Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn. Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz 279
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2014-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 00054352200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn. Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1.Zamówienie polega na pełnieniu wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn. Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi według poniższego opisu oraz zgodnie z zakresem rzeczowym projektu- (szczegółowo opisanym w załączniku nr 1 do SIWZ - dokumentacja projektowa: projekty wykonawcze , przedmiary robót, harmonogram rzeczowo-finansowy robót, zestawienie ilości i asortymentu wyposażenia Sali/hali), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych /dostępnych na stronie BIP Urzędu Gminy Nielisz, adres strony http ugnielisz.bip.lubelskie.pl w zamieszczonym przetargu na Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznejhali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi który obejmuje 1.1.1. I etap 2014r. - roboty ziemne, ławy fundamentowe, ściany fundamentowe- termin realizacji 2014.09.30, ściany nadziemia, kanały wewnątrz budynku, stropy i schody, dach, stolarka okienna i drzwiowa- termin realizacji 2014.12.15 1.1.2. II etap 2015r. - ścianki działowe , tynki i okładziny wewnętrzne, podłoża i posadzki, elementy ślusarsko-kowalskie, dostawa i montaż dźwigów, instalacje elektryczne wnętrzowe, instalacje wod-kanalizacyjne, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja co, technologia kotłowni - termin realizacji 2015.12.15. 1.1.3.III etap -ukształtowanie terenu i komunikacja, wyposażenie Sali sportowej, elewacja i elementy zewnętrzne, przyłącza wod-kanalizacyjne - termin realizacji 2016.06.30. 1.2. Zamawiający wymaga w szczególności zapewnienia ciągłego nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót zgodnie z art. 25, 26 i 27 ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010r, nr 243, poz. 1623 ze zm.) w specjalnościach: 1.1.1 konstrukcyjno-budowlanej 1.1.2 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- 1.1.3 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 1.1.4 drogowej 1.3. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Nadzór należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi oraz wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia określonymi dla wykonawców robót w oparciu o dokumenty: -Dokumentację projektową -Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Umowy z wykonawcami robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składaniaofert wnieść wadium w wysokości: 1.000.00 zł słownie tysiąc złotych. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Nieliszu z.s w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 Z dopiskiem WADIUM Pełnienie wielobranżowej funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych w zakresie zadania pn.: Budowa przyszkolnej Sali gimnastycznej hali sportowej w Nieliszu wraz z urządzeniami budowlanymi. 4. Dowód wniesienia wadium musi być dołączony do oferty kopia przelewu bankowego, oryginały dokumentu gwarancji lub poręczenia, itp. 5. W przypadku wadium wnoszonego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powinno ono zabezpieczać wspólnie składaną ofertę. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 6.1. upłynął termin związania ofertą, 6.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 6.3. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 8.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 8.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 8.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie lub z naruszeniem terminu, miejsca i sposobu jego wniesienia, zostanie wykluczony.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ugnielisz.bip.lubelskie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach