Przetargi.pl
Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym

Powiat Puławski ogłasza przetarg

  • Adres: 24-100 Puławy, Aleja Królewska 19
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 886 11 36
  • Data zamieszczenia: 2015-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Puławski
    Aleja Królewska 19 19
    24-100 Puławy, woj. lubelskie
    tel. 081 886 11 36
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Podniesienie jakości bazy noclegowej w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym Pod Wianuszkami w Kazimierzu Dolnym. Zamówienie obejmuje wymianę stolarki okiennej w schronisku (18 szt.), dostawę i montaż parapetów zewnętrznych w schronisku (36 szt.), modernizację kuchni schroniska, zakup urządzeń do kuchni, wraz z niezbędnymi robotami budowlanymi, sanitarnymi, oraz wykonanie grilla na zewnątrz budynku z miejscami do siedzenia i stołem.Zadanie realizowane w ramach projektu EUROszansa dla Lubelszczyzny - budowanie konsensusu społecznego na rzecz zrównoważonego rozwoju subregionu w krajobrazie kulturowym trójkąta turystycznego: Nałęczów - Puławy - Kazimierz Dolny (umowa nr URP/SPPW/1.1/KIK/15 w sprawie Realizacji Projektu zawarta pomiędzy Władzą Wdrażającą Programy Europejskie a Powiatem Puławskim zawarta w dniu 14.10.2011r.) zwanym dalej Projektem. Projekt realizowany przy wsparciu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej. Realizowany przedmiot zamówienia należy oznaczyć zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi informacji i promocji w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy dostępne na stronie www.programszwajcarski.gov.pl zwanymi dalej wytycznymi (np. tablica informacyjna, naklejki na sprzęt). Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego sposób realizacji tego obowiązku. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ, tj. w szczególności: 1.dokumentacja projektowa (dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót), 2.specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Wszystkie elementy przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej, przy czym Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem zachowania parametrów materiałów lub urządzeń określonych w dokumentacji - nie gorszych, służących do tego samego celu, oraz o porównywalnych (ekwiwalentnych) właściwościach ( w tym technicznych) i jakości. Jeżeli w przedmiarze robót wpisano konkretny asortyment lub słowo lub równoważne, Wykonawca ma obowiązek podać w kosztorysie ofertowym konkretną nazwę tego asortymentu, a w przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego (materiału lub urządzenia), zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, jest obowiązany wykazać, że spełnia on wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca oferujący rozwiązania równoważne powinien do oferty dołączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie jest równoważne w stosunku do określonego przez Zamawiającego (np. certyfikaty, testy higieniczne PZH, aprobaty (rekomendacje) techniczne ITB, deklaracje zgodności, autoryzacje producenta, karty techniczne itp.), umożliwiające Zamawiającemu porównanie cech technicznych, użytkowych i jakościowych. W przypadku nie powołania się wraz z ofertą na równoważne rozwiązania, wybrany Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia kosztorysu ofertowego z nazwą konkretnego asortymentu wynikającego z dokumentacji projektowej (przedmiaru robót) a w przypadku gdy w dokumentacji projektowej (przedmiarze) występuje sformułowanie lub równoważne do wpisania w kosztorysie ofertowym konkretnego asortymentu wskazanego w dokumentacji projektowej (przedmiarze robót). Zmiana asortymentu po podpisaniu umowy może być dokonana na zasadach określonych w umowie. Zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego na etapie składania oferty w szczególności w przypadku, gdy Wykonawca nie powołuje się na rozwiązania równoważne. Wszystkie prace będą wykonywane na terenie użytkowanego w trakcie wykonywania robót terenu, w związku z tym Wykonawca musi w szczególności uwzględnić, m.in.:prowadzenie robót w sposób zapobiegający powstawaniu szkód na mieniu i osobach, odpowiednim zabezpieczeniem terenu budowy pod kątem BHP, P.POŻ., dostępu osób trzecich, usuwaniem gruzu-należy kalkulować wraz z kosztami utylizacji odpadów, wymaganiami materiałowymi - określono w projektach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, konieczność zapewnienia komunikacji pomiędzy budynkami wraz z wykonaniem odpowiednich zabezpieczeń BHP. Oprócz czynności w ramach prowadzonych ww. robót Wykonawca musi zaplanować nw prace i uwzględnić w swojej ofercie koszty związane z: organizacją placu budowy, opracowaniem planu BIOZ. Wybrany Wykonawca opracuje kosztorys ofertowy przed podpisaniem umowy na zasadach określonych w p. XIV SIWZ. Roboty będą realizowane w czynnym budynku na terenie otwartym, gdzie zlokalizowane są pracujące instytucje i związane są z tym obowiązki Wykonawcy (np. konieczność wcześniejszego poinformowania o robotach, właściwa koordynacja robót, minimalizacja uciążliwości prac, wcześniejsze zawiadomienie użytkowników parkingu wewnętrznego itp.). W przypadku zagrożenia terminów realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować prace w niedziele i święta (w ramach wynagrodzenia wynikającego z jego oferty). Przedmiot zamówienia musi być oddany Zamawiającemu w stanie nadającym się bezpośrednio do użytkowania po dokonaniu wszystkich odbiorów technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych; -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji jakości
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppulawy.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach