Przetargi.pl
Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych zadań inwestycyjnych z podziałem na II części "

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
  • Data zamieszczenia: 2018-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Poznańska 33
    64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
    REGON: 52693700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nowytomysl.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie w imieniu Gminy Nowy Tomyśl funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją drogowych zadań inwestycyjnych z podziałem na II części "
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad realizacją drogowych zadań inwestycyjnych prowadzonych na terenie Gminy Nowy Tomyśl. 2. Zakres zamówienia został podzielony na II części zamówienia i obejmuje: 2.1 Część I zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową ulicy Krętej w Jastrzębsku Starym. 1 ) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.3.2018 – „ Budowla ulicy Krętej w Jastrzębsku Starym w formule zaprojektuj i wybuduj – II postępowanie w BZP w dniu 12-01-2018 r. pod numerem: 505354-N-2018 szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: https://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,25176.html 2) Wymagany termin realizacji: do 15.10.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.3.2018). 3) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 2.2 Część II zamówienia - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych związanych z budową drogi w Glinnie ( działka 148/1). 1 ) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi dotyczącej koordynacji, zarządzania, kontroli, nadzoru i rozliczenia całościowego nad robotami budowlanymi określonymi w postępowaniu oznaczonym znakiem ZP.271.50.2018 – „Budowa drogi z infrastrukturą towarzyszącą w Glinnie, Gmina Nowy Tomyśl” w BZP w dniu 08-08-2018 r. pod numerem: 602191-N-2018 szczegółowo określonym na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Nowym Tomyślu pod adresem: https://bip.nowytomysl.pl/Article/get/id,26249.html 2) Wymagany termin realizacji: do 15.11.2018 r., z zastrzeżeniem, iż Wykonawca będzie świadczył usługi nadzoru inwestorskiego objęte przedmiotem zamówienia do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, potwierdzającego zakończenie robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych wraz z ich rozliczeniem finansowym oraz potwierdzającego przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, (Postępowanie oznaczone znakiem ZP.271.50.2018). 3) Przedmiot zamówienia został określony w warunkach Projektu Umowy -załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zamawiający ze względu na charakter zamówienia do jego wykonania nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia w stosunku do których wymaga zatrudnienia zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2018 poz. 917 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ; 2. Zawartość oferty stanowi: 1. wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach