Przetargi.pl
Pomoc techniczną w zakresie wykonania oceny wielobranżowych opracowań projektowych związanych z zadaniem pn. Zagospodarowanie terenu Jordanek w Toruniu na cele kulturalno-kongresowe - wielofunkcyjna sala koncertowa (opracowania wykonane przez firmę MENIS ARQUITECTOS SLP)

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2010-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pomoc techniczną w zakresie wykonania oceny wielobranżowych opracowań projektowych związanych z zadaniem pn. Zagospodarowanie terenu Jordanek w Toruniu na cele kulturalno-kongresowe - wielofunkcyjna sala koncertowa (opracowania wykonane przez firmę MENIS ARQUITECTOS SLP)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pomoc techniczną w zakresie wykonania oceny wielobranżowych opracowań projektowych związanych z zadaniem pn. Zagospodarowanie terenu Jordanek w Toruniu na cele kulturalno-kongresowe - wielofunkcyjna sala koncertowa (opracowania wykonane przez firmę MENIS ARQUITECTOS SLP), polegając w szczególności na: 1.1. udzieleniu pomocy technicznej w zakresie wykonania oceny wielobranżowych opracowań projektowych oznaczonych jako: 1) Element IIa (obejmujący m.in. zamienne projekty budowlane), 2) Element III (obejmujący m.in. projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie),która winna obejmować: - sprawdzenie projektów pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami i normami, - sprawdzenie zgodności projektów z wymogami określonymi przez Zamawiającego, - sprawdzenie wykonania zaleceń w opracowanych dokumentacjach wynikających z uzgodnień, - uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych i uzgodnieniach. 2. Wykaz opracowań projektowych objętych przedmiotem umowy obejmuje w szczególności: - projekt architektury, - projekt technologii ogólnej i scen, - projekt akustyki obiektu, izolacyjności akustycznej, - projekt technologii oświetlenia, instalacji elektrycznych, instalacji niskoprądowych, - projekt urządzeń i instalacji elektroakustycznych, symulacji komputerowych i modeli akustycznych, pomiarów parametrów akustycznych, instalacji multimedialnych, - projekt konstrukcji, - projekt instalacji sanitarnych, grzewczych, klimatyzacyjnych, - projekt urządzeń mechanicznych, - projekt instalacji elektrycznych w tym siłowe, słaboprądowe, odgromowe, teletechniczne, medialne, komputerowe, sterowania DMX, oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego, projekt oświetlenia i sterowania: scen, widowni oraz dźwiękiem (z pulpitem operatora), z rezerwowym źródłem zasilania, - projekt zagospodarowania terenu, - pozostałe opracowania dostarczone przez firmę Menis Arquitectos w ramach wykonania projektowanego zadania określone w załączniku nr 1 do umowy. 3. Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu umowy są: - opracowania projektowe wykonane przez firmę MENIS ARQUITECTOS SLP, - wymagany zakres projektowy - załącznik nr 1 do umowy, - projekt koncepcyjny wykonany przez firmę MENIS ARQUITECTOS SLP, - notatka służbowa z dnia 10.05.2010 r. - załącznik nr 2 do umowy. 4. Termin realizacji zamówienia: 1) Element IIa - 7 dni od daty wpływu dokumentacji do Zamawiającego i otrzymania przez Wykonawcę stosownego zawiadomienia (planowany termin dostawy dokumentacji: 27 września 2010 r.), 2) Element III - 7 dni od daty wpływu dokumentacji do Zamawiającego i otrzymania przez Wykonawcę stosownego zawiadomienia (planowany termin dostawy dokumentacji: 17 stycznia 2011 r.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712410009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach