Przetargi.pl
Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości w Parku Miejskim w Rawie Mazowieckiej

Urząd Miasta Rawa Mazowiecka ogłasza przetarg

  • Adres: 96-200 Rawa Mazowiecka, pl. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 144 201 , fax. 468 142 628
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Rawa Mazowiecka
    pl. Piłsudskiego 5
    96-200 Rawa Mazowiecka, woj. łódzkie
    tel. 468 144 201, fax. 468 142 628
    REGON: 52648100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rawamazowiecka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości w Parku Miejskim w Rawie Mazowieckiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ będący integralną częścią specyfikacji. Pielęgnacja i podlewanie drzew (882 szt.), Pielęgnacja i podlewanie krzewów (w tym żywopłotów) (10 759 szt.) Pielęgnacja i podlewanie róż (709 szt.) Pielęgnacja i podlewanie bylin (38 324 szt.) Pielęgnacja i podlewanie trawników typu: a) dywanowego (1,33 ha), b) gazonowego (0,2 ha), c) parkowego (1,35 ha), Plac zabaw (strefa muzyczna, strefa sportowa, strefa dla dzieci starszych, strefa dla dzieci najmłodszych) oraz ogrodzenie placu zabaw: a) Bęben mały b) Bęben duży c) Lira d) Instrument rurowy e) Ksylofon pionowy f) Dzwony rurowe g) Urządzenie gimnastyczno-integracyjne h) Maszt wspinaczkowy i) Symulator rodeo j) Rower treningowy k) Wirujące siedzisko l) Symulator deskorolki m) Zestaw integracyjny dla dzieci starszych n) Zjeżdżalnia o) Urządzenie wielofunkcyjne integracyjne p) Urządzenie zabawowo-integracyjne typu sklepik q) Urządzenie zabawowo-integracyjne typu auto r) Bujak sprężynowy typu samolot s) Huśtawka wahadłowa t) Stoły do gry w szachy i warcaby - 3 szt. u) Tablica z regulaminem v) Nawierzchnia piaszczysta (pow. 553 m2), w) Ogrodzenie placu zabaw (57 mb) Konserwacja elementów małej architektury: a) ławki parkowe – 51 szt. b) kosze na odpadki – 38 szt. c) kosze na psie odchody – 8 szt. d) stojaki na rowery – 7 szt. e) podpora rowerowa – 1 szt. f) tablice edukacyjne – 2 szt. g) tablice pamiątkowe – 3 szt. h) tablice informacyjne – 2 szt. Konserwacja zabytkowego mostu w parku, Konserwacja altanki, Naprawa konstrukcji berso w przypadku aktów wandalizmu, Bieżące utrzymanie czystości ulic, alejek parkowych, schodów oraz pochylni dla niepełnosprawnych wraz z wywozem odpadów i zanieczyszczeń, a) ul. Parkowa oraz ul. Armii Krajowej – 2 547 m2, b) alejki parkowe – 7 266 m2, c) pochylnie dla niepełnosprawnych i schody – 159 m2, Opróżnianie koszy na odpady komunalne (38 szt.) oraz koszy na psie odchody ( 8 szt.) codziennie (7 dni w tygodniu), Uzupełnienie nasadzeń istniejących zniszczonych w wyniku wandalizmu lub kradzieży tj. drzew, krzewów, bylin z materiału Zamawiającego, Uzupełnianie korowania rabat z materiału Zamawiającego, Wywóz masy zielonej na składowisko odpadów w Pukininie Zimowe utrzymanie parku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77313000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.500,00 zł. (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej Oddział nr 1 w Rawie Mazowieckiej nr rachunku 87 9291 0001 0054 2395 2000 0040, z dopiskiem na przelewie: „Pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości w Parku Miejskim w Rawie Mazowieckiej” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: A. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; B. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy p.z.p. 7. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 8. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba, że wynika to z przepisów prawa. 9. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt VII.3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, B) dokumenty i oświadczenia wskazane w rozdziale VI niniejszej SIWZ, C) zobowiązanie do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu – załącznik do SIWZ nr 2a, D) dowód wniesienia wadium. 2. Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 3. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, zawierającą jedną, jednoznacznie opisaną propozycję. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 6. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 7. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 8. Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty była ponumerowana kolejnymi numerami, a cała oferta wraz z załącznikami była w trwały sposób ze sobą połączona (np. zbindowana, zszyta uniemożliwiając jej samoistną dekompletację), oraz zawierała spis treści. 9. Poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach