Przetargi.pl
Pierwsza część zamówienia: 1. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 120 godz. dla grupy 12 osadzonych, Druga cześć zamówienia: 2. Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 10 osadzonych,

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2013-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 00059040900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pierwsza część zamówienia: 1. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 120 godz. dla grupy 12 osadzonych, Druga cześć zamówienia: 2. Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 10 osadzonych,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia realizowanych kursów szkoleniowych Część I KURS pn. Technolog robót wykończeniowych w budownictwie, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 120 godz. dla grupy 12 osadzonych, Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z wykonywaniem remontów wnętrz. I. Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1. organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do prac remontowych, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, ogólna budowa i zasady działania narzędzi i urządzeń usprawniające min. przygotowywanie zapraw tynkarskich i klejowych, itp. utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie remontowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2. Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej usuwanie starego tynku cementowo - wapiennego, zasady czyszczenia i gruntowania podłoża przed położeniem nowego tynku, wyrównywanie powierzchni - sposoby, rodzaje zapraw wyrównujących podłoże, prawidłowy dobór warstwy wykończeniowej, zasady docierania i wyrównywania powierzchni - przygotowanie powierzchni do malowania oraz pod układanie glazury i terakoty, dobór kolorystyczny i dizajn glazury i terakoty do wnętrz, zasady układania glazury i terakoty na przygotowane podłoże, fugowanie, przygotowanie powierzchni pod posadzki samopoziomujące, układanie wykładzin elastycznych (PCW) oraz wykładzin dywanowych, systemy mocowań wykładzin elastycznych i dywanowych. wstawianie i obróbka stolarki PCV 3. Technologia remontu wnętrz przygotowanie różnych podłoży budowlanych pod roboty malarskie (technika emulsyjna, olejna) układanie glazury i terakoty, technologia układania wykładzin elastycznych (PCW) i dywanowych w tym wykonywanie obróbek demontaż starych okien, przygotowanie otworów pod nowe okna, montaż nowych nowych okien, przeprowadzenie regulacji, obróbka końcowa okien. 4. Rodzaje tynków stosowanych do naprawy uszkodzonych tynków cementowo wapiennych, masy stosowane do gipsowania i ich oddziaływanie na organizm człowieka, składniki farb malarskich i ich oddziaływanie na organizm człowieka. według planu nauczania Część II KURS pn. Malarz, kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 10 osadzonych, Cel kursu: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników kursu do realizacji zadań zawodowych związanych z wykonywaniem zawodu malarza a w szczególności: przygotowanie podłoża do malowania, gruntowanie powierzchni przed malowaniem, malowaniem farbami elewacyjnymi. I. Zakres tematyczny kursu winien zawierać: 1. Organizacja stanowiska pracy, przepisy BHP i p.poż na stanowisku pracy, dokumentacja budowlana, zasady magazynowania materiałów użytych do malowania, rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn, utrzymywanie na bieżąco czystości na stanowisku pracy oraz porządkowanie malowanych pomieszczeń po zakończeniu pracy, 2. Podstawowe wiadomości z zakresu terminologii budowlanej gruntowanie powierzchni przed malowaniem - zasady doboru i stosowania systemów farb; ćwiczenia praktyczne z aplikacji zestawów farb, kolor w budownictwie - podstawowe wiadomości z zakresu kolorymetrii oraz doboru kolorów w budownictwie. techniki dekoracyjne - nowoczesne techniki malowania; proste i bardziej skomplikowane sposoby uzyskiwania niepowtarzalnych efektów; stosowne wyroby i narzędzia, techniki nakładania tynków strukturalnych (rodzaje tynków, właściwości, parametry techniczne), właściwości podstawowych materiałów budowlanych w odniesieniu do technologii malowania - możliwości i potrzeby malowania różnych materiałów budowlanych, ich właściwości oraz odpowiedni dobór farb. 3. Technologia remontu wnętrz, malowanie ścian, wykonywanie robót malarskich i dekoracyjnych farbami strukturalnymi, transparentnymi i technikami mieszanymi, techniki nakładania tynków zewnętrznych - strukturalnych 4. Składniki farb malarskich i ich oddziaływanie na organizm człowieka, według planu nauczania 5. Zajęcia praktyczne, B) Organizacja kursów 1) Liczba uczestników: - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie przeszkolonych będzie 12 - u osadzonych, - Malarz przeszkolonych będzie 10 - u osadzonych, 2) termin przeprowadzenia kursu: - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie kod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 120 godz. dla grupy 12 osadzonych od 7 października 2013 r. do 8 listopada 2013 r. - Malarzkod CPV 80500000 - 8 Usługi szkoleniowe w wymiarze czasowym 80 godz. dla grupy 10 osadzonych od 11 listopada 2013 r. do 6 grudnia 2013 r. 3) miejsce realizacji zamówienia: Areszt Śledczy w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21, Budynek wielofunkcyjny zlokalizowany na terenie ścisłej ochrony jednostki - podpiwniczenie. 4) każde ze szkoleń szkoleń winno obejmować: - Technolog robót wykończeniowych w budownictwie- 120 godz. w (20 godzin zajęć teoretycznych oraz 100 godzin zajęć praktycznych). - Malarz- 80 godz. w (10 godzin zajęć teoretycznych oraz 70 godzin zajęć praktycznych). Przy czym jedną godzinę ZAMAWIAJĄCY rozumie jako godzinę lekcyjną tj. 45 min. 5) Zajęcia teoretyczne i praktyczne odbywać się będą na terenie Aresztu Śledczego w Łodzi ul. Smutna 21, 91-729 Łódź, 6) szkolenie musi odbywać się od poniedziałku do piątku, 7) zajęcia nie mogą zaczynać się wcześniej niż 8.30, a kończyć później niż 15.30, 8) maksymalna liczba godzin szkoleniowych w ciągu dnia nie może przekroczyć 7 godzin, 9) każde ze szkoleń musi zakończyć się egzaminem jeśli program tego wymaga. C) Zobowiązania WYKONAWCY 1) WYKONAWCA składający ofertę w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego może stawić się w miejscu wskazanym jako miejsce do przeprowadzenia kursu, w celu zapoznania się z warunkami panującymi w miejscu prowadzenia kursu, 2) WYKONAWCA zobowiązany jest wyposażyć każdego uczestnika kursu w niezbędne materiały dydaktyczne zgodnie z zakresem tematycznym kursu w pierwszym dniu rozpoczęcia każdego z nich. 3) W trakcie zajęć uczestnicy muszą otrzymać materiały biurowe do zajęć i ćwiczeń teoretycznych w postaci: długopisy koloru niebieskiego lub zielonego, zeszyty, niezbędne podręczniki niezbędne do nauki podczas w/w kursu. 4) WYKONAWCA zobowiązuje się do dostarczenia dodatkowego kompletu materiałów dydaktycznych przekazywanych beneficjentom w ramach kursu, bądź też ich kserokopii podpisanych za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika z uwzględnieniem obowiązujących ochrony danych osobowych określonych przez: przepisy prawa europejskiego oraz prawa krajowego. 5) WYKONAWCA zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia tj: m.in.: programu nauczania dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego: listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych, protokołu egzaminacyjnego, rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów szkolenia rejestru odbioru materiałów szkoleniowych. Powinien on zawierać informację dotyczącą: tytułu podręcznika, książki, skryptu, autora, wydawnictwa, roku wydania, numeru ISBN W/W dokumentacja winna spełniać wymagania określone w §75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. nr 177, poz. 1193) 6) WYKONAWCA zobowiązuje się sprawdzać listę obecności każdego dnia kursu czego potwierdzeniem jest podpis złożony kolorem niebieskim przez każdego uczestnika kursu przy konkretnej dacie. 7) WYKONAWCA uzyskuje wszelkie dane osobowe niezbędne do przeprowadzenia kursu bezpośrednio od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. 8) WYKONAWCA zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu. Wykonawca przed rozpoczęciem kursu dostarczy Zamawiającemu kopie dokumentów potwierdzające - zgodnie z obowiązującymi przepisami - uprawnienia osób prowadzących zajęcia do nauczania zawodu zarówno w części teoretycznej jak i praktycznej. 9) WYKONAWCA zobowiązuje się do wypełnienia certyfikatu dla każdego uczestnika kursu. 10) WYKONAWCA Przeprowadzi ankietę oceniającej przeprowadzony kurs. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do uczestnictwa podczas przeprowadzenia ankiety). 11) WYKONAWCA sporządza protokół egzaminacyjny, jeśli program nauczania wymaga przeprowadza egzaminu. (Czas przeprowadzenia egzaminu nie wlicza się w czas trwania kursu). WYKONAWCA powiadamia Zamawiającego o dacie i godzinie egzaminu końcowego uczestników kursu przynajmniej na 3 dni przed jego przeprowadzeniem. 12) WYKONAWCA realizuje zamówienie zgodnie z przedłożonym harmonogramem. Zmiany do ustalonego harmonogramu zajęć wymagają pisemnych uzgodnień Zamawiającego i Wykonawcy; 13) Zawiadomienia Zamawiającego o przypadkach niezdyscyplinowania lub skreślenia uczestnika z listy osób objętych szkoleniem oraz o wszelkich zmianach dotyczących kursu niezwłocznie po zaistnieniu zdarzenia; 14) WYKONAWCA przedstawi wraz z fakturą VAT (rachunkiem), po zakończeniu kursu, Szczegółowy Kosztorys Powykonawczy, w tym faktur potwierdzających poniesione koszty związane z zakupem materiałów i narzędzi służących do praktycznej nauki oraz dostarczenia kopii dokumentacji szkoleniowej podpisanej za zgodność z oryginałem przez kierownika instytucji szkoleniowej lub upoważnionego pracownika o których mowa w 6; 15) Instytucja szkoleniowa zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności instytucja zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania droga faksową lub mailową o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej 2 dni przed planowanym wejściem do godz. 12:00). D) Do kosztów WYKONAWCY należy: (kurs: Technolog robót wykończeniowych w budownictwie 12 - u osadzonych, kurs: Malarz przeszkolonych będzie 10 - u osadzonych, oraz po 2 - ch osadzonych z grupy rezerwowej do każdego kursu) 1) wynagrodzenie wykładowców zajęć teoretycznych i praktycznych. 2) koszt niezbędnych materiałów dydaktycznych: podręczników do nauki, oraz materiałów biurowych w postaci min. długopisów i zeszytów. 3) koszt materiałów niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów w takiej ilości aby każdy uczestnik kursu mógł aktywnie w nim uczestniczyć. 4) koszt dostawy sprzętu, narzędzi i materiałów budowlanych niezbędnych do realizacji praktycznej części kursów. 5) koszt ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem w tym do każdego z trzech planowanych kursów po dwie osoby z listy rezerwowej. (Przed rozpoczęciem każdego z kursu WYKONAWCA przekaże kopie polisy ZAMAWIAJĄCEMU). WYKONAWCA przed rozpoczęciem zajęć kopie polis przekaże ZAMAWIAJĄCEMU 6) koszt badań lekarskich I część - 12 - stu uczestników kursu oraz 2 osoby znajdujące się na liście rezerwowej, II część - 10 - u uczestników kursu oraz 2 osoby znajdujące się na liście rezerwowej, (ze względu na znaczną wysokość pomieszczenia koszt ten może ulec zwiększeniu w odniesieniu do typowych robót) 7) ubrania ochronne (spodnie i bluza robocza, trzewiki robocze, czapka robocza, rękawiczki) i środki ochrony indywidualnej, 8) materiały zakupione ze środków przeznaczonych na realizację kursu stają się własnością ZAMAWIAJĄCEGO po jego zakończeniu. 9) koszt materiałów budowlanych z zastrzeżeniem że koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu będzie wynosił do 40% kosztu usługi przeprowadzenia danego kursu. 10) koszty związane z przeprowadzeniem egzaminu jeśli program tego wymaga. 11) koszty obsługi administracyjnej(dojazdy, telefon, materiały biurowe) E) ZAMAWIAJĄCY zapewnia dla uczestników kursu: 1) salę do przeprowadzenia zajęć teoretycznych, 2) dostęp do projektora multimedialnego wyposażonego min. w wyjście VGA, 3) dostęp do miejsca zajęć praktycznych - budynek wielofunkcyjny (podpiwniczenie budynku) Aresztu Śledczego w Łodzi, 4) zobowiązuje się do posiadania listy rezerwowej uczestników kursu umożliwiającej łatwe wprowadzenie nowej osoby na miejsce osoby rezygnującej z uczestnictwa w kursie, lub która przed zakończeniem kursu zostanie skreślona z listy uczestników. Program nauczania dla organizowanego kursu musi odpowiadać wymogom określonym rozporządzeniu Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U.06.31.216). Wydane zaświadczenia muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. Nr 31, poz. 216). - zgodnie z załącznikami do rozporządzenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wartość materiałów do zajęć praktycznych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach