbioru i wyznaczą termin do ich usunięcia. W takiej sytuacji za dzień końcowego odbioru przyjmuje się dzień, w którym strony podpisały Protokół Odbioru Usunięcia Wad. 14) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, dokumentację dotyczącą wykonanych robót budowlanych. 15) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych wykona we własnym zakresie projekt czasowej organizacji ruchu na czas budowy, mając na uwadze, że przedmiotową drogą poruszają się samochody dostawcze o nacisku na pojedynczą oś powyżej 10 T, i oznakuje odpowiednio teren budowy. Uwaga: Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Znaki towarowe, patenty lub pochodzenie powinny być uwzględniane jako definicje standardu a nie jako określone marki zastosowane w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dobra.nowoczesnagmina.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach