Przetargi.pl
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową Pływalni Krytej Solan – Centrum Sportu w Nowej Soli.

Gmina Nowa Sól - Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, ul. M. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 590 300 , fax. 684 590 358
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sól - Miasto
    ul. M. J. Piłsudskiego 12
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 590 300, fax. 684 590 358
    REGON: 97077028000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad budową Pływalni Krytej Solan – Centrum Sportu w Nowej Soli.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej i drogowej na robotami budowlanymi na zadaniu inwestycyjnym p.n. Budowa Pływalni Krytej Solan – Centrum Sportu w Nowej Soli” realizowanym na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wykonanej przez MWM Sp. z o.o. Sp. k., ul. Grottgera 35, 44-100 Gliwice. 2. Charakterystyka robót objętych nadzorem inwestorskim: a) budowa budynku pływalni o długości 54,24 m, szerokości 35,66 m, wysokości budynku od poziomu terenu 9,69 m, powierzchnia zabudowy 1834,0 m2, kubatura 17504 m3, składającego się z bryły hali basenowej i dwóch brył zaplecza, o konstrukcji żelbetowej i murowanej, dach mad halą basenową o konstrukcji nośnej z dźwigarów i tężników z drewna klejonego pokryty blachą trapezową, strop nad podbaseniem o konstrukcji żelbetowej i typu filigran, stropodach nad parterem brył zaplecza o konstrukcji żelbetowej typu filigran, elewacja z cegły ceramicznej licowej z elementami tynku, wykonanie basenu sportowego o wymiarach 25 x 12,5 m i głębokości od 1,20 do 1,80m, basenu rekreacyjnego i do nauki pływania o wymiarach 7,27 m x 10,65m, o głębokości 0,75 oraz 1,1 m, brodzik dla dzieci o wym. 5x6 m, o głębokości 30 cm, dwie wanny hydromasażowe, niecki basenów, brodzika dla dzieci, wanien hydromasażowych zaprojektowano ze stali nierdzewnej na podkonstrukcji żelbetowej, zespołu odnowy biologicznej – sauna fińska i łaźnia parowa z wypoczywalnią, wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej, instalacji przeciwpożarowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, kanalizacji technologicznej, instalacji centralnego ogrzewania (grzejniki płytowe i ogrzewanie połogowe) oraz ciepła technologicznego, kotłownia gazowa o mocy 430 kW, instalacji technologii uzdatniania wody basenowej, instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, instalacji elektrycznej (napięcie zasilania 400/230V, moc szczytowa 140 kW, obejmującą zasilanie pływalni, rozdzielnię główną, zasilanie i sterowanie urządzeń technologicznych, instalację oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacje wewnętrznych linii zasilających, instalację przeciwpożarową, instalację odgromową, instalację uziemiająco-wyrównawczą, ochronę przeciwporażeniową, ochronę przeciwprzepięciową), instalacji teletechnicznych obejmującej systemy okablowania strukturalnego, monitoringu wizyjnego CCTV, nagłośnienia informacyjnego, tablic informacyjnych, telefoniczny, wewnętrznej sieci LAN, kontroli dostępu – elektronicznego systemu obsługi klienta, sygnalizacji pożaru i oddymiania, sygnalizacji włamania i napadu, wykonanie systemów sterowania instalacjami budynkowymi - BMS i AKPiA, dostawa wyposażenia szatniowo-sanitarnego i basenowego, b) zagospodarowanie terenu wokół budynku pływalni obejmujące wykonanie robót rozbiórkowych oraz wycinki drzew i krzewów, budowę trzech zjazdów z dróg gminnych zatoki postojowej dla 2 autobusów, wewnętrznych dróg manewrowych, miejsc postojowych dla 109 samochodów osobowych, drogi pożarowej, chodników i ścieżek rowerowych, o nawierzchni z betonowych kostek brukowych o łącznej powierzchni ca.5.713,5 m2, wykonanie trawników i nasadzeń w postaci krzewów i drzew, powierzchnia terenów zielonych ok. 9990,5 m2, wykonanie dwóch wiat dla rowerów i skuterów – łączna powierzchnia zabudowy ok. 48,0 m2, wykonanie wiaty składowania odpadów stałych, wykonanie elementów małej architektury: ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery, c) wykonanie przyłącza wodociągowego oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej i hydrantowej o łącznej długości ca. 103 m, d) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej o łącznej długości ca. 50 m, e) wykonanie przyłącza kanalizacji deszczowej i zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej (wraz z 2 zbiornikami retencyjnymi) o łącznej długości ca. 357 m, f) wykonanie wewnętrznej linii kablowej zasilającej 0,4 kV (WLZ) od złącza ZKP do obiektu, kabel 4x YAKY 1x240 o łącznej długości ca. 160 m, g) wykonanie kablowej instalacji oświetlenia terenu o łącznej długości kabli ok. 1580 m; ilość słupów oświetleniowych aluminiowych – 48 kpl., ilość dekoracyjnych opraw wpuszczanych – 29 kpl., h) wykonanie przyłącza teletechnicznego o długości ca. 28 m. 3. Szczegółowy opis robót budowlanych objętych nadzorem zawiera dokumentacja projektowa dostępna na stronie internetowej www.nowasol.pl w zakładce zamówienia publiczne link zamówienia publiczne artykuł pt. „Budowa krytej pływalni w Nowej Soli”. 4. Wykonawca robót budowlanych: Moris Polska sp. z o.o., ul. Baletowa 4, Warszawa. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno – budowlanej, sanitarnej, teletechnicznej, elektrycznej i drogowej, b) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, c) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów budowlanych i urządzeń zgodnych z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych i urządzeń wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; bieżące archiwizowanie wszelkich atestów, deklaracji, aprobat, deklaracji właściwości użytkowych, certyfikatów jakości dotyczących zastosowanych materiałów i urządzeń, d) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, e) koordynacja i uczestniczenie w próbach, rozruchach i odbiorach technicznych instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, f) przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych, odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy do użytkowania oraz sporządzenie każdorazowo protokołu z przeprowadzenia tych czynności, g) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, kontrolowanie i potwierdzanie rozliczeń rzeczowych i finansowych budowy, h) wspieranie zamawiającego w czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału, o których mowa w pkt 5.1 polega na zasobach innych podmiotów dokument potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Oświadczenie (zobowiązanie) należy złożyć w formie oryginału. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych t.j. określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, powyższe oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwo, o ile umocowanie prawne do reprezentacji wykonawcy nie wynika z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych; Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach