Przetargi.pl
„Pomiary elektryczne w obiektach Ekoenergia Silesia S.A. w Katowicach i w Goczałkowicach Zdroju”

Ekoenergia Silesia S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 40599 Katowice, ul. Żeliwna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 220 80 71 , fax. 32 220 80 71
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ekoenergia Silesia S.A.
    ul. Żeliwna 38
    40599 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 220 80 71, fax. 32 220 80 71
    REGON: 24285987000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ekoenergiasilesia.pl/g2/index.php?option=com_content&view=category&id=91&Itemid=486

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pomiary elektryczne w obiektach Ekoenergia Silesia S.A. w Katowicach i w Goczałkowicach Zdroju”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przeprowadzenie okresowych pomiarów instalacji elektrycznych w obiektach Ekoenergia Silesia S.A. w Katowicach i w Goczałkowicach Zdroju. W zakres koniecznych pomiarów wchodzą: budynek Parku Przemysłowo – Technologicznego - Ekoenergia Efektywność, budynek Terenowego Centrum Badawczego Ekocentrum, przepompownia ścieków, budynki garażowe, rozdzielnie NN, rozdzielnie SN, transformatory, kable energetyczne, instalacja fotowoltaiczna, instalacje odgromowe, samoobsługowa myjnia samochodowa, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4. Zamawiający w myśl art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie prac ręcznych i obsługi sprzętu. Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy będzie uprawniony do kontroli, żądania od wykonawcy i podwykonawców przedstawienia dowodów zatrudnienia osób wykonujących powyższe czynności na podstawie umów o pracę. Brak zatrudnienia powyższych osób na umowę o pracę skutkować będzie nałożeniem sankcji zgodnie z treścią zawartą we wzorze umowy. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. dotyczące wymogu zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 1. Zamawiający wymaga, aby czynności w zakresie obsługi technicznej nieruchomości na rzecz Zamawiającego była wykonywana przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm. ). 2. W dniu podpisania umowy Wykonawca lub Podwykonawca wskaże osoby wykonujące prace w zakresie w zakresie obsługi technicznej nieruchomości na rzecz Zamawiającego zatrudnione na podstawie umowy o pracę oraz przedstawi dokumenty potwierdzające zatrudnienie tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm. ). 3. Wykonawca lub Podwykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest w terminie do 2 dni roboczych przedstawić aktualne dokumenty potwierdzające, że przedmiot zamówienia w zakresie obsługi technicznej nieruchomości na rzecz Zamawiającego jest wykonywany przez osoby, o których mowa w pkt 1), będące pracownikami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 4. W przypadku niezatrudniania w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie obsługi technicznej nieruchomości na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 2 lub nieprzedstawienia zamawiającemu na jego żądanie dokumentów wskazanych w pkt 3, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną określoną we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do specyfikacji. 5. W przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą lub wspólników spółek osobowych oraz kapitałowych z jednym wspólnikiem będącym osobą fizyczną niezatrudniających pracowników, Zamawiający zastrzega, że czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określone w pkt 1, wykonają osobiście osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, wspólnicy jednoosobowych spółek kapitałowych oraz osobowych. 6. Dokumentami potwierdzającymi, że przedmiot zamówienia w zakresie obsługi technicznej nieruchomości na rzecz Zamawiającego będzie wykonywany przez osoby zatrudnione na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.) są: a) zaświadczenia/poświadczenia wydane przez organy uprawnione do wydawania zaświadczeń w zakresie informacji o zatrudnianiu osób na umowę o pracę; b) umowa o pracę, która zawiera co najmniej: imię i nazwisko osoby zatrudnionej, rodzaj umowy, czas na jaki umowa została zawarta, podstawowy zakres obowiązków, datę zawarcia umowy - Zamawiający zastrzega, że Wykonawca zobowiązany jest pozyskać zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) lub innych obowiązujących w momencie wykonania umowy aktów prawnych oraz zanonimizować wrażliwe dane dotyczące pracownika. Za wszelkie wynikłe szkody z niepozyskania lub wadliwego pozyskania zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz w przypadku nie dokonania animizacji lub dokonania wadliwej animizacji odpowiada Wykonawca. c) inne dokumenty, które w sposób dostateczny udowadniają okoliczność, że w zakresie obsługi technicznej nieruchomości i przeprowadzania przeglądów okresowych na rzecz Zamawiającego zostanie wykonana przez pracownika zatrudnionego na umowę o pracę. W przypadku, gdy w załączonych do SIWZ dokumentach został wskazany znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentach. Jeżeli wykonawca przewidział zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych, na wykonawcy ciąży obowiązek udowodnienia ich równoważności. W przypadku, gdy w załączonych do SIWZ dokumentach przedmiot zamówienia opisany został przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wnosi wadium w wysokości 1 000 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem) na konto Zamawiającego: BANK PEKAO SA nr 61 1240 6292 1111 0010 6340 7979 lub w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (T.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w oryginale do depozytu w siedzibie Ekoenergia Silesia S.A. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach