Przetargi.pl
Pielęgnacja i urządzanie terenów zieleni w Konstancinie-Jeziornie

Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna ogłasza przetarg

  • Adres: 05-520 Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975 , fax. +48 22 7564885, +48 222011975
  • Data zamieszczenia: 2015-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna
    ul. Warszawska 32 32
    05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, fax. +48 22 7564885, +48 222011975
    REGON: 01327104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.konstancinjeziorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i urządzanie terenów zieleni w Konstancinie-Jeziornie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na pielęgnacji zieleni na terenach obiektów urządzonych tj.: w parkach, skwerach i na osiedlach oraz innych pracach ogrodniczych w zakresie utrzymania i kształtowania zieleni miejskiej w granicach Gminy Konstancin-Jeziorna w 2015 roku. A. Pielęgnacja zieleni na terenach obiektów urządzonych (tj. terenów zinwentartyzowanych, gdzie znane są ich parametry- krzewów, trawników, itd. w granicach określonego obszaru) Wykaz obiektów: 1. Park osiedlowy w Mirkowie, 2. Teren zieleni nad stawem w Mirkowie, 3. Skwer przy oczku wodnym, 4. Zieleńce przyuliczne zabudowy jednorodzinnej w rejonie ul. Świetlicowej/Polnej/ Warszawskiej, 5. Zieleńce przyuliczne Klarysewa Wschodniego 6. Osiedle Porąbka, 7. Osiedle w Mirkowie, 8. Osiedle Grapa, Zakres obejmuje wykonywanie niezbędnych prac ogrodniczych, zleconych w danym okresie rozliczeniowym, m. in. cięcia krzewów, strzyżenie żywopłotów i odchwaszczanie wraz z uporządkowaniem najbliższego otoczenia po zakończonych pracach, ma zapewnić osiągnięcie właściwego efektu estetycznego na poszczególnych obiektach. Zakres prac, z podziałem na obiekty, przedstawia formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1 do SIWZ. B. Obsadzenia donic i rabat kwiatowych oraz inne prace ogrodnicze w zakresie utrzymania i kształtowania zieleni miejskiej Usługa realizowana według bieżących potrzeb, na podstawie sukcesywnie przeprowadzanych oględzin w terenie, przedstawiciela Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Zakres prac, lokalizacja i termin realizacji poszczególnych czynności, będzie każdorazowo określany w protokole wprowadzenia. Rozliczenie prac nastąpi na podstawie protokołu odbioru robót, stwierdzającego wykonanie poszczególnych czynności w odniesieniu do ilości i jakości w okresach miesięcznych. Wyszczególnienie i opis prac: Lp. Wyszczególnienie prac Uwagi/ zalecenia/ opis zakresu czynności DONICE/ KWIETNIKI 1 Transport i ustawienie donic i konstrukcji kwiatowych (betonowych, metalowych, metalowo-drewnianych, wież kwiatowych, kwietników wiszących) oraz transport posezonowy na bazę Transport donic i innych kwietników istniejących - do magazynu oddalonego ok. 3km; ustawienie w miejsce wskazane przez Zamawiającego lub zmiana lokalizacji donic. Ciężar obsadzonych kwietników: wieże do 600kg, inne kwietniki do 150kg. 2 mycie donic istniejących z uprzątnięciem otoczenia Należy zastosować odpowiednie i skuteczne środki czyszczące do zmycia zabrudzeń występujących na donicach betonowych, drewnianych (wolnostojących, przyulicznych). Zakres prac obejmuje również usunięcie zanieczyszczeń i piasku zalegającego wokół kwietników. 3 jesienne obsadzenie donic kwiatowych z kosztem materiału roślinnego Ukwiecenie sadzonkami w ilości stosownej do wielkości kwietnika, w tym: wymiana lub wypełnienie ziemią kompostową/ kwiatową z zastosowaniem hydrożelu, posadzenie roślin, podlanie. Przewiduje się ustawienie donic wzdłuż ulic i na placach. Preferowane gatunki roślin jednorocznych do obsady kwietników:, starce, złocienie, brassica w obsadzie jesiennej. Materiał roślinny - dobrze rozkrzewiony, wolny od chorób i szkodników. Ilość roślin - stosowna względem wielkości i rodzaju materiału roślinnego -bez pozostawiania wolnych przestrzeni w donicy. Dobór materiału roślinnego oraz kompozycje roślinne będą się odbywały pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego. 4 miesięczna pielęgnacja donic, kwietników i wież kwiatowych (z kosztem wody) Zakres miesięcznej pielęgnacji obejmuje w szczególności: bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów, wymiana obumarłych roślin (dot. materiału sadzonego przez Wykonawcę), nawożenie, odchwaszczanie - z wywozem powstałego urobku, podlewanie z kosztem wody (- możliwość poboru wody z terenu miasta za opłatą). Pielęgnacja obejmuje również oczyszczenie i przygotowanie donic do zimy tj. usunięcie przekwitłych roślin, wyrównanie powierzchni ziemi, okrycie donic np. gałązkami roślin iglastych, uprzątnięcie otoczenia donic. RABATY KWIATOWE 5 przygotowanie terenu pod rabatę kwiatową lub nasadzenia krzewów z kosztem wymiany ziemi (z ewentualnym zastosowaniem hydrożelu) Zakres prac obejmuje: w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - przekopanie terenu w granicach wyznaczonej rabaty z wymianą wierzchniej warstwy gleby (ok 10-15 cm), usunięciem ewentualnych nieczystości organicznych i kamieni i uzupełnienie ziemią kompostową oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym- zastosowanie hydrożelu. Dotyczy istniejących i planowanych miejsc. 6 obsadzenie rabat kwiatowych z kosztem materiału roślinnego (w założeniu: 2-3 zmiany kwiatowe, w tym nasadzenia tulipanów i bratków w okresie jesienno-zimowym) Zakres: przekopanie terenu pod rabatę z usunięciem resztek organicznych, zastosowanie hydrożelu, posadzenie roślin, podlanie Przewidziana lokalizacja: ronda, skwery, zieleńce przyuliczne. Preferowane gatunki roślin jednorocznych do obsady rabat to: aksamitki, kocanki, pelargonie, lobelie, starce, złocienie, (tulipany, bratki). Materiał roślinny powinien być dobrze rozkrzewiony, wolny od chorób i szkodników. Ilość roślin - stosowna (względem wielkości i rodzaju materiału roślinnego) dla osiągnięcia zwartej skupiny na rabacie. Dobór materiału roślinnego oraz kompozycje roślinne będą się odbywały pod bezpośrednim nadzorem Zamawiającego. 7 miesięczna pielęgnacja rabat kwiatowych Zakres miesięcznej pielęgnacji obejmuje w szczególności: bieżące usuwanie przekwitłych kwiatostanów, wymiana obumarłych roślin, nawożenie, odchwaszczanie - z wywozem powstałego urobku, podlewanie (z kosztem wody - możliwość poboru wody z terenu Konstancina za opłatą) INNE PRACE OGRODNICZE NA TERENIE MIASTA I GMINY 9 cięcia formujące krzewów w skupinach do wys. <1m, Prace obejmują ukształtowanie krzewu lub skupiny krzewów oraz w razie konieczności usunięcie pędów obumarłych; 10 cięcia formujące krzewów (w większości w skupinach) o wys. >1m 11 mulczowanie powierzchni korą o grub. 5 cm materiał średniomielony, kompostowany 12 pielenie powierzchni krzewów , krzewinek i roślin okrywowych dotyczy zieleni w obszarze gminy, zieleni przyulicznej, nie dotyczy obiektów urządzonych, o których mowa w części A. 13 strzyżenie żywopłotów (obcięcie brzegów krzewów żywopłotowych, o szerokości 60 - 80cm) wraz z grabieniem i wywozem urobku Należy uwzględnić usuwanie młodych siewek drzew sadzenie krzewów dużych, >0,5m wys. (z kosztem materiału roślinnego) - w ilości 1-3 szt./m2 Zakres: dowiezienie uzgodnionego z Zamawiającym i zakupionego przez Wykonawcę materiału roślinnego ze szkółki, wykopanie dołu, odspojenie i wywiezienie urobku, zaprawienie dołu ziemią kompostową, posadzenie, podlanie oraz zapewnienie pielęgnacji w okresie trwania umowy (pielenie, podlewanie, cięcia). Dot. nasadzeń na terenie gminy, wykonywanych według bieżących założeń i potrzeb. sadzenie krzewów małych, <0,5m wys. (z kosztem materiału roślinnego), - w ilości 3-6 szt./m2 sadzenie żywopłotów (z kosztem materiału roślinnego), Krzewy żywopłotowe sadzone w dwóch rzędach w trójkąt, ok. 6-8szt./mb 14 renowacja trawnika (bez wymiany ziemi) Zakres prac obejmuje: przycięcie przerośniętej trawy i chwastów lub przekopanie gruntu rodzimego (w przypadku przedeptów) na głębokość ok. 10cm z usunięciem ewentualnego gruzu lub innych odpadów, wygrabienie i wyrównanie powierzchni, wysiew i przykrycie cienką ok. 2cm warstwą ziemi kompostowej ( do podłoży ogrodniczych, trawników) wysianie mieszanki traw, wałowanie i podlanie wraz z wywozem powstałego urobku. Renowacja obejmuje w większości fragmenty zieleni przyulicznej. 15 założenie trawnika z wymianą ziemi Zakres prac obejmuje: odspojenie i wywiezienie warstwy 10cm gruntu, przekopanie gruntu rodzimego z usunięciem ewentualnego gruzu lub innych odpadów, wyrównanie terenu (z jednoczesnym usunięciem wzniesień i zagłębień terenu - teren należy wyrównać do poziomu drogi lub krawężnika), dowiezienie z rozplanowaniem ziemi (mieszanki ziemi do podłoży ogrodniczych, trawników), wysiew i przykrycie cienką warstwą ziemi mieszanki traw, wałowanie i podlanie wraz z wywozem powstałego urobku. 16 wykonanie obrzeża żwirowego wokół rabat lub wypełnienie żwirem powierzchni zieleńca Wykonanie obrzeży lub powierzchni żwirowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Profil konstrukcyjny winien uwzględniać: (usunięcie ok. 20 cm warstwy ziemi na szer. 50 cm) podsypka piaskowa - 5 cm, tkanina izolacyjna lub geowłóknina lub folia (przepuszczalna), żwir gruby barwy jasnej/białej (40-70 mm) z ewent. domieszką żwiru średniego (do 30%/m2). Należy zastosować trwałe i stabilne obrzeże oddzielające nawierzchnie (żwirową i ziemną) np. typu eko-bord z kotwami mocującymi lub z desek impregnowanych ciśnieniowo mocowanych kołkami co ok. 50 cm. Wykaz donic przewidzianych w zamówieniu do pielęgnacji: Typ donicy/ kwietnika Przewidziana ilość Parametry zewnętrzne [cm] Szacunkowa ilość kwiatów 1 donica [szt] sześciokątne (betonowe, bez wkładów) 1szt 1szt śr 80 Powierzchnia: 0,50m2 1 donica; Kwiaty małe: 20-25 szt.; kwiaty duże: 8-15 szt podłużne prostokątne (betonowe, bez wkładów), 23szt 100x40 Powierzchnia: 0,40m2 1 donica; Kw. małe: 20-23 szt; kw. duże: 8-15 szt owalne (betonowe, bez wkładów) 5szt 120x40 Powierzchnia: 0,48m2 1 donica; Kw. małe: 20-23 szt; kw. duże: 8-15 szt Okrągłe metalowo-drewniane (model PARK) 40szt śr 60 Powierzchnia: 0,28m2 1 donica; Kw. małe 8-10 szt. , kw. duże 5-7 szt. Kwietniki wiszące (dwie połowy misy polietylowej, mocowane na słupach oświetleniowych w pasie drogi; podwójne ścianki misy - zbiornik na wodę 5l) 50szt Śr 65 Rośliny zwisające, duże egzemplarze 8-10 szt. (połowa kwietnika: 4-5 szt) (Szczegóły dot. kwietników - patrz www.sial.pl) Klasyczne gigant doniczki z tworzywa polipropylenu , model EXTRAVASE POT 13szt Sr 12 szt=100cm, 1szt.=120cm Do uzgodnienia gatunki i ilości. (Szczegóły dot. kwietników - patrz www.sial.pl) Dwupoziomowy kwietnik wiszący SIFU 3kpl Ś 460/580cm Szacunkowa powierzchnia 0,6m2- dwie donice; ilość roślin: 15-20szt., preferowane rośliny zwisające, Wieże kwiatowe 39szt Wieża: wys. śr. podstawy śr. szczytowej misy (ilość pierścieni): H700= 700 x 750 x 750 (3) H750= 750 x 1200 x 800 (3) H1100= 1010 x 600 x 350 (6) H1200= 1350 x 1200 x 700 (6) (szczegóły dotyczące parametrów patrz www.terra-pl.eu) Obsadzenia: w zależności od rodzaju i wielkości materiału roślinnego: H700 32-70 szt sadzonek H750 35-45 szt sadzonek H1100 40-60 szt sadzonek H1200 80-120 szt sadzonek II. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Zamówienie realizowane będzie według bieżących potrzeb oraz założeń pielęgnacyjnych, na podstawie protokołów wprowadzenia, określających szczegółowy zakres prac, lokalizację oraz termin realizacji. 2) Częstotliwość wykonania prac pielęgnacyjnych i porządkowych ma zapewnić stały estetyczny wygląd miasta i będzie dostosowana do warunków atmosferycznych w danych porach roku. 3) W oparciu o przyjęte w zamówieniu założenia dotyczące ilości i częstotliwości prac Wykonawca zobowiązany jest na początku każdego miesiąca uzgodnić, z inspektorem nadzorującym prace, szczegóły dotyczące m.in. zakresu przewidzianych robót i lokalizację. 4) Wykonawca jest zobowiązany powiadomić inspektora nadzorującego prace o ewentualnych problemach w trakcie ich realizacji. 5) Rozliczenie za wykonanie prac, określonych w poszczególnych zadaniach następować będzie w okresach miesięcznych, według jednostkowych stawek cenowych, na podstawie kosztorysu powykonawczego stwierdzającego rzeczywiste wykonanie prac, w odniesieniu do ilości. 6) Podstawą do wystawienia faktury i dokonania płatności za wykonane prace będzie protokół odbioru robót wraz z kosztorysem powykonawczym, sporządzonym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. 7) Realizacja prac powinna być zorganizowana i wykonywana w sposób gwarantujący pełną ochronę drzewostanu rosnącego w obszarze działania Wykonawcy . 8) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się ze specyfiką terenu i warunkami lokalnymi, w których będzie realizowany przedmiot zamówienia. 9) Zamawiający żąda od Wykonawcy odpowiedniego przygotowania kadrowego i technicznego, które pozwoli na terminowe i efektywne wykonanie prac tj. prowadzenia prac w tym samym czasie na różnych terenach objętych zamówieniem a w szczególności na terenach osiedli (w Mirkowie i na Grapie). 10) Do obowiązków Wykonawcy będzie należało m.in. przygotowanie (ewentualne zabezpieczenie) terenu do realizacji prac (np. w miarę potrzeb - rozmieszczenie informacji o planowanych robotach), usunięcie przeszkód utrudniających wykonanie prac (np. parkujące samochody). 11) W ramach świadczenia usług, w przypadku konieczności poruszania się po drogach powiatowych i gminnych objętych ograniczeniem dopuszczalnej masy całkowitej pojazdami przekraczającymi to ograniczenie (do 2,5 t), niezbędne będzie uzyskanie zgody Starostwa Powiatowego w Piasecznie przez Wykonawcę. 12) Na terenie osiedli, skwerach pracownicy wykonujący prace, będą mogli poruszać się pojazdami o DMC przekraczającej 2,5 t wyłącznie po głównych ciągach, jednakże masa całkowita pojazdu nie może przekroczyć 12 t. Poruszanie się po nawierzchniach nieutwardzonych (trawiastych) jest możliwe wyłącznie mniejszymi pojazdami o masie całkowitej nieprzekraczającej 2,5 t. 13) W celu zapewnienia ochrony obiektów zieleni oraz bezpieczeństwa ich użytkownikom, ruch pojazdów mechanicznych po terenie winien być ograniczony do niezbędnego minimum. 14) Bezwzględnie zabrania się poruszania pojazdami, których wielkość (lub ciężar) w jakikolwiek sposób może spowodować uszkodzenie drzewostanu, w tym ich systemu korzeniowego oraz ciągów pieszych. 15) Wszystkie prace, a w szczególności koszenie zieleni przyulicznej i poboczy dróg należy wykonywać w sposób ograniczający uciążliwość w ruchu pojazdów (tj. poza godzinami szczytu). 16) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego usuwania powstałego urobku podczas realizacji robót zgodnie z zasadami gospodarowania odpadami, wymogami ochrony środowiska i przepisami powszechnie obowiązującymi w tym zakresie, nie później niż dnia następnego, po uzgodnieniu z Zamawiającym. 17) Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia terminów realizacji poszczególnych prac określonych w zadaniach, podyktowanych bieżącymi potrzebami pielęgnacyjnymi czy nieprzewidywalnymi warunkami atmosferycznymi (np. długotrwała susza), w tym wypadku Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zaistniałej zmianie, ustalając kolejny termin realizacji. 18) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany obsługiwanej powierzchni terenu jak również ilości, częstotliwości lub krotności prac, w tym zmniejszenia o 40% ogólnej wartości przedmiotu zamówienia, podyktowanych nieprzewidzianymi okolicznościami oraz bieżącymi potrzebami (np. realizacja robót drogowych, budowlanych uniemożliwiająca realizację określonych w zamówieniu prac). 19) Częstotliwość i ilość poszczególnych prac, określono przy założeniu świadczenia usług w okresie IX - XI br. 20) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 773000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu, Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000,00 zł. 1. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2. Wadium należy wnieść do dnia składania ofert. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto 15 8002 0004 0200 1111 2002 0067 (liczy się data wpływu na podane konto). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz oryginał należy złożyć w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 31, 05-520 Konstancin-Jeziorna, I piętro, pok. nr 6 - do upływu terminu składania ofert, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. 6. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancja musi zawierać deklarację o nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłacie na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego kwoty zabezpieczenia. Zwrot wadium 1. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7. 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zawrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Pzp zostanie zatrzymane wadium Wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. W ofercie należy podać numer konta (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu) lub adres (w pozostałych przypadkach), na jakie Zamawiający dokona zwrotu wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.konstancinjeziorna.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach