Przetargi.pl
Pielęgnacja trawników miejskich na terenie miasta Rumi w rejonie A w latach 2016 - 2017

Gmina Miejska Rumia ogłasza przetarg

  • Adres: 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7/204
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6719410 , fax. 058 6796517
  • Data zamieszczenia: 2016-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Rumia
    ul. Sobieskiego 7/204 7/204
    84-230 Rumia, woj. pomorskie
    tel. 058 6719410, fax. 058 6796517
    REGON: 00052525700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja trawników miejskich na terenie miasta Rumi w rejonie A w latach 2016 - 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja trawników miejskich na terenie miasta Rumi w rejonie A w latach 2016 - 2017. 2. Zakres prac obejmuje: 1) koszenie trawników, zbieranie i wywóz ściętej trawy, 2) okopywanie trawników przy krawężnikach i obrzeżach, 3) prostowanie rollborderów i palików oraz ich usuwanie, 4) jesienne i zimowe wygrabianie trawników wraz z wywozem liści, 5) wywóz odpadów powstałych przy prowadzonych pracach. 3. Prace o który mowa w ust. 2 będą wykonywane zgodnie ze szczegółowymi wykazami stanowiącymi załączniki do SIWZ: zał. nr 1A - Wykaz ulic, na których znajdują się trawniki podlegające koszeniu, okopywaniu przy krawężnikach i obrzeżach oraz wzdłuż, których rosną drzewa objęte palikowaniem; zał. nr 2A - Wykaz terenów zielonych na osiedlach komunalnych z powierzchnią trawników do koszenia wraz z załącznikami graficznymi; zał. nr 3A - Wykaz terenów zielonych na terenach gminnych wraz z załącznikami graficznymi oraz z powierzchnią trawników przeznaczonych do koszenia; zał. nr 4A - Zakres prac na ulicach, osiedlach komunalnych i innych terenach gminnych objętych umową. 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) w przypadku ulic objętych umową, prace dotyczą terenów zielonych i roślinności na całej szerokości pasa drogowego oraz 0,5 m za chodnikiem lub jezdnią w przypadku, gdy przylegają one do nieruchomości niezagospodarowanych (nieogrodzonych), z zastrzeżeniem uwag, o których mowa w zał. 1A i 3A do SIWZ. 2) wygrabianie trawników ze śmieci (odpadów) i zbieranie śmieci (odpadów) przed koszeniem obejmuje wszystkie rodzaje odpadów podlegających zbieraniu: puszki, butelki, niedopałki papierosów, kapsle, folie, kartony, papiery, worki i reklamówki (wraz z zawartością), leżące gałęzie oraz konary drzew i krzewów, liście, zwłoki martwych zwierząt lub ich części, psie odchody, drobne zanieczyszczenia np. niedopałki papierosów, kapsle, papierki itp. oraz inne porzucone odpady; 3) wykonawca jest zobowiązany do segregowania zebranych śmieci; 4) zbierane odpady należy przekazać do Eko Doliny Sp. z. o.o. w Łężycach, z wyjątkiem zebranych zwłok zwierzęcych, które powinny być oddane do zakładu utylizacji tego typu odpadów; 5) wykonawca przynajmniej raz w tygodniu dokona objazdu rejonu objętego umową z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego, w celu kontroli wykonywanych prac. 5. Zamawiający wymaga aby w czasie obowiązywania umowy Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę osoby wykonujące czynności w realizacji zamówienia tj.: 1) liczba osób - minimum 50% osób (w przeliczeniu na pełny etat), o których mowa w pkt. 4. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, 2) sposób dokumentowani zatrudnienia - comiesięczne oświadczenie wykonawcy o stanie zatrudnienia osób, o których mowa w pkt. 1, 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli - zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia ww. osób, natomiast wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie zamawiającemu, 4) rodzaj czynności wykonywanych przez osoby o których mowa w pkt. 1 - zakres prac został opisany w ust. 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wskaźnik zatrudnienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.rumia.pl (Zamówienia publiczne - przetargi aktualne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach