Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2016 roku, realizowana w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019.

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6834999 , fax. 058 6834899
  • Data zamieszczenia: 2016-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 058 6834999, fax. 058 6834899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2016 roku, realizowana w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2016 roku, realizowana w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019. 2.Zakres przedmiotu zamówienia: W ramach inwestycji pn.: Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego poprzez modernizację dróg położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w 2016 roku wchodzą następujące zadania: 1.1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2203G Kolbudy - Pręgowo - Zaskoczyn w zakresie budowy chodnika w msc. Pręgowo, 1.2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1929G (Lniska - Przyjaźń) - Kolbudy w zakresie budowy chodnika na odcinku Kolbudy - Łapino, 2.1 Przebudowa dróg powiatowych Nr 2237G i 2238G w zakresie budowy i remontu chodnika w msc. Wiślinka, 2.2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2218G w zakresie budowy chodnika w msc. Żukczyn wraz z poszerzeniem jezdni na odcinku o dł. ok. 80 mb, 2.3 Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 2215G Rekcin - Juszkowo - Pruszcz Gdański w msc. Juszkowo do skrzyżowania z torami kolejowymi, 3.1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2244G, ul. Korzeniowskiego w msc. Pruszcz Gdański - etap I, 4.1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2207G Borowina - (Nowy Wiec - Skarszewy), 5.1 Przebudowa dróg powiatowych Nr 2210G i Nr 2226G w ciągu ul. Pomorskiej w Pszczółkach, 6.1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2224G Wiślina - Krzywe Koło w zakresie budowy chodnika w msc. Grabiny Zameczek, 6.2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2229G Suchy Dąb - Osice - Giemlice w zakresie budowy chodnika w msc. Osice, 7.1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2218G Rusocin - Kaczki - Gołębiewo na odcinku Kaczki - Gołębiewo, 7.2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 2209G w zakresie budowy chodnika w msc. Cząstkowo, 8.1 Urządzenia wpływające na poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego na niebezpiecznych odcinkach dróg powiatowych, tj.:strefa ruchu 30 km/h w miejscowości Pręgowo oraz specjalne oznakowanie przejść dla pieszych znakami aktywnymi w miejscowościach Ostrowite i Nowa Wieś Przywidzka. 8.2 Montaż barier drogowych przy drogach powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego w miejscach szczególnie niebezpiecznych. Zadanie zakłada wykonanie i montaż 500 mb barier skrajnych drogowych bezprzekładkowych typu SP-05/4 (N2W5). Zamawiający informuje, iż w każdym z zadań obejmujących swoim zakresem położenie nakładki asfaltowej należy wkalkulować oraz wykonać regulację wjazdów z posesji prywatnych oraz dróg wewnętrznych na daną drogę powiatową z istniejących nawierzchni. Zamawiający informuje, iż frez bitumiczny pochodzący z remontowanych dróg należy przewieźć w ilości wskazanej przez Zamawiającego, w miejsca wskazane przez Zamawiającego na odległość średnio 10 km. Zamawiający informuje, iż w każdym z zadań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia należy wkalkulować i wykonać niezbędne regulacje elementów instalacji tj. m.in. studzienki kanalizacyjne, wpusty deszczowe, zasuwy wodociągowe itp. zlokalizowane w pasie drogowym (w zadaniach, w których nie zostało to przewidziane w przedmiarach robót). Zamawiający informuje, iż Wykonawca winien dysponować na dzień rozpoczęcia robót sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnym ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dla wymaganych przez zamawiającego kilku zespołów pracowników mogących pracować niezależnie realizując kilka zadań jednocześnie. Zamówienie obejmuje wykonanie robót zgodnie z Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i z przedmiarami robót stanowiącymi załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ. Wskazane jest, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: Dokumentacji Projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). 4. Do oferty wykonawca winien dołączyć harmonogram robót zawierający wszystkie zadania wchodzące w skład przedmiotu zamówienia. Ww. harmonogram robót należy podzielić na etapy (maksym. cztery), które stanowić będą podstawę do ustalenia terminów i wysokości płatności częściowych. Harmonogram robót po zatwierdzeniu przez Zamawiającego stanowić będzie załącznik do umowy. Zamawiający dopuszcza zmiany harmonogramu w trakcie trwania robót jedynie na własny wniosek. 5. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawcy/dalszych podwykonawców. 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami /dalszymi Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami/ dalszymi Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców/ dalszych Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca/ dalszy Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 9 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców, zapis o obowiązku złożenia przez podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu należnego wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane oświadczenia, że otrzymał należne mu wynagrodzenie za wykonane roboty (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), a w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia w terminie w całości lub części o obowiązku niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie wraz z kopiami niezapłaconych faktur. 7.Wykonawca zamierzający zawrzeć lub zmienić umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawcy i dalszych Podwykonawców, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie lub zmianę umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 8.Zamawiający może zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmian - w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 14 dni od przedłożenia projektu. 9.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Zamawiający w terminie 14 dni od przedłożenia kopii tej umowy może zgłosić pisemny sprzeciw w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Niezgłoszenie sprzeciwu w tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją umowy przez Zamawiającego. 10.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 000 zł, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w każdym przypadku. 11.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo obowiązki Podwykonawcy opisane w pkt 6 w stosunku do dalszych Podwykonawców. To samo dotyczy przypadków dalszego podwykonawstwa. 12.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 13.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy -(zał. nr 4 do SIWZ). 14. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm / aprobat / specyfikacji technicznych / systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 16.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 ) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30 dnia 20.04.2016 r. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 dnia 20.04.2016 r. nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres udzielonej rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-gdanski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach