Przetargi.pl
Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna.

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2020-09-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miedzna.pl, www.miedzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa na przedszkole pomieszczeń szkoły podstawowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Miedźnej przy ul. Szkolnej 24 w ramach realizacji zadania pn. „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna”. 3.2.1. W ramach realizacji powyższej inwestycji Zamawiający przewiduje utworzenie dwóch nowych oddziałów przedszkolnych wraz w pomieszczeniami towarzyszącymi i pomocniczymi (tj. jadalna, sala gimnastyczna, szatnia, pomieszczenie logopedy, pokój nauczycielski, pomieszczenia administracji, zaplecza socjalnego oraz zaplecza sanitarnego). Pomieszczenia przedszkolne przewidziane są do wykonania w budynku Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Miedźnej przy ul. Szkolnej 24, na działce nr 1631/53 zgodnie z dokumentacją projektową. Na potrzeby realizacji zadania Zamawiający uzyskał decyzję nr 853/20 z dnia 05 sierpnia 2020 r. zatwierdzającą projekt budowlany i udzielającą pozwolenia na budowę. 3.2.2. Istniejący budynek szkoły jest obiektem wolnostojącym, wielosegmentowym, częściowo podpiwniczonym, o dwóch kondygnacjach nadziemnych. Obiekt wyposażony został w instalacje elektro – energetyczną, wodno – kanalizacyjną, c.o., hydrantowa, gazową, telefoniczną i odgromową. Adaptowane pomieszczenia przedszkolne zlokalizowane zostaną w części parteru jednego z segmentów budynku szkoły. Powierzchnia użytkowa zaprojektowanego przedszkola wynosi 450,63 m2. Zgodnie z przeznaczeniem, segment przedszkolny będzie stanowił oddzielną strefę przeciwpożarową (ZL II). 3.2.3. W ramach realizacji zadania konieczne będą do wykonania roboty budowlane w zakresie branży zagospodarowania terenu, architektoniczno – budowlanej, sanitarnej oraz elektrycznej. 3.2.4. W dokumentacji projektowej przewidziano zapewnienie dostępności do obiektu osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie w strefie wejścia głównego do przedszkola pochylni dla osób niepełnosprawnych. 3.2.5. Dokumentacja projektowa przewiduje wykonanie m.in. następujących prac budowlanych: 3.2.5.1. Roboty zewnętrzne: a) przebudowę schodów zewnętrznych wejściowych do budynku przedszkola wraz z wykonaniem jej okładziny i montażem balustrad; b) wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych wraz z obarierowaniem; c) wykonanie ścianki oddzielenia pożarowego na elewacji zachodniej na fundamencie betonowym; d) przełożenie kostki betonowej przed schodami wejściowymi i pochylni; e) dostawę i montaż napisu „Przedszkole”; 3.2.5.2. Roboty budowlane konstrukcyjne i wykończeniowe wewnętrzne: a) roboty rozbiórkowe fragmentów schodów wewnętrznych i ścian, podłóg, okładzin, osprzętu sanitarnego, elektrycznego, itp.; b) wykonanie nadproży i podciągów stalowych wraz z obudową płytami p.poż. „Promatect H”, naprawy tynków; c) wykonanie stropu – w świetle istniejących schodów wewnętrznych ( pom. 1.17 ) jako płyty żelbetowej; d) wykonanie ścianek działowych z cegły ceramicznej pełnej gr 12,0 cm na korytarzu i w wiatrołapie; e) naprawy po bruzdowaniu, szlifowanie i szpachlowanie gładzią gipsową ścian i sufitów; f) wykonanie nowych okładzin ściennych z płytek ceramicznych w pomieszczeniach WC oraz pomieszczeniu socjalnym; g) wykonanie podłóg z płytek gresowych, wykładziny PCV; h) ocieplenie ścian i sufitu w strefie przed drzwiami wejściowymi, tynków cienkowarstwowych oraz okładziny ściennej zgodnie z dokumentacją; i) dostawa i montaż nowych drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami; j) dostawa i montaż drzwi p.poż. EI 30 zgodnie z dokumentacją; k) zabudowa w oknach nawietrzaków;; l) dostawa i montaż osłon na grzejniki c.o.; m) zamurowanie naświetli w ścianach korytarza; n) dostawa i montaż zabudowy kabin sanitarnych 3.2.5.3. Roboty dot. instalacji wod – kan i c.o.: a) przebudowa instalacji wod – kan; b) wymiana osprzętu sanitarnego w pomieszczeniach WC wraz z zabudowa brodzików natryskowych; c) rozbudowa istniejącej instalacji c.o. wraz z montażem grzejników w pom 1.16 i pom. 1.17; d) wykonanie przepustów ogniowych instalacji na przejściu przez strefy ogniowe ( ZL II i ZL III ); 3.2.5.4. Roboty dot. instalacji elektrycznej a) wykonanie nowej instalacji oświetlenia ewakuacyjnego wraz z dostawą i montażem opraw oświetleniowych; b) wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych wraz z osprzętem; c) wykonanie instalacji zasilającej wentylatory wspomagające istniejącą wentylację; d) wykonanie instalacji domofonowej wraz z osprzętem; e) wykonanie przepustów ogniowych instalacji na przejściu przez strefy ogniowe (ZL II i ZL III); 3.2.6. W adaptowanym segmencie szkolnym wykonano nową instalację hydrantową dla potrzeb oddziałów przedszkolnych. 3.2.7. Dla realizacji całego zamierzenia inwestycyjnego opracowana została dokumentacja projektowa, wykonana przez Pracownie Architektoniczną „VARICOM” Ryszard Kwosek, ul. Północna 10, 40-658 Katowice. 3.2.8. Wszystkie roboty składające się na realizację powyższego zadania inwestycyjnego zostały szczegółowo zawarte w w/w dokumentacji technicznej, która jest podstawą do dokonania wyceny robót oraz stanowi pełny opis przedmiotu zamówienia. Przedłożone do SIWZ przedmiary robót należy traktować jako pomocnicze. Zamawiający przewiduje ryczałtowe rozliczenie inwestycji. 3.2.9. Realizacja całości zadania będzie prowadzona na czynnym obiekcie oświatowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 zł. w terminie do dnia 21.09.2020 r. do godz. 12:00. 8.2. Wadium powinno zawierać nazwę zadania tj.: Wadium na realizację: „Podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Gminie Miedźna” IR.271.2.10.2020. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r. poz. 299) 8.4. Dokument wadialny winien być wniesiony w formie oryginału. 8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione: a. w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego numer konta bankowego: 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006; w terminie zgodnym z pkt. 1. b. w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie. c. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 8.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 8.6 a. 8.9. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.10. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż forma pieniężna przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby w treści gwarancji byli wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum, podmioty składające oferty, lub zostało zapisane lub co najmniej sformułowane że dokument zabezpiecza ofertę podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.16. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 10.1.1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełniania warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ. 10.1.2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 10.1.3. Kosztorys ofertowy – sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 10.1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10.1.5. Zobowiązanie podmiotów do oddania, do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach