Przetargi.pl
Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1453 D na odcinku Bierzyce - Węgrów, gmina Długołęka

Starostwo Powiatowe we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-440 Wrocław, ul. Kościuszki 131
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2014-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu
    ul. Kościuszki 131 131
    50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93195012300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiatwroclawski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1453 D na odcinku Bierzyce - Węgrów, gmina Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: Polepszenie parametrów technicznych drogi powiatowej nr 1453D na odcinku Bierzyce - Węgrów, gmina Długołęka. 2. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - oczyszczenie oraz skropienie istniejących warstw bitumicznych, - wykonanie warstwy profilującej nawierzchni, o średniej grubości 4cm, - wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni o grubości 4cm, - wykonanie poboczy utwardzonych kruszywem, - remont przepustu ?400 pod koroną drogi. 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Powiat Wrocławski, gmina Długołęka, odcinek drogi powiatowej nr 1453: Bierzyce - Węgrów. 4. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia oraz harmonogram prac, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot Umowy, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami. 2) Roboty prowadzone będą zgodnie z wymogami BHP oraz p-poż. a także przepisami dotyczącymi ochrony środowiska naturalnego i bezpieczeństwa ruchu drogowego. 3) Wykonawca na terenie budowy będzie prowadził gospodarkę odpadami. Każdy odpad musi być zagospodarowany zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca odpowiedzialny jest za przechowywanie dowodów potwierdzających ich zagospodarowanie. 4) Opłaty i kary za przekroczenie w trakcie realizacji robót norm określonych w odpowiednich przepisach dotyczących ochrony środowiska i bezpieczeństwa ruchu poniesie wyłącznie Wykonawca, co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 5) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zaleceń wpisanych do dziennika budowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest do czyszczenia opon sprzętu wyjeżdzającego z budowy na drogę. 7) Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo w trakcie wykonywania robót. 8) Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe podczas wykonywania robót. 9) Wykonawca zobowiązuje się zabezpieczyć teren robót, zgodnie z wymogami przewidzianymi w polskim prawie, strzec mienia znajdującego się na tym terenie. 10) Wykonawca wykona na własny koszt i zapewni należytą eksploatację oznakowania tymczasowego, stanowiącego zabezpieczenie robót i ruchu zastępczego przez cały okres realizacji robót, na warunkach określonych w zatwierdzeniu organu zarządzającego ruchem na drogach powiatowych. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie i oznakowanie miejsca robót w sposób widoczny zarówno w dzień jak i w nocy i utrzymanie ich w należytym stanie przez okres trwania robót. 11) Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z obsługą nadzoru technicznego sieci uzbrojenia podziemnego, w tym również koszty wyłączeń, włączeń, prób eksploatacyjnych i innych pomiarów, a także koszty geodezyjnej inwentaryzacji tych sieci wraz z ewentualną dokumentacją techniczną przed- i powykonawczą w zakresie niezbędnym dla realizacji robót objętych umową z Zamawiającym. 12) Wykonawca winien informować Zamawiającego i osobę odpowiedzialną za prowadzenie robót z ramienia Zamawiającego o terminie zakrycia robót zanikających (ulegających zakryciu) oraz o terminie odbioru robót zanikających i uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na dalsze prowadzenie prac. Jeżeli Wykonawca nie poinformował o tych terminach Zamawiającego i osobę odpowiedzialną z ramienia Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest odkryć roboty zanikające lub wykonać otwory niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na swój koszt. 13) Wykonawca w cenie oferty zapewni obsługę geodezyjną w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania robót oraz ich odbioru w formie operatu kolaudacyjnego, pomiarów powykonawczych w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym. 14) Wykonawca zobowiązuje się wykonać na własny koszt inwentaryzację powykonawczą (w wersji elektronicznej), przez osobę uprawnioną: a) Wersja elektroniczna mapy zasadniczej, skalibrowana w formatach do wyboru: b) - grafika wektorowa - DXF, SHAPE, c) - grafika rastrowa - pliki TIF i TFW o takiej samej nazwie w jednym katalogu. 15) Wykonawca własnym staraniem zapewni ciągły, bezpieczny dojazd i dojście do posesji znajdujących się na odcinku remontowanej drogi. 16) Bez uprzedniej zgody Zamawiającego wykonywane mogą być jedynie prace niezbędne dla zapewnienia bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń oraz wynikających z konieczności zapobieżenia awarii. 17) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt doprowadzi niezbędne media do wykonania robót, w szczególnosci energię elektryczną, wodę itp. 18) Wykonawca zobowiązany jest do naprawienia zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych w trakcie prowadzenia prac, z tym że koszt ich napraw ponosi wyłącznie Wykonawca co oznacza, że nie są uwzględnione w wynagrodzeniu Wykonawcy. 19) Wykonawca ponosi ryzyko obrażeń lub śmierci osób oraz utraty lub uszkodzeń mienia Wykonawcy i osób trzecich. 20) Wykonawca zobowiązuje sie wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych o odpowiednich parametrach jakościowych i wytrzymałościowych, posiadających aktualne cetryfikaty lub deklaracje zgodności (wymagane odrębnymi przepisami - w tym Prawa budowlanego) oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 21) Wykonawca ponosi odpowiedzialnosć za szkody wynikłe na terenie budowy w terminie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę, do daty protokolarnego oddania budowy (odbioru ostatecznego robót bez wad). 22) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiajacemu o problemach lub okolicznościach mogących wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 23) Wykonawca winien niezwłocznie poinformować Zamawiajacego o zaistniałych na terenie budowy kontrolach i wypadkach. 24) Wykonawca zobowiazuje się zapewnic, na czas trwania robót kierownictwa: kierownika budowy oraz innych osób wskazanych przez Wykonawcę, a w przypadku koniecznosci zmiany którejkolwiek osoby uzgodnienie nowego kandydata z Zamawiajacym. 25) Wykonawca zobowiazuje się do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, a po zakończeniu robót usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń tymczasowego zaplecza oraz pozostawienie calego terenu budowy i robót czystego i nadającego się do użytkowania. 6. Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera: Specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć złożoną ofertę wadium w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiatwroclawski.ibip.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach