Przetargi.pl
Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Olsztyna.

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 895 349 375
  • Data zamieszczenia: 2017-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1
    10101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 895 349 375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.olsztyn.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Olsztyna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie usługi Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Olsztyna dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej, na który została zawarta umowa o dofinansowanie nr POIS.02.01.00-00-0010/17-00 z dnia 25.08.2017r. pomiędzy Gminą Olsztyn, a Narodowym Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie stanowiąca załącznik do SIWZ /Kod CPV: 71247000-1, 71520000-9, 71351914-3/. 2. Świadczenie usługi objętej przedmiotem zmówienia będzie polegało na zarządzaniu, koordynacji i kontroli oraz nadzorze inwestorskim nad realizacją umów zawartych na wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji n/w projektów na terenie miasta Olsztyna: 1) Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bukowskiego-Antonowicza (dz.160-2/245), 2) Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bydgoskiej, 3) Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Sikorskiego – Paukszty, 4) Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Witosa –Laszki, 5) Przebudowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych z infrastrukturą kanalizacyjną OBI, 6) Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych ul. Bukowskiego-Brylantowa (dz.160-2/238), 7) Budowa kolektora deszczowego na terenie Cmentarza Komunalnego przy ul. Poprzecznej (zadanie w trakcie realizacji robót budowlanych), 8) Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Bociania-Bałtycka. Zamawiający udostępnia Wykonawcom decyzje o pozwoleniu na budowę dla każdego z w/w zadań jako odpowiednie załączniki do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres usługi objętej przedmiotem zmówienia określony został we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik do w/w umowy. Zamawiający udostępnia Wykonawcom projekty zagospodarowania terenu dla każdego z zadań jako odpowiednie załączniki do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku Handlowym SA: nr 38103012180000000090401092 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2) poręczeniach bankowych lub 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4) gwarancjach bankowych, 5) gwarancjach ubezpieczeniowych 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 4. Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ oraz złożenia oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego tego podmiotu. 2. W celu ustalenia punktacji w kryterium oceny ofert pn. „Doświadczenie Kierownika Zespołu”, Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację o doświadczeniu posiadanym przez Kierownika Zespołu wyznaczonego do realizacji przedmiotowego zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - Informacja o doświadczeniu i kwalifikacjach zawodowych Kierownika Zespołu. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w rozdz. VI ust. 2 SIWZ dotyczącego każdego z Wykonawców występujących wspólnie. 4. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 4 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach