Gmina Pińczów ogłasza przetarg
- Adres: 28400 Pińczów, ul. 3 Maja
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
- Data zamieszczenia: 2018-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
ul. 3 Maja 10
28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
REGON: 29100984000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa – etap II – budowa parkingu i szaletu miejskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac obejmuje świadczenie usługi Nadzoru Inwestorskiego w branżach: drogowej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz ich koordynacja w okresie realizacji robót budowlanych dla zadania: „Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa – etap II” – budowa parkingu i szaletu miejskiego W przypadku wystąpienia nagłej potrzeby udziału Nadzoru w czynnościach podejmowanych przez Zamawiającego na terenie budowy i/lub w konsultacjach z Zamawiającym, Wykonawca zobowiązany jest reagować w czasie max. 4 godzin od powzięcia informacji na ten temat. Uwaga: skrócenie czasu reakcji podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w pkt. 22.7. SIWZ. Pełnienie nadzoru w branżach j.w. należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, odpowiednimi normami, projektem budowalnym oraz wykonawczym, kosztorysami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Szczegółowy opis zamówienia określa dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej www.pinczow.com.pl – bip Gminy w zakładce „przetargi” – zamówienie publiczne nr sprawy IPP.271.2.6.2018.BB z dnia 17.01.2018 r. Do obowiązków Wykonawcy należy pełny zakres obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego określonych ustawą z dnia 07 lipca 1994 r – Prawo budowalne w tym: a)kontrola zgodności wykonanych robót budowlanych pod względem technicznym , materiałowym, użytkowym i ekonomicznym , z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami techniczno-budowlanymi, normami a także zasadami wiedzy technicznej; b)sprawdzanie jakości wykonanych robót i zastosowanych materiałów budowalnych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowalnych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c)sprawdzanie i odbiór robót budowalnych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie wspólnie z Zamawiającym w inspekcjach technicznych , próbach i odbiorach; d)potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcie wad; e)sprawdzanie dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę robót budowlanych do odbiorów częściowych i odbioru końcowego , sprawdzanie dokumentacji powykonawczej. f)przeprowadzenie rozliczenia wykonanych i odebranych robót zgodnie z umową z Wykonawcą robót budowlanych, a w szczególności: czynności kontrolne i weryfikacja faktur; g)kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót; h)bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji; i)dokonanie analizy i zatwierdzania harmonogramu rzeczowo-finansowego j)uczestniczenie w naradach organizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych lub Zamawiającego przy udziale Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych oraz niezbędnych osób trzecich, sporządzenie z nich protokołów, które Zamawiający zatwierdza lub wprowadza poprawki w porozumieniu z Wykonawcą. Zatwierdzone protokoły są wiążące dla stron; k)egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych wszystkich warunków realizacji umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca robót budowlanych; l)w przypadku wyniknięcia kwestii spornych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych w trakcie realizacji umowy oraz okresie udzielonej przez Wykonawcę robót budowalnych gwarancji i rękojmi, Wykonawca w ramach umowy zobowiązany jest do uczestniczenia w działaniach mających na celu rozstrzygnięcie kwestii spornych poprzez sporządzenie niezbędnych opinii, weryfikacji itp. m)wszelkie stwierdzone nieprawidłowości w przebiegu realizacji robót budowalnych Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu; n)współpraca z innymi uczestnikami Zadania, uprawnionymi przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy robót budowalnych; o)posiadanie i przedkładanie na żądanie Zamawiającego aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego przez wszystkich Inspektorów Nadzoru przez cały okres realizacji umowy, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane. Wykonawca dostosuje swój czas pracy do czasu pracy Wykonawcy Zadania , w ten sposób aby nie następowały z jego winy opóźnienia w realizacji Zadania przy czym w trakcie jego realizacji Wykonawca jest obowiązany do: a)co najmniej jedna wizyta Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej w każdym tygodniu realizacji Zadania b)co najmniej do dwóch wizyt Inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w każdym tygodniu podczas realizacji robót związanych z budowa /przebudową / zabezpieczeniem sieci i instalacji infrastruktury drogowej c)niezależnie od wizyt określonych pod lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora/ów nadzoru inwestorskiego w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych prac będących przedmiotem odbioru. d)do maksymalnie 5 wizyt Inspektora/ów w okresie rękojmi i gwarancji dotyczących Zadania – na wezwanie Zamawiającego w zależności od potrzeb. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla 4 zadań
Dodano: 2024-04-04 - Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego nad realizacją inwestycji „Rozbudowa i przebudowa budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach.
Dodano: 2024-01-10 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi: „Budowa pawilonu zakwaterowania osadzonych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Areszcie Śledczym w Kielcach".
Dodano: 2023-05-22 - Usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla inwestycji polegającej na budowie siedziby Świętokrzyskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Kielcach
Dodano: 2023-05-20 - Nadzór inwestorski w zakresie robót drogowych na zadaniu p.n. Remont dwóch dróg gminnych na terenie Gminy Sędziszów
Dodano: 2023-03-24 - Nadzór inwestorski wielobranżowy nad inwestycją pn.: "Wykonanie przebudowy, odrestaurowanie i wyposażenie zabytkowego budynku synagogi w Chęcinach".
Dodano: 2022-12-14 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej” (branża mostowa i elektroenergetyczna)
Dodano: 2021-04-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej” (branża mostowa i elektroenergetyczna)
Dodano: 2021-02-11 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu: Rozbudowa układu komunikacyjnego wraz z budową wiaduktu nad torami kolejowymi w Skarżysku-Kamiennej w ramach zadania: „Budowa zintegrowanego systemu komunikacyjnego obejmującego wykonanie przebudowy istniejącego układu komunikacyjnego wraz z budową obiektu w celu przekroczenia linii kolejowej nr 8 Warszawa – Kraków i skomunikowania Osiedla Dolna Kamienna z Osiedlem Przydworcowym w Skarżysku-Kamiennej”
Dodano: 2021-01-22 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Zagospodarowanie terenu wokół Zalewu Lubianka w Starachowicach”, w ramach Projektu ”Rewitalizacja – Lepsze życie w Starachowicach, mieście, które znalazło pomysł na siebie”
Dodano: 2021-01-13