Przetargi.pl
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE GMINY ŁUBIANKA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH NR: 100411C W MIEJSCOWOŚCI BISKUPICE UL. KOZIELEC I 100414C W MIEJSCOWOŚCI ŁUBIANKA UL. JEZIORNA

Gmina Łubianka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-152 Łubianka, Al. Jana Pawła II 8
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 056 6788217
  • Data zamieszczenia: 2010-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubianka
    Al. Jana Pawła II 8 8
    87-152 Łubianka
    tel. 056 6788217
    REGON: 00053975600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA NA TERENIE GMINY ŁUBIANKA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ DRÓG GMINNYCH NR: 100411C W MIEJSCOWOŚCI BISKUPICE UL. KOZIELEC I 100414C W MIEJSCOWOŚCI ŁUBIANKA UL. JEZIORNA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na długości 2.220 km i powierzchni nawierzchni 8275 m2 zgodnie z niżej podanym przedmiarem robót dla poszczególnych części zamówienia: 1.1. Przebudowa drogi gminnej nr 100411C w miejscowości Biskupice, ul. Kozielec na długości 1.290 km i powierzchni nawierzchni 4750 m2 - część I zamówienia: - projekt techniczny przebudowy drogi gminnej nr 100411C wraz z opisami i rysunkami, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SWIZ. 1.2. Przebudowa drogi gminnej nr 100414C w miejscowości Łubianka, ul. Jeziorna na długości 0,930 km i powierzchni nawierzchni 3525 m2 - część II zamówienia: - projekt techniczny przebudowy drogi gminnej nr 100414C wraz z opisami i rysunkami, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiar robót w/w dokumenty w załączeniu do niniejszej SWIZ. 2. Do przygotowania kosztorysów ofertowych dla każdej części zamówienia oddzielnie należy wykorzystać przedmiary robót zamieszczone w pkt 1.1 - 1.2. zawierające wielkości, które należy wykorzystać przy przygotowaniu kosztorysów ofertowych. Do kosztorysów ofertowych należy dołączyć zestawienie materiałów, sprzętu oraz robocizny z podaniem cen jednostkowych. 2.1. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w niniejszej specyfikacji (umowie), dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania odbioru robót, obowiązującymi normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP oraz p. poż.. Interpretację zapisów należy dokonywać zgodnie z wyżej przedstawioną w kolejnością. 2.2. Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w niniejszej specyfikacji i dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi Polskiej Normy oraz stosownych przepisów szczegółowych odnośnie wyrobów budowlanych. 2.3. Zamawiający uzna zamówienie za wykonane jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek i będzie spełniał warunki jego przeznaczenia. 2.4. Wykonawca będzie odpowiedzialny za oznakowanie i zabezpieczenie terenu na którym prowadzone będą roboty. 2.5. Wykonawca ubezpieczy teren budowy z tytułu szkód i od odpowiedzialności cywilnej. 2.6. Wykonawca opracuje projekt organizacji ruchu na czas budowy a następnie zabezpieczy, oznakuje teren budowy zgodnie z warunkami wskazanymi w projekcie. 2.7. Wykonawca zleci opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej uwzględniającej wszystkie zrealizowane elementy zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w kwocie 14.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) do dnia 20.08.2010 r. do godz. 945. I część zamówienia - wadium w wysokości - 8.000,00 zł, II część zamówienia - wadium w wysokości - 6.000,00 zł 2. W zależności od woli Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 2.1. pieniądzu na konto Zamawiającego: 60951100002003002149020001 (za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego), 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych oraz podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, 2.6. pieniądzu w kasie Zamawiającego 3. Zamawiający zawraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składnia ofert, 5. Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Oferent, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 6.1. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 6.2. odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 6.3. zawarcie umowy stanie się niemożliwe z winy Wykonawcy, 6.4. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 7. Wykonawca, który nie w niesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalna formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubianka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach