Przetargi.pl
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie – Etap II i wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej.

Gmina Knurów ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. dr. Floriana Ogana
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 392 308 , fax. 32 2351521, 3392292
  • Data zamieszczenia: 2018-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Knurów
    ul. dr. Floriana Ogana 5
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 323 392 308, fax. 32 2351521, 3392292
    REGON: 27625758700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie – Etap II i wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem umowy jest pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Przebudowa ul. Parkowej w Knurowie – Etap II i wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej”, w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru zgodnie z Prawem budowlanym, obowiązującym przepisami oraz wymaganiami określonymi w umowie, nw. branżach: 1) branża drogowa, 2) branża kanalizacyjna, 3) branża elektryczna. 2. Zakres robót i usług objętych nadzorem inwestorskim obejmuje: 1) wykonanie II Etapu zadania, tj: przebudowę ul. Parkowej w Knurowie, a w szczególności: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni wraz z podbudową na odcinku wzdłuż terenów ogródków działkowych oraz wzdłuż terenów kopalnianych o długości ok. 402,0 m i szerokości 4,00 m – 6,00 m, w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S na bazie asfaltu 50/70 o gr. 5 cm, a.2) skropienie międzywarstwowe kationową emulsją asfaltową C60BP3 ZM w ilości 0,1 – 0,3 [kg/m2 emulsji], a.3) warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W na bazie asfaltu 50/70 o gr. 6 cm, a.4) skropienie międzywarstwowe kationową emulsją asfaltową C60BP3 ZM w ilości 0,3 – 0,5 [kg/m2 emulsji], a.5) podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P na bazie asfaltu 50-70 o gr. 7cm, a.6) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego kl. I. naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0/31,5 mm o gr. 20cm, a.7) warstwa mrozoochronna z pospółki o gr. 25 cm, a.8) geowłóknina separacyjna o gramaturze G=250g/m2, a.9) stabilizacja gruntu cementem w mieszarkach stacjonarnych (z dowozu) Rm= 2,5 MPa o gr. 25 cm b) wykonanie nowej nawierzchni chodnika z podbudową, w tym: b.1) kostka betonowa Holland gr. 8 cm, b.2) podsypka cementowo – piaskowa (1:4) o gr. 3 cm, b.3) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0 – 31,5 mm o gr. 15 cm, b.4) podsypka z pospółki o gr. 25 cm c) wykonanie nowej nawierzchni zjazdów z podbudową, w tym: c.1) kostka betonowa Behaton – kolor czerwony o gr. 8 cm, c.2) podsypka cementowo – piaskowa (1:4) o gr. 3 cm, c.3) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0 – 31,5 mm o gr. 15 cm, c.4) podsypka z pospółki o gr. 25 cm d) wykonanie nowej nawierzchni zjazdu z podbudową na drogi wewnętrzne (tereny garaży), w tym: d.1) kostka betonowa Behaton – kolor czerwony o gr. 8 cm, d.2) podsypka cementowo – piaskowa (1:4) o gr. 3 cm, d.3) warstwa podbudowy z kruszywa łamanego naturalnego kamiennego, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0 – 31,5 mm o gr. 29 cm, d.4) podsypka z pospółki o gr. 25 cm, d.5) geowłóknina separacyjna o gramaturze G=250g/m2, d.6) stabilizacja gruntu cementem w mieszarkach stacjonarnych (z dowozu) Rm= 2,5 MPa o gr. 25 cm, e) budowę kanalizacji deszczowej,w tym: e.1) kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy Ø500, Ø400 mm i Ø315 mm e.2) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø200 mm, e.3) drenaż z rur PVC Ø200, e.4) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø1200 mm – 8 szt., e.5) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø1400 mm – 2 szt., e.6) wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø500 mm z osadnikiem i koszem – 12 szt. f) budowę oświetlenia ulicznego, w tym: f.1) słupy stalowe ocynkowane stożkowe na fundamencie wraz z oprawami energooszczędnymi sodowymi z redukcją mocy o wys. 9 m z wysięgnikiem jednoramiennym łukowym – 13 szt., f.2) ułożenie kabli oświetlenia ulicznego typu YAKXS 4x35 mm2, f.3) przebudowa i zabezpieczenie sieci elektroenergetycznych nN i SN 2) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami 3) oznakowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonym projektem opracowanym przez wykonawcę (o którym mowa powyżej) oraz usunięcie ww. oznakowania po odbiorze docelowej organizacji ruchu 4) opracowanie projektu docelowej organizacji ruchu wraz z uzyskaniem zatwierdzenia ww. projektu w oparciu o projekt docelowej organizacji ruchu przekazany przez Zamawiającego I 5) oznakowanie docelowej organizacji ruchu zgodnie z projektem opracowanym przez wykonawcę 6) roboty towarzyszące w ramach robót, o których mowa w pkt. 3.1 wzoru umowy (roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących kabli rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników (humusowanie z obsianiem trawą) uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, wycinka zieleni itp.) 7) zapewnienie nadzoru ornitologicznego nad wykonaniem prac związanych z wycinką drzew 8) wykonanie dróg wewnętrznych pomiędzy garażami blaszanymi wraz z odwodnieniem terenu w rejonie ul. Parkowej w Knurowie – Szczygłowicach, w tym: a) wykonanie nowej nawierzchni jezdni dróg pomiędzy garażami (KR2), w tym: a.1) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S na bazie asfaltu 50/70 o gr, 5 cm a.2) warstwa podbudowy z kruszywa, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0/31,5 mm o gr. 30 cm a.3) wymiana gruntu na warstwę łupka przepalonego pokopalnianego o uziarnieniu 31,5 – 63,0 mm (stabilizacja podłoża) o gr. 30 cm b) wykonanie nowej nawierzchni jezdni pomiędzy garażami (nawierzchnia z kostki) (KR2), w tym: b.1) warstwa ścieralna z kostki betonowej o kolorze czerwonym o gr. 8 cm b.2) podsypka cementowo – piaskowa (1:4) o gr. 3 cm b.3) warstwa podbudowy z kruszywa, stabilizowanego mechanicznie, o uziarnieniu 0/31,5 mm o gr. 24 cm b.4) wymiana gruntu na warstwę łupka przepalonego pokopalnianego o uziarnieniu 31,5 – 63,0 mm (stabilizacja podłoża) o gr. 30 cm c) budowę kanalizacji deszczowej, w tym: c.1) kanalizacja deszczowa z rur PVC o średnicy Ø225 mm i Ø315 mm c.2) przykanaliki z rur PVC o średnicy Ø160 mm c.3) studnie kanalizacyjne betonowe o średnicy Ø1000 mm – 11 szt c.4) wpusty deszczowe betonowe o średnicy Ø500 mm z osadnikiem – 12 szt c.5) wpust deszczowy z PVC o średnicy Ø315 mm z teleskopem i dnem PVC – 1 szt 9) roboty towarzyszące w ramach robót, o których mowa w pkt. 8 ( roboty rozbiórkowe, zabezpieczenie istniejących sieci rurami ochronnymi, regulacja studzienek, odtworzenie nawierzchni i trawników (humusowanie z obsianiem trawą) uszkodzonych w trakcie prowadzenia robót, itp.) 3. Szczegółowy zakres robót objętych nadzorem inwestorskim określa dokumentacja projektowa oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, wyszczególniona w § 3 pkt 1 wzoru umowy oraz ustalenia wynikające ze wzoru umowy. Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z SIWZ i jej załącznikami i zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach w nich opisanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu winien wnieść wadium w wysokości 1.200,00 zł (słownie: tysiąc dwieście złotych). 2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 PZP. 4. Wadium winno być ważne na cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Knurów w: GETIN NOBLE Bank S.A., konto nr 67 1560 1081 2121 0517 3581 0006. 6. Wadium w pieniądzu przechowywane jest na rachunku bankowym. 7. Wadium w pozostałych formach należy złożyć w oryginale, w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów, ul. dr. Floriana Ogana 5, pok. 218, II piętro, nie później niż do terminu składania ofert wyznaczonego w SIWZ, i nie powinno ono stanowić załącznika do oferty – z uwagi na konieczność zwrotu dokumentu. Wadium wnoszone w postaci gwarancji lub poręczenia musi zawierać zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty zamawiającego, w przypadku zaistnienia co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium określonego w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. Gwarant (Poręczyciel) nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. W przypadku gdy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wnoszą wadium w postaci gwarancji lub poręczenia to z ich treści musi wynikać, że odnoszą się one zarówno do zleceniodawcy gwarancji lub poręczenia jak i wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8. Wadium uważa się za wniesione w terminie: 1) z chwilą uznania rachunku bankowego zamawiającego przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu, 2) z chwilą złożenia w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Knurów przed upływem terminu składania ofert - w pozostałych formach.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy ci składają jeden formularz oferty. 2. Dokument z którego wynikać będzie umocowanie dla osoby(osób) podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu wykonawcy(ów) np. KRS, CEIDG, pełnomocnictwo. 3. Dokumenty składane w celu wykazania, że zastrzeżone w ofercie informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie z rozdz. X ust. 10 i 11 SIWZ. 4. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotu, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu udowodnienia, że realizując zamówienie, wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zamawiający wymaga, aby składany dokument określał w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Gdy dowodem dysponowania zasobami innych podmiotów wybranym przez wykonawcę, jest zobowiązanie tego podmiotu, musi ono przybrać formę pisemną i nie jest dopuszczalna inna forma. Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis pod treścią oświadczenia osoby uprawnionej do reprezentacji innego podmiotu, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania. 5. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w § 5 pkt 1) – 9) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r., poz. 1126) w zakresie określonym w rozdz. V ust. 4 pkt 2) lit. b) SIWZ. 6. Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a PZP, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podwykonawcy dokumentów wskazanych w rozdz. VI ust. 3 pkt 1) SIWZ. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.knurow.pl w zakładce Zamówienia publiczne dot. danego postępowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP wg wzoru zamieszczonego na stronie internetowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach