Przetargi.pl
Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice

Miejski Zarząd Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 44109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2310031, 3350444 , fax. 322 310 032
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Usług Komunalnych
    ul. Strzelców Bytomskich
    44109 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2310031, 3350444, fax. 322 310 032
    REGON: 27104821200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pobór opłat na terenie Giełdy samochodowej oraz miasta Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W Wyniku niniejszego postępowania Zamawiający zamierza podpisać umowy z 25 różnymi Wykonawcami (25 części). Jeden wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Szczegółowy zakres obowiązków osób pobierających opłaty: 1. Poborca opłaty targowej: - pobieranie opłaty targowej wjazdowej zgodnie z obowiązującym cennikiem - kontrola wjazdów na teren giełdy, - kontrola prawidłowości zajmowanych miejsc i opłat na zgodność z umową lub dzierżawą jednorazową, - przyjmowanie i rozliczenie pobranych biletów, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, - przygotowanie raportu, - rozliczenie utargu. 2. Poborca opłaty parkingowej: - pobieranie opłaty parkingowej zgodnie z obowiązującym cennikiem - kontrola wjazdów na teren giełdy, wydawanie 1 sztuki wjazdówki do każdego sprzedanego i wydanego paragonu fiskalnego, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem wjazdówek, rozliczenie ilości wydanych wjazdówek, - wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego, - przygotowanie raportu, - rozliczenie utargu, 3. Poborca opłaty dzierżawy jednorazowej: - udzielanie informacji o wolnych stanowiskach handlowych oraz zasadach odpłatności - pobieranie opłaty dzierżawy jednorazowej zgodnie z obowiązującym cennikiem - kontrola wjazdów na teren giełdy, kontrola prawidłowości zajmowanych miejsc zgodnie z uiszczoną opłatą, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem kasy fiskalnej, - przyjmowanie wykazu wolnych stanowisk, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem datownika z nr poborcy, - przyjmowanie i zdawanie za potwierdzeniem gaśnicy, - udzielanie informacji o wolnych stanowiskach i warunkach prowadzenia działalności na giełdzie, - prowadzenie dziennego wykazy zajmowanych stanowisk na dzierżawy jednorazowe, - wykonanie fiskalnego dobowego raportu kasowego, - przygotowanie raportu, - rozliczenie utargu. Pozostałe informacje: - pobór opłat na Giełdzie odbywa się w soboty i niedziele oraz inne wyznaczone przez zamawiającego dni, - zamawiający szacuje, iż jeden wykonawca w trakcie realizacji umowy będzie dokonywał poboru opłat 48 razy przy czym jest to dana szacunkowa, której zmiana in plus bądź in minus nie może stanowić podstawy do roszczeń względem zamawiającego, - pobór opłaty targowej na terenie miasta Gliwice następować będzie w miejscach i terminach wskazanych przez Kierownika Giełdy w niedziele lub święta, we wskazanych godzinach w przedziale od godz. 5.00 do godz. 20.00, przy czym czas poboru nie może przekroczyć 9 godzin w ciągu dnia, - ilość poborców opłat wg wskazań Kierownika Giełdy oznacza, że Wykonawca będzie zobowiązany do realizacji przedmiotu umowy tylko w wyznaczanych na bieżąco przez Kierownika Giełdy terminach. W związku z czym może zaistnieć sytuacja, że Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia zlecenia tylko kilkakrotnie w trakcie obowiązywania umowy, a nie w każdą sobotę i niedzielę przypadającą na okres obowiązywania umowy. - Kierownik Giełdy (osoba przez niego upoważniona) co tydzień ustali ilość osób konieczną do poboru opłat - w każdą roboczą środę (lub w pierwszy dzień roboczy po środzie, jeżeli ta wypada w święto) przekaże wykonawcy informację o konieczności stawienia się do realizacji zlecenia w następną sobotę i niedzielę lub święto. Informacja zostanie przekazana wykonawcy drogą mail lub telefonicznie zgodnie z ustaleniem zawartym w umowie, - rzeczywisty czas poboru opłat następuje w godzinach: - w soboty od 6.00 do 15.00 - w niedziele od 4.30 do 13.30 należy również uwzględnić czas niezbędny do przygotowania do poboru podczas którego należy pobrać kasę, bilety, gaśnice, itp oraz czas niezbędny do zdania i rozliczenia dziennego utargu, - zamawiający wyposaży wykonawcę w radiotelefony, kamizelki ostrzegawcze oraz imienne identyfikatory, - osoby pobierające opłaty muszą posiadać umiejętność obsługi kasy fiskalnej, - pracownik zamawiającego będzie przeprowadzać wyrywkową kontrolę poprawności pobierania opłat. W razie stwierdzenia nieprawidłowości w pobieraniu opłat zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zapisami umowy, - zamawiający w trakcie trwania umowy będzie prowadził kontrolę wizyjną punktów poboru opłat. Wymagania : 1. Za pobór opłaty od osób dokonujących sprzedaży Wykonawca zobowiązany jest wydać pokwitowanie będące blankietem wydanym przez Urząd Miasta Gliwice, a także paragon fiskalny. Blankiet stanowi druk ścisłego zarachowania. 2. W ramach wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do: - bieżącego stosowania się do wszelkich uwag i zaleceń Zamawiającego w kwestiach organizacyjnych, - realizacji bezpośrednich poleceń Kierownika giełdy w zakresie wykonywanej umowy, - znajomości przepisów prawnych regulujących zasady i tryb pobierania opłat na terenie giełdy, - rzetelnego i uczciwego pobierania i rozliczania opłat, - sprawnej obsługi powierzonych urządzeń, - wpłat zainkasowanych opłat w tym samym dniu do kasy giełdy, - zmiany punktów poboru opłat, przemieszczania się po terenie giełdy i związanej z tym zmiany wysokości i jakości pobieranych opłat zgodnie z poleceniem Kierownika giełdy lub osoby przez niego wyznaczonej, - profesjonalnej, sprawnej i życzliwej obsługi klientów giełdy, - informowania klientów giełdy o organizacji giełdy, - przekazywania klientom giełdy ogłoszeń, informacji, reklam, ulotek, itp., - utrzymywania porządku przy bramie wjazdowej i pomieszczeniach poboru opłat oraz informowania Kierownika giełdy o nieprawidłowościach w funkcjonowaniu infrastruktury giełdy stwarzających zagrożenie dla osób lub ich mienia, - współpracy z pracownikami Zleceniodawcy, pracownikami ochrony, Policją, Strażą Miejską, Strażą Pożarną, Pogotowiem Ratunkowym i innymi służbami w zależności od potrzeb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79941000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: o wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3) - III.6) .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach