Przetargi.pl
Pełnienie w imieniu Miasta Ząbki funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową szkoły podstawowej przy ul. Dzikiej w Ząbkach.

Miasto Ząbki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-091 Ząbki, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 109 700 , fax. 225 109 888
  • Data zamieszczenia: 2019-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ząbki
    ul. Wojska Polskiego 10
    05-091 Ząbki, woj. mazowieckie
    tel. 225 109 700, fax. 225 109 888
    REGON: 52728500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie w imieniu Miasta Ząbki funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową szkoły podstawowej przy ul. Dzikiej w Ząbkach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie w imieniu Miasta Ząbki funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową szkoły podstawowej przy ul. Dzikiej w Ząbkach. 2. Zakres prac inspektora nadzoru inwestorskiego obejmuje pełny nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi w branżach: konstrukcyjnej, drogowej, elektrycznej, teletechnicznej i sanitarnej. 3. Wyszczególnienie robót objętych nadzorem inwestorskim:  usunięcie drzew i krzewów kolidujących z obiektem  wykonanie gospodarki zieleni istniejącej  rozbiórka elementów istniejących  roboty ziemne i wypompowanie wody  zabezpieczenie przeciwwodne wykopu  wykonanie ław, stóp i fundamentów  wykonanie konstrukcji żelbetowej budynku  wykonanie konstrukcji stalowych budynku  wykonanie robót murowych zewnętrznych i wewnętrznych  montaż okien ,drzwi i fasad zewnętrznych,  ułożenie warstw wykończeniowych stropodachu  montaż urządzeń instalacyjnych na terenie i kondygnacjach nadziemnych  prace elewacyjne - ułożenie ocieplenia  wykonanie robót instalacyjnych wewnątrz budynku  częściowe roboty wykończeniowe wewnątrz  montaż okładzin elewacyjnych  roboty wykończeniowe wewnątrz budynku  wykonanie chodników, placów, miejsc postojowych na terenie działki  wykonanie obiektów drobnych form architektonicznych na terenie działki  wykonanie przyłączy do budynku 4. Szczegółowy zakres pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego: 1) wynikające z ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, 2) pobyt na budowie w odstępach czasu zapewniających właściwą i skuteczną kontrolę nadzorowanych robót, jednak nie rzadziej niż 1 w tygodniu (zgodnie z ofertą), przy czym inspektor nadzoru inwestorskiego w uzasadnionych przypadkach zobowiązany jest do przybycia na budowę na telefoniczne wezwanie Zamawiającego, 3) kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawców robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budów, 4) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umowami o roboty budowlane zadań inwestycyjnych, bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym przepisami BHP oraz sztuką budowlaną, 5) udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 6) organizacja oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, w których biorą udział przedstawiciele wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron oraz sporządzanie na bieżąco protokołu z narad i przekazywanie go Zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad, 7) sporządzanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich na roboty nie przewidziane w umowie o zadanie inwestycyjne, 8) nadzorowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających wykonywanych w trakcie realizacji robót podstawowych, 9) monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowania Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez Wykonawców robót, 10) powiadamianie Zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją budowlano – wykonawczą a stanem faktycznym na terenie budowy, 11) dopuszczanie materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, 12) zatwierdzanie receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót, 13) zgłaszanie Projektantowi zastrzeżeń (na etapie realizacji zadania inwestycyjnego), Wykonawcy robót lub Zamawiającego do projektu budowlanego oraz dokumentacji wykonawczych i dokonywanie z Projektantem stosownych uzgodnień lub wyjaśnień przy równoczesnym informowaniu Zamawiającego i jego udziale w podejmowanych ustaleniach, 14) żądanie od Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość co do ich jakości na koszt Wykonawcy robót, 15) określenie zakresu wykonania kontrolnych badań laboratoryjnych i pomiarów oraz niezbędnych ekspertyz i pomiarów w razie konieczności przez niezależnego inspektora, 16) zatwierdzanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 17) weryfikowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym, rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót, 18) uczestniczenie w badaniach, próbach i rozruchach, 19) sprawdzanie wykonanych robót i powiadomienie Wykonawcę robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 20) poświadczanie usunięcia przez Wykonawcę robót stwierdzonych wad, 21) bieżące odbieranie robót ulegających zakryciu, dokonywanie odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego robót, sprawdzanie ilości i określenie zaawansowania i wartości wykonanych robót w oparciu o harmonogram, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawców robót dokumentów i badań wymaganych do dokonania odbioru, w tym operatu kolaudacyjnego, 22) uczestniczenie w odbiorach robót oraz uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego, 23) poświadczenie terminu zakończenia robót, 24) zweryfikowanie operatu kolaudacyjnego, 25) rozliczanie umowy o roboty budowlane zadania inwestycyjnego, także w przypadku jej rozwiązania lub odstąpienia od umowy, oraz rozliczanie robót dodatkowych, zamiennych lub uzupełniających, 26) udział w rozpatrywaniu skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadań inwestycyjnych, 27) udzielanie w terminie do 3 dni odpowiedzi na pisemne pytania Wykonawcy robót, 28) zaopiniowanie propozycji Wykonawców robót co do zmiany Kierownika budowy na inną osobę niż wskazana w ofercie Wykonawców robót, 29) ochrona interesów Zamawiającego w przypadku roszczeń Wykonawcy robót, 30) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów z Wykonawcą robót lub podwykonawcami, 31) wnioskowanie do Zamawiającego o wykonanie nadzoru autorskiego, 32) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, 33) zapewnienie we własnym zakresie i na własny koszt transportu dla celu realizacji czynności wynikających z umowy, 34) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i odbiorze ostatecznym pogwarancyjnym oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek, 35) wykonywanie czynności nadzoru w szczególności zgodnie z: a) prawem budowlanym, b) umową o roboty budowlane zadania inwestycyjnego, ofertą Wykonawcy robót oraz sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem. W przypadku, gdy fakt umocowania wynika z dokumentów zawartych w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych dostępnych pod określonymi adresami internetowymi, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach