Przetargi.pl
Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55-120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2019-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55-120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.oborniki-slaskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja oraz utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni w mieście i gminie Oborniki Śląskie polegające na: - Koszeniu trawników, - Strzyżeniu żywopłotów oraz przycinaniu krzewów, - Odchwaszczaniu żywopłotów i plewieniu skupin krzewów, - Odchwaszczeniu chemicznym alejek, - Zbiórce i wywozie liści, - Pozostałych pracach związanych z: - porządkowaniem terenów zielonych, - sadzeniem roślin jednorocznych i wieloletnich, - opróżnianiem pojemników na odpady, - konserwacją i wykonywaniem drobnych prac naprawczych urządzeń na terenach zielonych (ławek, urządzenia placów zabaw, pojemniki na odpady itp.). Podstawowe dane dot. terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie gminy Oborniki Śląskie: -powierzchnia ogólna terenu - 24 ha, -powierzchnia trawników - 16,18 ha, -powierzchnia rabat - 686 m2, -powierzchnia żywopłotów - 2512 m2, -powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2867,33 m2, -powierzchnia alejek - 7894 m2, -ilość pojemników na odpady zmieszane - 164 szt. -ilość pojemników na odpady segregowane - 22 szt. -ilość ławek - 249 szt. Podstawowe dane dotyczące terenów zieleni ujętych w zamówieniu na terenie miasta Oborniki Śląskie: -powierzchnia ogólna terenu - 14,13 ha, -powierzchnia trawników - 8,991 ha, -powierzchnia rabat - 640 m2, -powierzchnia żywopłotów - 2381 m2, -powierzchnia skupin krzewów, żywopłotów, pod drzewami - 2847,325 m2, -powierzchnia alejek - 7491,0 m2, -ilość pojemników na odpady zmieszane - 105 szt. - ilość ławek - 131 szt., Wykonawca ma obowiązek również: 1. oczyścić i pomalować dwukrotnie impregnatem do drewna odeskowanie ławek parkowych: - w ilości 10 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Lipowej w Obornikach Śląskich (w kolorze palisander), - w ilości 42 szt. (wraz z odeskowaniem na gabionach przy schodkach) zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich (w kolorze tek), - w ilości 5 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy Dworcu PKP w Obornikach Śląskich (w kolorze tek), - w ilości 7 szt. zlokalizowanych w parku miejskim przy ul. Podzamcze w Obornikach Śląskich (w kolorze tek), - w ilości 49 szt. i ławostoły zlokalizowane w parku miejskim w Osolinie, na placu biesiadnym i parku przy stacji PKP w Osoli (w kolorze tek), do dnia 15 maja 2019 r. 2. demontaż ławek i pojemników w parku miejskim zlokalizowanym przy Domu Towarowym w Obornikach Śląskich oraz montaż nowych ławek i pojemników dostarczonych przez Zamawiającego do dnia 15 maja 2019 r. 3. pomalować dwukrotnie impregnatem do drewna w kolorze orzecha lub tek ławki miejskie 31 szt. (ul. Trzebnicka w Obornikach Śl. - 3 szt.; przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śl. - 1 szt.; przejście pomiędzy ul. Trzebnicką a ul. Dworcową w Obornikach Śl. - 1 szt.; ul. Dworcowa w Obornikach Śl. - 12 szt.; ul. Kościuszki w Obornikach Śl. - 3 szt.; ul. Wrocławska w Obornikach Śl. - 4 szt.; ul. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śl. - 3 szt.; ul. Wyszyńskiego w Obornikach Śl. - 2 szt.; ul. Ofiar Katynia w Obornikach Śl. - 2 szt.) do dnia 15 maja 2019 r. 4. regularnie uzupełniać psie pakiety w specjalnych pojemnikach - przy ul. Chrobrego, ul. Kasztanowej, w parkach miejskich przy ul. Mickiewicza, ul. Lipowej, ul. Skłodowskiej, ul. Podzamcze, przy Dworcu PKP, przy Domu Towarowym, skwer przy ul. Zielonej. Pakiety dostarcza Zamawiający. 5. zamontować kwietniki na lampach ulicznych (6 szt.) wokół ronda im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich oraz na lampach (2 szt.) w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. Kwietniki z roślinami zapewnia Zamawiający. 6. w pierwszej połowie kwietnia br. wykonać nasadzenia i zamontować kwietnik piętrowy na rondzie im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich, donice na barierkach typu Litoral, 9 donic o śr. = 55 cm i h = 55 cm (4 - przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A), 1 - przy wejściu do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek B), 4 - obelisk) oraz 6 donic betonowych przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śląskich (budynek B). Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - ziemię. 7. w pierwszej połowie maja br. usunąć nasadzenia określone w pkt 6 i wykonać nowe. Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - uzupełnienie ziemi. Kwietnik piętrowy należy przenieść na skwer u zbiegu ul. Trzebnickiej i Dworcowej w Obornikach Śląskich. 8. wykonać nasadzenia i ustawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego 10 donic o śr.=55 cm i h=55 cm oraz 6 donic o śr.=75 cm i h=75cm, Rośliny zapewnia Zamawiający, zaś Wykonawca - ziemię. 9. wykonać nasadzenia roślin jednorocznych przed wejściem do Urzędu Miejskiego w Obornikach Śląskich (budynek A) na powierzchni 40 m2 oraz na obelisku w Obornikach Śląskich. Rośliny zapewnia Zamawiający. 10. podlewać raz dziennie (w godzinach porannych do godziny 8:00) kwietniki i donice ww. powyżej oraz: - kwietnik h=310 cm zlokalizowany na rondzie im. A. Natalii-Świat w Obornikach Śląskich, - kwietnik h=260 cm zlokalizowany w parku miejskim przy ul. Podzamcze w Obornikach Śląskich, - kwietnik h=200 cm zlokalizowany na skwerze przed Urzędem Miejskim w Obornikach Śląskich, - 2 kwietniki h=101 cm zlokalizowane w parku miejskim przy Domu Towarowym w Obornikach Śląskich, - 6 kwietników wiszących h=55 cm zamontowanych wokół ww. ronda oraz 2 kwietników wiszących zamontowanych w parku miejskim przy ul. M. Skłodowskiej-Curie w Obornikach Śląskich. 11. w okresie jesiennym zdemontować oraz oczyścić wszystkie powyższe kwietniki i donice, a następnie przekazać Zamawiającemu. Podlewanie należy wykonywać we wczesnych godzinach porannych (do godziny 8:00) lub w godzinach wieczornych. W przypadku, gdy rośliny zostaną podlewane w innych godzinach, co skutkować będzie uszkodzeniem/sparzeniem rośliny, Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany roślin na swój koszt. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów związanych z zakupem worków do pojemników na odpady zmieszane, środków ochrony roślin, środków do chemicznego odchwaszczania, nawozów oraz materiałów eksploatacyjnych do urządzeń i narzędzi koniecznych do realizacji zamówienia. Worki na odpady segregowane zapewnia Zamawiający. W przypadku istnienia tablic ogłoszeniowych, słupów oraz pojedynczych ogłoszeń na terenach objętych zakresem, oferent zobowiązany jest do utrzymywania tych miejsc w odpowiednim stanie porządkowym i oczyszczenia słupów i tablic sześć razy w roku, po wcześniejszym zgłoszeniu przez Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę liczby tablic ogłoszeniowych o dodatkowe. Wykonawca gwarantuje, że środki chemiczne oraz inne materiały użyte do realizacji zamówienia są dopuszczone do stosowania zgodnie z przepisami prawa i będą stosowane zgodnie z przeznaczeniem i zaleceniami producenta, a pracownicy stosujący niniejsze środki są odpowiednio przeszkoleni w zakresie stosowania tych środków. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Podczas wykonywania usługi zabrania się Wykonawcy wjeżdżania samochodami na trawniki w parkach i na skwerach, aby zapobiec ich zniszczeniu. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że Wykonawca niniejszego zalecenia nie wykonuje, Zamawiający zobowiąże Wykonawcę do odtworzenia danego trawnika na swój koszt. Szczegółowy zakres zamówienia został przez zamawiającego sprecyzowany w załącznikach do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówień (dalej zwane: SIWZ): a) załącznik nr 1a - specyfikacja terenów zieleni w mieście Oborniki Śląskie b) załącznik nr 1b - specyfikacja terenów zieleni w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie c) załącznik nr 2 - zestaw map z zaznaczonymi terenami zieleni d) załącznik nr 3 - zakres merytoryczny prac wykonywanych na terenach zieleni (rabaty i skwery miejskie) e) załącznik nr 4a - harmonogram prac w mieście Oborniki Śląskie f) załącznik nr 4b - harmonogram prac w miejscowościach gminy Oborniki Śląskie g) załącznik nr 5 - formularz ofertowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy - Wzór umowy - Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału - Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów - Oświadczenie o zatrudnianiu osób na podstawie umowy o pracę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach