Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Powiecie Mikołowskim - przebudowa 6 przejść dla pieszych

POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MIKOŁOWIE Z SIEDZIBĄ W ŁAZISKACH GÓRNYCH ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, CHOPINA 8
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG W MIKOŁOWIE Z SIEDZIBĄ W ŁAZISKACH GÓRNYCH
    CHOPINA 8
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    REGON: 277736893
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.mikolowski.dobrybip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu w Powiecie Mikołowskim - przebudowa 6 przejść dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie obejmuje wprowadzenie nowego oznakowania pionowego i poziomego, zastosowanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, zabudowę dedykowanych lamp oświetlających przejścia , wykonanie niezbędnych robót towarzyszących - w ciągu dróg powiatowych na wybranych odcinkach na terenie Powiatu Mikołowskiego, na podstawie projektów organizacji ruchu drogowego : • Zadanie A: Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU W POWIECIE MIKOŁOWSKIM – PRZEBUDOWA 6 PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH – UL. ŚW. BARBARY W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z UL. STASZICA W ŁAZISKACH GÓRNYCH • Zadanie B: Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU W POWIECIE MIKOŁOWSKIM – PRZEBUDOWA 6 PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH – UL. ŚW. BARBARY W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z UL. POWSTAŃCÓW W ŁAZISKACH GÓRNYCH• Zadanie C: Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU W POWIECIE MIKOŁOWSKIM – PRZEBUDOWA 6 PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH – UL. MIKOŁOWSKA W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z UL. WODOCIĄGOWĄ W ŁAZISKACH GÓRNYCH• Zadanie D: Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU W POWIECIE MIKOŁOWSKIM – PRZEBUDOWA 6 PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH – UL. SIKORSKIEGO W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z UL. KOŚCIUSZKI W ŁAZISKACH GÓRNYCH• Zadanie E: Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU W POWIECIE MIKOŁOWSKIM – PRZEBUDOWA 6 PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH – UL. FABRYCZNA W REJONIE SKRZYŻOWANIA Z UL. METALOWCÓW W MIKOŁOWIE • Zadanie F: Projekt stałej organizacji ruchu dla zadania: POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NIECHRONIONYCH UCZESTNIKÓW RUCHU W POWIECIE MIKOŁOWSKIM – PRZEBUDOWA 6 PRZEJŚĆ DLA PIESZYCH – UL. ŚW. WAWRZYŃCA W REJONIE KOŚCIOŁA W ORZESZURealizacja zadania nastąpi poprzez następujące prace: oznakowanie robót, wykonanie prac rozbiórkowych i przygotowawczych (m. in. demontaż istniejącego oznakowania pionowego), zabudowa dedykowanych lamp hybrydowych solarno-wiatrowych 54W na przejściu dla pieszych zgodnie ze specyfikacją techniczną (6 kpl.) montaż aktywnego oznakowania przejść dla pieszych: 2 znaki aktywne D-6 (migające ledy trójkąt i postać) wraz z akumulatorem buforowym, czujnikiem detekcji pieszego, systemem łączności i sterowania - na jednym maszcie lamp hybrydowych (1 kpl. stanowią 2 maszty), zasilanie zintegrowane z zasilaniem lamp hybrydowych,  wymiana i uzupełnienie oznakowania pionowego, wykonanie oznakowania poziomego materiałami grubowarstwowymi (chemoutwardzalne strukturalne, kolor biały oraz czerwony), montaż punktowych elementów odblaskowych PEO „pasywne” (hartowane szkło optyczne, odbicie światła 360 stopni wielokierunkowe), wykonanie robót towarzyszących (zabudowanie płytek betonowych integracyjnych ułatwiających poruszanie się osobom niepełnosprawnym, wykonanie odcinka chodnika z kostki betonowej) TABLICE INFORMACYJNEPrzed przystąpieniem do wykonania zadania, w każdym przypadku, o którym mowa w pkt.4.1. zad.A do zad.F należy ustawić pamiątkową tablicę informacyjną o wymiarach 90 x 60 cm wraz z konstrukcją wsporczą (na dwóch słupkach). Tarcza znaku winna być wykonana z blachy ocynkowanej ogniowo. Słupki do zamocowania tablic zaleca się wykonać z ocynkowanych rur o średnicy 60,3 mm i długości 3,6 m. Lico tablic powinno być wykonane z folii odblaskowej II generacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233221-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w kwocie: 2 500,00zł.2. Termin wniesienia wadium upływa dnia 10-11-2023r. godz.08:303. Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 09-12-2023r.4. Wadium może być wznoszone zgodnie z art. 97 ust. 1 pkt. 7 upzp w jednej lub kilku następujących formach:- pieniądzu- gwarancji bankowych- gwarancji ubezpieczeniowej- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310,836,1572)5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy MBS 59 8436 0003 0000 0026 7861 00056. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale w postaci elektronicznej. Wadium winno być podpisane przez wystawcę (gwaranta) dokumentu.7. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z przepisami art. 98 upzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie opisuje tego warunku.2. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie opisuje tego warunku.3. Warunek dotyczący sytuacji finansowej lub ekonomicznej.Zamawiający nie opisuje tego warunku.4. Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej;a) Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty polegające na wykonaniu oznakowania dróg publicznych oraz każda o wartości nie mniejszej niż 35 000zł (brutto).W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy przynajmniej jeden z Wykonawców wykaże, że należycie wykonał co najmniej 2 ww. roboty.Nie dopuszcza się łączenia robót wykonanych przez różnych Wykonawców, aby uzyskać wymaganą liczbę min. 2 robót.W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada wymaganego doświadczenia, może on polegać na doświadczeniu innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118upzp z odpowiednim uwzględnieniem zasad opisanych powyżej.b) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż przy wykonywanych pracach dysponował będzie minimum trzema pracownikami przeszkolonymi do kierowania ruchem drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 6 lipca 2010r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz. U. z 2023r., poz. 1101 – tj., z późn.zm.).c) Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował sprzętem gwarantującym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym: samochód dostawczy z zestawem do zabezpieczania robót - min. 2 szt. układarka mas chemoutwardzalnych, szczotki ręczne, sprężarka, agregat prądotwórczy, komplet oznakowania dla zabezpieczenia prowadzonych prac w pasie drogowym, zgodnie z tabelą nr 1 stanowiącą załącznik do ZSRPZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach