Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Szpitalna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 25 5065100 , fax. 25 7591666
- Data zamieszczenia: 2020-07-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Szpitalna 37
05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 25 5065100, fax. 25 7591666
REGON: 71235110000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmm.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pomoce i akcesoria medyczne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia w zakresie zadań 4, 6, 9 jest dostawa pomocy medycznych, których wykaz zawarty jest w załącznikach nr 5,6,7 do SIWZ. Część 1 - ZADANIE 4 – Cewniki moczowe i akcesoria , Część 2 - ZADANIE 6 – katetery dla bloku operacyjnego, Część 3 - ZADANIE 9 – Zestaw do cystostomii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141640-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 4) Formularze cenowe - wypełnione i podpisane przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „DOSTAWA ZESTAWÓW DRENÓW PŁUKANIE/ODSYSANIE HISTEROSKOPOWYCH I LAPAROSKOPOWYCH”
Dodano: 2023-03-23 - Zestawy drenów płukanie/ssanie histeroskopowe i laparoskopowe
Dodano: 2021-02-16 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2021-02-15 - Zestawy drenów płukanie/ssanie histeroskopowe i laparoskopowe
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2020-12-17 - Dostawa drenów do pomp infuzyjnych, pasków testowych do pomiaru cukru we krwi, nakłuwaczy oraz dzierżawa glukometrów.
Dodano: 2019-09-17 - Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2019-02-11 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej w okresie 24 miesięcy
Dodano: 2019-01-18 - Dostawa zestawów do systemu zamkniętego do przygotowywania leków cytotoksycznych oraz zestawów do leków cytotoksycznych do pompy Alaris GP i VP
Dodano: 2018-06-07 - Dostawa drenów, wkładów workowych do ssaków oraz klipsów do klipsownicy laparoskopowej.
Dodano: 2017-01-16