Przetargi.pl
Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Kalwarii Zebrzydowskiej w roku 2019

Gmina Kalwaria Zebrzydowska ogłasza przetarg

  • Adres: 34130 Kalwaria Zebrzydowska, ul. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 766 218 , fax. 338 766 301
  • Data zamieszczenia: 2019-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalwaria Zebrzydowska
    ul. Mickiewicza 7
    34130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie
    tel. 338 766 218, fax. 338 766 301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Kalwarii Zebrzydowskiej w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. pielęgnacja i utrzymanie zieleni na terenie miasta Kalwarii Zebrzydowskiej w roku 2019. Zakres zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do projektu umowy. W zakres zamówienia wchodzi w szczególności: 1. Pielęgnacja drzew, krzewów, żywopłotów. – 60 drzew i 500 mb. - krzewów: (cięcie sanitarne i pielęgnacyjne, usuwanie odrostów, odchwaszczanie, nawożenie – raz w roku, podlewanie, spulchnienie gleby pod żywopłotami, usunięcie chwastów, zgrabienie grabiami terenów pod żywopłotami. Usunięcie wszelkich zanieczyszczeń zalegających pod żywopłotami itp. ) 2. Utrzymanie trawników w ilości szacunkowej 60 arów: (Koszenie trawników z częstotliwością około tygodniową na wysokość 5-6 cm, w tym: usuwanie odpadów i nieczystości widocznych po wykoszeniu, usunięcie skoszonej trawy z rabat kwiatowych, chodników, nawożenie , odchwaszczanie trawników bieżące uzupełnianie ubytków na trawnikach, siew trawy). 3. Założenie i pielęgnacja rabat z kwiatami: ― zakup i nasadzenie kwiatów sezonowych na skwerach i rabatach 25 700szt, w tym, niecierpek i dalia 1600 szt, pozostałe -24 100 szt, bratki – 2000 szt, ― zakup i nasadzenie uzupełniające kwiatów wieloletnich , ― przygotowanie gruntu pod nasadzenia (przekopanie rabat łopatą, wybranie chwastów i kamieni oraz zagrabienie ziemi), pielęgnacja: podlewanie, zasilanie, spulchnianie, pielenie, przycinanie, odchwaszczanie, ― przygotowanie gruntu na okres zimowy (przekopanie i wapnowanie), ― Projekt rabat, ich układ kolorystyczny i przestrzenny , 4. zakup kwiatów i obsadzenie kwietników, - pelargonie , ― obsadzenie kwiatami w takiej ilości, aby stanowiły zwartą kompozycję, ― pielęgnacja: systematyczne podlewanie, zasilanie nawozami mineralnymi, pielenie, bieżące przycinanie, odchwaszczanie - ― montaż i demontaż kwietników , wieży kwiatowych (kwiaty nasadzone gęsto, cała konstrukcja szczelnie pokryta kwiatami (masa kwietna musi przesłonić konstrukcję) - utrzymanie i pielęgnacja donic, mis i konstrukcji kwietnikowych wolnostojących: ― Zamawiający przewiduje do obsadzenia następujące donice: • 1 wieża kwiatowa 6-piętrowa o średnicach ok.: 150 cm – 30 cm, • 1 donica drewniana prostokątna o wymiarach 90x45 cm, • 2 donice drewniane prostokątne o wymiarach 80x44 cm, • 6 donic wiszących o obw. 28 cm, • 1 donica wisząca o obw. 36 cm, • 2 donice wiszące o obw. 31 cm, • 5 donic wiszących na słupy drewniane • 7 donic wiszących W600/2 (dwa poziomy) • 2 donice betonowe • 6 wież kwiatowych (Kaskady H1100) 5. Bieżące czyszczenie, zbieranie i punktowe czyszczenie trawników, klombów, mis, donic,oraz terenów bezpośrednio przylegających do klombów powodujące dokładne usunięcie drobnych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie darni, liści, i ich części oraz skumulowanych zanieczyszczeń sypkich, usunięcie kurzu i innych zanieczyszczeń (darni, ziemi). Bieżące usuwanie zalegających liści z terenów objętych utrzymaniem zieleni. Wywóz powstałych odpadów zielonych własnym staraniem i na koszt Wykonawcy. 6. Dekoracje przed Pomnikiem Jana Pawła II i w miejscach wskazanych przez Zamawiającego żywymi kwiatami (wiązanki) do uzgodnienia z Zamawiającym. 7. Realizowanie zgłoszonych interwencji z Referatu Gospodarki Komunalnej. Wskazanie pracownika do zadań interwencyjnych, podanie nr telefonu kontaktowego. 8. Czas reakcji na zgłoszenie wykonania pracy interwencyjnej wynosi do 30 minut. Wykonawca zobowiązuje się podać przed podpisaniem umowy interwencyjny telefon kontaktowy dostępny całą dobę. II. 1.Zamawiający, w związku z art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w ramach realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – w szczególności: czynności polegające na pielęgnacji zieleni. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: -żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, -żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów. 3. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy przedłoży oświadczenie wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, określenie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności: a) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w pkt. 4 wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 5. W przypadku zmian personalnych Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego oświadczenia i kopii nowo zawartych umów (zanonimizowanych) o pracę w terminie do 7 dni od dokonania zmiany. 6. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości dotyczących zatrudniania osób przez Wykonawcę Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. 7. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia i dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności i skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z § 5 ust. 3 pkt. 1 umowy. 8. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 36a ust. 2 Pzp). 10. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 Pzp). 11. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia (art. 36b ust. 2 Pzp). Zamawiający zastrzega zastosowanie art. 36 ba ust. 1 i 2 Pzp także wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2. dokument potwierdzający dysponowanie zasobami innych podmiotów – jeżeli dotyczy.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy przedłożyć pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza; 4. oferta i załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. W przypadku, gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach