Przetargi.pl
Pielęgnacja i ogłowienie drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1- Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-120 Kożuchów, ul. Szprotawska 30
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3552614 , fax. 068 3552615
  • Data zamieszczenia: 2009-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze - Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie
    ul. Szprotawska 30 30
    67-120 Kożuchów, woj. lubuskie
    tel. 068 3552614, fax. 068 3552615
    REGON: 00609282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja i ogłowienie drzew w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działalności Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 1- Obwód Drogowy Kożuchów i Obwód Drogowy Sława Zadanie nr 2 - Obwód Drogowy Lubsko i Obwód Drogowy Żagań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: 1. Cięcia pielęgnacyjne drzew przeprowadza się w celu likwidacji zagrożeń dla mieszkańców oraz zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom tras komunikacyjnych. Pielęgnacja drzew zmierza do niwelowanie wad korony, poprawia statykę drzewa i zapobiega rozłamaniom. Cięcia pielęgnacyjne drzew polegają na usuwaniu pędów, gałęzi i konarów chorych, martwych oraz połamanych - w obrębie całej korony drzewa. 2. Cięcia redukcyjno-pielęgnacyjne korony drzewa w celu uzyskania skrajni drogowej polegają na usunięciu gałęzi i konarów drzew wrastających w światło skrajni drogowej oraz uszkodzonych, uschniętych i złamanych - do wysokości 5,5m. 3. Usuwanie odrostów przy pniach drzew dokonuje się sekatorem możliwie najbliżej miejsca odrostu, po usunięciu warstwy gruntu do miejsca wyrastania odrostu z korzenia lub szyi korzeniowej. 4. Ogłowienie drzewa polega na obniżeniu wysokości drzewa o ok.1/3 . 5. Cięcia po pile ręcznej lub mechanicznej należy wyrównać krzesakiem i zasmarować preparatem grzybobójczym zabezpieczającym drzewo przed infekcją (rany do średnicy 10 cm). Rany o średnicy powyżej 10 cm zabezpiecza się dwuskładnikowo, krawędzie rany preparatem powierzchniowym, a środek preparatem impregnującym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772115007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w następujący sposób: A. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; B. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - wykażą się wykonaniem usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę w zakresie pielęgnacji i ogłowienia drzew o wartości min.: - zadanie nr 1 - 50 000,00 zł brutto - zadanie nr 2 - 120 000,00zł brutto Nie dopuszcza się łączenia zadań celem spełnienia warunku wykonania minimalnej wartości usług. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek posiadania doświadczenia zawodowego musi spełniać przynajmniej jeden podmiot. - wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskażą osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. - posiadają lub mają dostęp (przez umowę najmu, dzierżawy itp.) do niżej podanych w pełni sprawnych jednostek sprzętowych niezbędnych do realizacji niniejszego zamówienia w minimalnych ilościach tj. zadanie nr 1: podnośnik koszowy - 1szt. zadanie nr 2: podnośnik koszowy - 1szt. C. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - przedłożą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł D. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych; E. Wykonawca zapewni ciągłą dyspozycyjność i łączność (telefon i faks), ponieważ usługi objęte zamówieniem będą realizowane w dwóch trybach: - tryb podstawowy - czas realizacji zlecenia max. do 30 dni od dnia pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego, - tryb awaryjny - przystąpienie do realizacji zlecenia max. do 24 godz. od pisemnego powiadomienia przez Zamawiającego. Tryb awaryjny będzie poprzedzony dodatkowo informacją telefoniczną. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Dokonanie oceny spełniania warunków odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp zamawiający żąda następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: 1/ Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej zamówieniem; 1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający w danym terminie; 2/ Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4/ Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1,2,4 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości: B) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu C) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;. D) Pkt. 3 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą , w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy. 2. Dokumenty, o których mowa w ust .jw. A,C,D powinny być wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. B powinien być wystawiony nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1-4 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ważność dokumentów zgodnie z opisem j.w. Celem potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia zamawiający żąda następujących dokumentów: 5/ Wykazu wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających* swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. * przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć usługę w zakresie pielęgnacji i ogłowienia drzew o wartości min.: - zadanie nr 1 - 50 000,00 zł brutto - zadanie nr 2 - 120 000,00zł brutto (zał. nr 2 ); Wypełnić zał. DOŚWIACZENIE ZAWODOWE - dysponowanie personelem przewidzianym do realizacji zamówienia (zał. nr 3 ) Wypełnić zał. WYKAZ PERSONELU z podaniem osoby odpowiedzialnej za realizację zamówienia; 6/ Rodzaj powierzonych prac, które wykonawca powierzy podwykonawcom - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 4); 7/ Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, jaki posiada wykonawca (zał. nr 5) Wypełnić zał. WYKAZ SPRZĘTU. 8/ Zobowiązanie do współpracy - należy wypełnić załącznik albo wpisać NIE DOTYCZY (zał. nr 6); 9/ Wykaz stawek i narzutów (zał. nr 7) W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 10/ polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł W przypadku ofert składanych wspólnie, wszyscy partnerzy muszą spełniać warunek sytuacji ekonomiczno-finansowej, tj. przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia o.c. Dopuszcza się sumowanie wartości polis poszczególnych uczestników składających ofertę celem uzyskania wartości nie mniejszej niż: - do zadania nr 1 - 50 000,00 zł - do zadania nr 2 - 100 000,00 zł Celem potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia: 11/ Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1 ). Oferta oprócz w/w dokumentów ma zawierać: 12/ Formularz oferty (Rozdział II); Wypełnić druk Formularz oferty. Ofertę należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego; Sporządzenie formularza oferty w innej formie spowoduje odrzucenie oferty. 13/ Wypełniony formularz cenowy (Rozdział IV); Wypełnić kosztorys ofertowy / formularz cenowy. Kosztorys ofertowy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez zamawiającego. Sporządzenie kosztorysu w innej formie spowoduje odrzucenie oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdw.zgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach