Przetargi.pl
Pielęgnacja drzew i krzewów posadzonych w 2017 r.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-797 Warszawa, Franciszka Klimczaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 50 00 , fax. 22 443 50 40
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów
    Franciszka Klimczaka 2
    02-797 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 50 00, fax. 22 443 50 40
    REGON: 1525966300154
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pielęgnacja drzew i krzewów posadzonych w 2017 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pielęgnacja drzew i krzewów posadzonych w 2017 r. CPV 77211500-7 i 77310000-6 Wykaz lokalizacji i ilości gatunków drzew i krzewów posadzonych w 2017 r. stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy. WARUNKI TECHNICZNE WYKONANIA UMOWY 1. Prace winny być wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą, obowiązującymi normami, uzgodnieniami z Zamawiającym, w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkownikom ulic i innych obiektów. 2. Wykonawca zobowiązany jest przez cały czas trwania robót do utrzymania porządku na terenie objętym pracami oraz w miejscach sąsiadujących z terenem prac, które mogą ulec zanieczyszczeniu w wyniku prowadzenia robót (np. drogi dla pieszych, jezdnie). 3. W przypadku wykonywania prac w godzinach nocnych Wykonawca zobowiązany jest do zachowania przepisów obowiązujących w godzinach ciszy nocnej. 4. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia na swój koszt wszelkich szkód, które powstały w trakcie wykonywania prac. (dot. m.in. materiału roślinnego oraz ewentualnych uszkodzeń istniejących nawierzchni oraz innych instalacji nadziemnych). I. ZASADY WYKONYWANIA PRAC 1. Wymiana lub montaż palików zabezpieczających drzewa. Czynności polegają na:  zapewnieniu odpowiedniej ilości wszystkich elementów opalikowania, tj. impregnowanych ciśnieniowo palików pozbawionych kory o odpowiedniej wysokości, poprzeczek oraz wiązań – taśm mocujących,  zamontowaniu palików w miejscach wskazanych przez Zamawiającego; Uwaga: przy kalkulowaniu ceny należy przewidzieć wszystkie prace związane z montażem, ewentualnym demontażem, składowaniem, wywozem i utylizacją materiałów. 2. Poprawienie umocowania opalikowania zabezpieczających 1 drzewo Czynności polegają na:  prawidłowym ustawieniu istniejącego opalikowania drzewa,  prawidłowym umocowaniu poprzeczek przy istniejącym opalikowaniu drzewa,  prawidłowym umocowaniu wiązań przy istniejącym opalikowaniu drzewa, 3. Odchwaszczanie misy drzewa. Czynności polegają na:  usunięciu chwastów z korzeniami i wywiezieniu usuniętych chwastów, tego samego dnia, po zakończeniu prac,  uporządkowaniu terenu wokół misy (zagrabienie trawnika, zamiecenie nawierzchni utwardzonej) 4. Mulczowanie mis drzewa. Czynności polegają na:  równomiernym rozłożeniu kory średniozmielonej z drzew iglastych warstwą ok. 5cm w całej misie drzewa z uwzględnieniem  uporządkowaniu terenu wokół misy (zagrabienie trawnika, zamiecenie nawierzchni utwardzonej). 5. Podlewanie drzewa Czynności polegają na:  dowozie wody,  podlaniu drzewa jednorazowo min. 50 litrami wody. 6. Podlewanie krzewów Czynności polegają na:  dowozie wody,  podlaniu krzewów jednorazowo min. 20 litrami wody. Uwaga: Wykluczone jest wymywanie ziemi i kory spod roślin oraz rozlewanie wody na pobliskie nawierzchnie utwardzone. II. WYMAGANIA DOTYCZACE ZATRUDNIENIA Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia-klauzula społeczna. 1. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby wśród osób uczestniczących bezpośrednio w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej jedna osoba bezrobotna w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, na podstawie skierowania z powiatowego urzędu pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1065 ze zm.) lub na podstawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnego do pracy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy, określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wyżej wskazana osoba będzie zatrudniona nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy, z zastrzeżeniem, że zatrudnienie osoby powinno nastąpić w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Na potwierdzenie spełnienia tego wymogu Wykonawca w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, okaże Zamawiającemu zgłoszenie oferty pracy przedstawione urzędowi pracy, zaświadczenie z powiatowego urzędu pracy o wpisie do rejestru bezrobotnych lub odpowiadającego mu dokumentu wydawanego przez instytucje w państw członkowskich UE i EOG oraz kopię zawartej umowy z osobą bezrobotną. Zamawiający uprawniony jest do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osoby. Na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze, Wykonawca udokumentuje fakt zatrudnienia ww. osoby. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia tej osoby przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 5 dnia każdego miesiąca. W przypadku niezatrudnienia w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego osoby, tj. Wykonawca nie spełnia obowiązku, o którym mowa powyżej, uznane będzie jako nienależyte wykonanie umowy pod rygorem zastosowania § 10 ust 1 ppkt 5 wzoru umowy, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy powiatowemu urzędowi pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu prawa pracy w państwie, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osoby bezrobotnej nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie uznany w szczególności brak osoby bezrobotnej zdolnej do wykonywania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji. Dopuszcza się zmianę ww. osoby wykonującej przedmiot zamówienia. W przypadku wypowiedzenia lub rozwiązania stosunku zatrudnienia z ww. osobą biorącą udział przy realizacji zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany powiadomić Zamawiającego o tym fakcie (pisemnie, faksem, drogą elektroniczną) w terminie 2 dni, licząc do dnia, w którym nastąpiło rozwiązanie tego stosunku zatrudnienia. Wykonawca w terminie 14 dni od dnia powiadomienia, o którym mowa powyżej, jest zobowiązany zatrudnić osobę bezrobotną i w terminie do 21 dni przedłożyć zgłoszenie oferty pracy przedstawione urzędowi pracy, zaświadczenie z powiatowego urzędu pracy o wpisie do rejestru bezrobotnych lub odpowiadającego mu dokumentu wydawanego przez instytucje w państw członkowskich UE i EOG oraz kopię zawartej umowy z osobą bezrobotną. Za każde niedopełnienie przez Wykonawcę obowiązku wynikającego z § 3 ust.1 pkt 2 ppkt 2.4 i 2.5 wzoru umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 2% całkowitej wartości umownej brutto określonej w § 6 ust. 1 wzoru umowy. Data rozpoczęcia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 03.04.2018 r. Data zakończenia: do dnia. 31.10.2018 r. Zamówienie zostało podzielone na części, będące przedmiotem odrębnych postępowań. Zamawiający nie dopuścił składania ofert częściowych w tym postępowaniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211500-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga wyłącznie oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. UWAGA Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć ww. oświadczenie wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji. Wykonawca, który przynależy do grupy kapitałowej składa ww. oświadczenie w ciągu 3 dni od opublikowania na stronie internetowej zamawiającego www.wilanow.pl informacji o wykonawcach, którzy złożyli wnioski o dopuszczenie do udziału w licytacji- wg załącznika 6 do wniosku. Wykonawca składa wypełniony formularz Wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej (Wniosek) wraz z załącznikami. Wykonawca winien umieścić wniosek w zamkniętej kopercie. Na kopercie winien podać adres Zamawiającego oraz następujące oznaczenia: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, nr postępowania 5/WOŚ/2018 - "Pielęgnacja drzew i krzewów posadzonych w 2017 r." Opakowanie musi być opatrzone następującymi danymi: nazwą firmy, albo imieniem i nazwiskiem, siedziby, albo miejsca zamieszkania oraz dokładnym adresem (ulica, numer lokalu, miejscowość, numer kodu pocztowego) Wykonawcy składającego wniosek. W przypadku wniosku wspólnego należy wymienić z nazwy z określeniem siedziby - wszystkie podmioty składające wspólny wniosek z zaznaczeniem lidera. Wraz z wnioskiem należy złożyć następujące dokumenty: a) dokument (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.) potwierdzający, iż Wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do wniosku; b) w przypadku gdy wniosek zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dowody na to, że: - zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą, - zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej, - podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg załącznika nr 1 do wniosku d) oświadczenie o podwykonawcach – wg załącznika nr 2 do wniosku Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzały, że wniosek został podpisany przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach