Przetargi.pl
Ponowne postępowanie na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadania: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki Zadanie nr2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika Zadanie nr3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy

Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 32090 Słomniki, ul. Żeromskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3881043 lub 3881314 , fax. 123 881 043
  • Data zamieszczenia: 2018-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej
    ul. Żeromskiego 2
    32090 Słomniki, woj. małopolskie
    tel. 012 3881043 lub 3881314, fax. 123 881 043
    REGON: 35053462100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkimslomniki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ponowne postępowanie na: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ściekowych wytwarzanych na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała - na rok 2019 z podziałem na zadania: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki Zadanie nr2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika Zadanie nr3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodach zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. 2001, Nr 112, poz. 1206) tj. 190801- skratki, 190802- zawartość piaskownika i 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy z terenu oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczy: transportu odpadu, zagospodarowania jak i wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji. Całość prac związanych z odbiorem i zagospodarowaniem odpadów powinna obejmować: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki– ilość roczna -20,0 Mg, a) Dostarczenie pustego, szczelnego kontenera przez Wykonawcę, na odpad o ładowności od 5,0 do 15,0 Mg o maksymalnej wysokości 2 m i podstawienie go do załadunku na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul Niecała. b) Wykonawca podstawia pusty kontener na podstawie zgłoszenia Zamawiającego (telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem), załadunek odpadu jest po stronie Zamawiającego. Kierowca który będzie ustawiał kontener zobowiązany jest do starannego i precyzyjnego posadowienia na podłożu we wskazanym miejscu. c) Po załadunku każdorazowo przed wywozem odpadu z oczyszczalni nastąpi zważenie odpadu na terenie oczyszczalni ścieków (waga KERSH należąca do Urzędu Gminy Słomniki). Kwity wagowe zostaną przekazane Wykonawcy i będą podstawą do wystawiania kart przekazania odpadu a następnie faktury w rozliczeniu miesięcznym. d) Transport w/w odpadów do miejsca ich zagospodarowania e) Zagospodarowanie odpadu - zgodnie z przepisami prawa – poprzez odzysk Zadanie nr 2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika– ilość roczna - 50,0 Mg, a) Dostarczenie pustego, szczelnego kontenera przez Wykonawcę, na odpad o ładowności od 5,0 do 15,0 Mg o maksymalnej wysokości 2 m i podstawienie go do załadunku na terenie oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul Niecała. b) Wykonawca podstawia pusty kontener na podstawie zgłoszenia Zamawiającego (telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem), załadunek odpadu jest po stronie Zamawiającego. Kierowca który będzie ustawiał kontener zobowiązany jest do starannego i precyzyjnego posadowienia na podłożu we wskazanym miejscu. c) Po załadunku Każdorazowo przed wywozem odpadu z oczyszczalni nastąpi zważenie odpadu na terenie oczyszczalni ścieków (waga KERSH należąca do Urzędu Gminy Słomniki). Kwity wagowe zostaną przekazane Wykonawcy i będą podstawą do wystawiania kart przekazania odpadu a następnie faktury w rozliczeniu miesięcznym. d) Transport w/w odpadów do miejsca ich zagospodarowania e) Zagospodarowanie odpadu - zgodnie z przepisami prawa – poprzez odzysk Zadanie nr 3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy- -ilość roczna 800,0 Mg. a) Dostarczenie pustego, szczelnego kontenera przez Wykonawcę , na odpad o ładowności od 15,0 do 20,0 Mg i podstawienie go do załadunku – hala odbioru osadu w oczyszczalni ścieków w Słomnikach ul. Niecała (typ pojazdu obsługującego kontener ze względu na gabaryty pomieszczenia - hakowiec). Po napełnieniu kontenera w zależności od potrzeb technologicznych, pracy wirówki, Wykonawca na podstawie zgłoszenia Zamawiającego (telefonicznie z 3 dniowym wyprzedzeniem) odbiera zapełniony kontener a w zamian podstawia kolejny pusty (zmiana kontenera w dniach poniedziałek - piątek). Przez cały czas trwania umowy jeden kontener będzie znajdował się na terenie oczyszczalni. Kontener typu KP musi być zgodny z normą DIN 30722-1. Max wysokość kontenera ok. 1800 mm. (wysokość kontenera ogranicza usytuowanie podajnika osadu ).Kierowca który będzie wstawiał kontener do hali zobowiązany jest do starannego i precyzyjnego ustawienia kontenera na prowadnicach w hali odbioru osadu. Za wszelkie uszkodzenia podczas zmiany kontenera koszty naprawy ponosi Wykonawca. W przypadku odbioru osadu zmagazynowanego znajdującego się na terenie oczyszczalni załadunek będzie po stronie Zamawiającego. b) Każdorazowo przed wywozem odpadu z oczyszczalni nastąpi zważenie odpadu na terenie oczyszczalni ścieków (waga KERSH należąca do Urzędu Gminy Słomniki). Kwity wagowe zostaną przekazane Wykonawcy i będą podstawą do wystawiania kart przekazania odpadu a następnie faktury w rozliczeniu miesięcznym. c) Transport w/w odpadu do miejsca jego zagospodarowania , d) Zagospodarowanie odpadu - zgodnie z przepisami prawa – poprzez odzysk e) Komunalny osad ściekowy nie może być wykorzystywany w rolnictwie i do rekultywacji gruntów na celne rolne. f) Ustabilizowane komunalne osady ściekowe w procesie technologicznym nie podlegają higienizacji - wapnowaniu. g) Charakterystyka odpadu: Parametry osadu wytwarzanego w oczyszczalni ścieków w Słomnikach w zależności od pory roku i ilości oraz jakości dopływających ścieków surowych, są różne, (postać ziemista osadów- w załączeniu wyniki badań osadu). Warunki dla wszystkich zadań: 1. Zamawiający zastrzega, że podane ilości są ilościami szacunkowymi. W/w wartości są uzależnione od ilości i jakości dopływających do oczyszczalni ścieków surowych jak również od stopnia odwodnienia. 2. Odpady muszą być zagospodarowane poprzez odzysk zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r (Dz.U.2013 poz. 21 z poz. Zm.) 3. Wykonawca zapewniając transport odpadów musi wziąć pod uwagę gabaryty pojazdu i uwzględnić specyfikę dojazdu do oczyszczalni. 4. Z chwilą wywiezienia osadu z terenu oczyszczalni Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za wywożony odpad z uwzględnieniem odpowiednich przepisów prawa. 5. Środki transportu użyte przez Wykonawcę podczas usługi muszą być; szczelne ( nie powodować wycieków), stabilne (uniemożliwiające osuwanie się odpadów i przedostawanie się poza pojazd) oraz mieć ładowność i wytrzymałość przystosowaną do wywozy odpadów. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość usługi i jej zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wyrządzone podczas B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje oraz przedmiary robót. Rozliczenie nastąpi na podstawie zaakceptowanego kosztorysu powykonawczego. C. Nomenklatura wg CPV 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513600-2 Usługi usuwania osadów 90513700-3 Usługi transportu osadów D. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. E. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1. Zamawiający, stosownie do treści art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia przy realizacji zmówienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, co najmniej przez okres realizowanego przez niego zamówienia, osób wykonujących czynności związane z kierowaniem pojazdami odbierającymi odpady z oczyszczalni ścieków w Słomnikach –na każde zadanie oddzielnie 2. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy przedłożył Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku zmian osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca obowiązany jest przedstawić Zamawiającemu uaktualnienie wykazu. 4. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 5. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. 6. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. 7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudniania na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności. Zamawiający ma prawo w szczególności do: a) kontroli zgodności przedstawionego przez Wykonawcę/Podwykonawcę wykazu osób z osobami faktycznie wykonującymi czynności na miejscu prowadzenia robót, b) żądania przedłożenia dokumentów potwierdzających objęcie ubezpieczeniem i opłacenie składek do wglądu poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopii umów o pracę zawartych przez Wykonawcę/Podwykonawcę wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony (kopia umowy o pracę powinna zostać zanonimizowana, w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych), c) żądania przedłożenia zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 8. W przypadku stwierdzenia wykonywania czynności, dla których zastrzeżony został wymóg wykonywania ich w oparciu o umowę o pracę, przez osoby nie wskazane w wykazie, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału lub w przypadku wykonywania tych czynności na innej podstawie niż umowa o pracę, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 9. W przypadku nieprzedłożenia przez Wykonawcę wykazu, o którym mowa w ust. 3 niniejszego Rozdziału, w terminie 14 dni od dnia złożenia żądania przez Zamawiającego, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 500 zł za każde takie zdarzenie. 10. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium – NA KAZDE ZADANIE ODDZIELNIE. 2.Ustala się wadium w wysokości: Zadanie I 100,00 zł ( Słownie: sto złotych 00/100 ) Zadanie II 200,00 zł ( Słownie: dwieście złotych 00/100 ) Zadanie III 2500,00 zł ( Słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 ) 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy: ZGKiM Słomniki, Bank Spółdzielczy w Słomnikach Nr rachunku:– 36 8614 0001 0000 0000 1397 0010 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie (przed upływem terminu składania ofert) znajdzie się na koncie Zamawiającego – data uznania rachunku Zamawiającego (zaleca się przelew najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Wpłacając wadium w formie przelewu w tytule należy wpisać wadium na przetarg Nazwa zamówienia: Zadanie nr1:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190801- skratki Zadanie nr2:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190802- zawartość piaskownika Zadanie nr3:odbiór, transport i zagospodarowanie odpadu 190805- ustabilizowany komunalny osad ściekowy - oraz podać nazwę Wykonawcy składającego ofertę !!!!!! ( w celu prawidłowego księgowania i prawidłowego określenia Wykonawcy ) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 104,poz.1158 z p.zm.) sposób przekazania wadium w formie dokumentów: oryginał w kasie ZGKiM w Słomnikach ulica Żeromskiego 2, 32-090 Słomniki, kopię należy dołączyć do oferty 4.Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 . 6. W przypadku nie zabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu spełnienia warunku Wykonawca winien przedstawić aktualne zezwolenie, decyzje w zakresie zbierania, odzysku odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza – jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy (zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze). Pełnomocnictwo musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisywania oferty. Dokument należy złożyć wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach