Przetargi.pl
Podniesienie jakości infrastruktury sportowej w szkołach ogólnokształcących powiatu ostródzkiego

Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie ogłasza przetarg

  • Adres: 14100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 429 800 , fax. 896 429 817
  • Data zamieszczenia: 2018-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie
    ul. Jana III Sobieskiego 5
    14100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 429 800, fax. 896 429 817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat.ostroda.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie jakości infrastruktury sportowej w szkołach ogólnokształcących powiatu ostródzkiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Podniesienie jakości infrastruktury sportowej w szkołach ogólnokształcących powiatu ostródzkiego, w zakresie: 1) Część 1 – Modernizacja i remont sali gimnastycznej wraz z zapleczem sanitarnym w Zespole Szkół Zawodowych im. S. Petofi w Ostródzie, zlokalizowanej w Ostródzie przy ul. Sportowej 1, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4a-1 i 4a-2 do siwz); dokumentacją projektową (zał. nr 5a do siwz); specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) – zał. nr 6a do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3a do siwz). 2) Część 2 - Modernizacja i remont sali gimnastycznej w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących i Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Morągu, zlokalizowanej w Morągu przy ul. Kujawskiej 1, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4b do siwz); dokumentacją projektową (zał. nr 5b do siwz); specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) – zał. nr 6b do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3b do siwz). 3) Część 3 – Remont i modernizacja przyszkolnej infrastruktury sportowej, tj. sali gimnastycznej w Zespole Szkół Licealnych w Morągu, zlokalizowanej w Morągu przy ul. 11 Listopada 7, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4c do siwz); dokumentacją projektową (zał. nr 5c do siwz); specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) – zał. nr 6c do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3c do siwz). 4) Część 4 – Remont i modernizacja przyszkolnej infrastruktury sportowej, tj. boiska sportowego w Zespole Szkół Licealnych w Morągu, zlokalizowanego w Morągu przy ul. 11 Listopada 7, zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 4d do siwz); dokumentacją projektową (zał. nr 5d do siwz); specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR) – zał. nr 6d do siwz oraz projektem umowy (zał. nr 3c do siwz). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na jedną bądź kilka wybranych części lub na wszystkie części objęte przedmiotem zamówienia. 2. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (dot. części 1, 2, 3 i 4): 1) Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni bezpośrednio wykonujący prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych, zatrudnieni byli przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). 2) W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, każdorazowo na żądanie Zamawiającego i w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia niżej wymienionych dowodów w celu potwierdzenia spełniania wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę osób, o których mowa w ust. 1, tj.: a) oświadczenia Wykonawcy i podwykonawcy (jeśli dotyczy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę, okresu na jaki umowa o pracę została zawarta i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy i/lub podwykonawcy; b) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 2, oświadczenia i/lub dokumentu, o których mowa w pkt 2 lit. a i b, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych bezpośrednio wykonujący prace fizyczne w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu robót budowlanych. 4) Za każdorazowe nieudokumentowanie przez Wykonawcę, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w pkt 2, że prace fizyczne polegające na bezpośrednim wykonywaniu robót budowlanych, są wykonywane przez pracowników fizycznych zatrudnionych przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę i/lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób bezrobotnych i/lub niepełnosprawnych (dot. części 1, 2, 3 i 4): 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej . 2) Zatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1, winno nastąpić nie później niż w terminie 20 dni roboczych po podpisaniu umowy i powinno trwać do końca realizacji przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, będzie miał obowiązek przedstawienia dowodów, że zgodnie z postanowieniem pkt 1 i 2, do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniono co najmniej jedną osobę bezrobotną lub niepełnosprawną. Dowody, o których mowa w zdaniu pierwszym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż w terminie 20 dni roboczych po podpisaniu umowy oraz raz na kwartał będzie dokonywał aktualizacji tych informacji w postaci pisemnego oświadczenia dostarczanego do siedziby Zamawiającego - nie później niż do 10 dnia miesiąca rozpoczynającego dany kwartał. 4) Dowody, o których mowa w pkt 3, stanowią: a) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy zawierające: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, informację o zatrudnieniu do realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, o której mowa w pkt 1 oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia odpowiednio w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy; b) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kserokopia aktualnej umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej, zawartej z osobą bezrobotną, z zastrzeżeniem postanowienia § 3 ust. 4 pkt 1 siwz. Kopia umowy powinna być zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zatrudnionej osoby, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - dalej RODO, (tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL zatrudnionej osoby, itp. danych identyfikujących daną osobę). Imię i nazwisko zatrudnionej osoby nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj zawartej umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) w przypadku zatrudnienia osoby bezrobotnej - poświadczona odpowiednio za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podwykonawcę zanonimizowana kopia lub zanonimizowany odpis skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do Wykonawcy lub podwykonawcy lub właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 5) W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania umowy o pracę z osobą bezrobotną lub niepełnosprawną, Wykonawca zobowiązany będzie do bezzwłocznego zatrudnienia kolejnej osoby posiadającej status osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej. 6) Za brak przedstawienia dokumentów w terminach, o których mowa w pkt 3, będących dowodem zatrudnienia co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej na okres, o którym mowa w pkt 2, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 1.000,00 zł. 7) Wykonawca zwolniony będzie z zapłacenia kary umownej, o której mowa w pkt 6, jeżeli wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy, albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie co najmniej jednej osoby bezrobotnej lub niepełnosprawnej, nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy, będzie uznany w szczególności brak takich osób zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, na którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji lub odmowa podjęcia pracy kolejno przez co najmniej trzy osoby posiadające status osoby bezrobotnej. 4. Inne postanowienia (dot. części 1, 2, 3 i 4): 1) Z uwagi na fakt, iż roboty będą prowadzone w obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie. Sposób prowadzenia prac nie może wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót wykonawca zobowiązany będzie do zachowania estetyki i czystości. 2) Materiały pochodzące z demontażu urządzeń istniejących oraz gruz Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji w ramach wynagrodzenia wynikającego ze złożonej oferty. Koszt załadunku, rozładunku oraz przewozu urządzeń i gruzu do miejsca ich utylizacji mieści się w wynagrodzeniu wynikającym ze złożonej oferty. 3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca, na wykonany przedmiot zamówienia udzielił gwarancji w okresie minimum 24 miesięcy. 4) Roboty budowlane objęte niniejszym postępowaniem będą realizowane na istniejących obiektach dostosowanych do użytku osób niepełnosprawnych. 5) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212222-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych); Część 2 - 1.800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych). Część 3 - 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych); Część 4 - 1.300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych). Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018 – 10 - 15 do godz. 10:00 w formie dopuszczonej uPzp (art. 45 ust. 6): w formie pieniądza: przelewem na konto: • PKO BP O/Gdańsk nr konta 93 1020 1811 0000 0602 0271 6835. Wadium musi się znajdować fizycznie na koncie Zamawiającego najdalej w dniu 2018 – 10 - 15 o godz. 10:00. • w innych formach dopuszczonych ustawą (poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; gwarancje bankowe; gwarancje ubezpieczeniowe; poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 uPzp) należy złożyć w pokoju nr 418 (III piętro – Biuro Zamówień Publicznych). W/w poręczenia i gwarancje muszą być wystawione na Zamawiającego, tj. Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie 14 – 100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 5, muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dot. części 1, 2, 3 i 4 - Zamawiający nie ustalił szczegółowych warunków dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (odpowiednio zał. nr 1a – 1d do siwz). 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku Wykonawców - Wykonawca winien załączyć do oferty pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Wzór pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 7 do siwz. 3) W przypadku ustanowienia przez Wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach