Przetargi.pl
Pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla: Przebudowy pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych „A” w Szpitalu św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni.

Szpitale Pomorskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 81-519 Gdynia, Powstania Styczniowego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 72 60 124 , fax. 58 72 60 338
  • Data zamieszczenia: 2018-07-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpitale Pomorskie Sp. z o.o.
    Powstania Styczniowego 1
    81-519 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 58 72 60 124, fax. 58 72 60 338
    REGON: 19014161200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalepomorskie.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie usługi Inspektora Nadzoru Inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych dla: Przebudowy pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych „A” w Szpitalu św. Wincentego a Paulo przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie Przebudowy pomieszczeń Oddziału Chorób Wewnętrznych „A” Szpitali Pomorskich w Gdyni Sp. z o.o. ul. Powstania Styczniowego 1 w lokalizacji przy ul. Wójta Radtkego 1 w Gdyni. 2. Pełnienie przy realizacji robót budowlanych, w imieniu i na rzecz Zamawiającego, w pełnym zakresie wynikającym z ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. 2018 poz. 1202 , z póź. zm.) obowiązków: - Koordynatora czynności Inspektorów Nadzoru, - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie robót budowlano-konstrukcyjnych z uprawnieniami bez ograniczeń, - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z uprawnieniami bez ograniczeń, - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, i telekomunikacyjnych z uprawnieniami bez ograniczeń. Pełna dokumentacja inwestycji wraz z zakresem realizacji znajduje się w siedzibie Szpitali Pomorskich Sp. z o.o. przy ul. Powstania Styczniowego 1 (81-519) Gdynia. Zamawiający informuje, iż dokumentacja dostępna jest także pod adresem 3. Do obowiązków Koordynatora Nadzoru Inwestorskiego należy między innymi: 1) Kontakt oraz wzajemne uzgodnienia pomiędzy Stronami procesu budowlanego, 2) Sprawozdawczość na rzecz Zamawiającego, 3) Udział w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy. 4) Nadzór i weryfikacja w zakresie rzeczowym oraz finansowym kalkulacji i kosztorysów sporządzanych przez Wykonawców robót budowlanych. 5) Nadzór nad prawidłowym i terminowym sporządzeniem faktur przez Wykonawców robót budowlanych oraz weryfikacja ich zgodności z faktycznym postępem robót oraz wymogami Zamawiającego. 6) Nadzór nad prawidłowym, kompletnym oraz terminowym sporządzaniem przez Wykonawców dokumentacji powykonawczej. 7) Koordynator Nadzoru Inwestorskiego będzie występował z ramienia Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego oraz wymaganiami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 4. Do podstawowych obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego należy: 1) Chronienie interesu Zamawiającego we wszystkich elementach nadzoru oraz zapewnienie realizacji robót budowlanych zgodnie z zasadami rzetelności, gospodarności oraz racjonalności, 2) Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem inwestycji; 3) Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z projektem, pozwoleniem na budowę, projektami wykonawczymi, harmonogramami realizacji inwestycji oraz przepisami i zasadami wiedzy technicznej, 4) Nadzór nad jakością wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Nadzór i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń technicznych, 6) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 7) Kontrolowanie i weryfikacja wszelkiego rodzaju kosztorysów, rozliczeń i kalkulacji sporządzanych przez Wykonawcę robót budowlanych na każdym etapie realizacji inwestycji, 8) Powiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uchybieniach w realizacji robót budowlanych niezwłocznie po ich wykryciu, 9) Nadzór nad stosowaniem przez Wykonawcę robót budowlanych, przepisów dotyczących ochrony środowiska, 10) Nadzór nad przestrzeganiem przez Wykonawcę robót budowlanych przepisów BHP i P-poż, 11) Udział w naradach koordynacyjnych zwoływanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub na placu budowy, 12) Udzielanie na żądanie Zamawiającego informacji w formie pisemnej o stanie robót budowlanych i ich zaawansowaniu, 13) Udział w czynnościach odbiorowych, w tym odbiorze końcowym inwestycji oraz potwierdzenie prawidłowości wykonania robót budowlanych podpisami na protokołach odbioru oraz protokole odbioru końcowego. 14) Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia na roboty budowlane, 15) Administrowanie i zarządzanie robotami będącymi przedmiotem umowy na wykonanie robót budowlanych, w zakresie wynikającym z warunków zawartych w tej umowie, 16) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na budowie w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację inwestycji, 17) Monitorowanie postępu prac, włącznie ze składaniem okresowych raportów je określających, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne, jak i finansowe, 18) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami budowlanymi, 19) Zapewnienie codziennej dyspozycyjności nadzoru na placu budowy, 20) Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badań i sprawdzeń, 21) Zapewnienie zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót budowlanych, 22) Rzeczowe i finansowe rozliczenie robót budowlanych wynikających z zawartej umowy, 23) Zachowanie poufności informacji w zakresie realizowanej inwestycji. 5. Zakres zadań Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w okresie realizacji inwestycji będzie obejmował prowadzenie następujących działań: 1) utrzymywanie na bieżąco pełnego przepływu informacji między wszystkimi uczestnikami procesu inwestycyjnego poprzez organizowanie w porozumieniu z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na placu budowy z częstotliwością co najmniej 1 raz w tygodniu, udział w nich oraz przygotowanie protokołów z narad. 2) dokonywanie sprawdzenia dokumentacji technicznej inwestycji, a w razie potrzeby wnioskowania do Zamawiającego o dokonanie w niej zmian i uzupełnień, 3) kontrola realizacji inwestycji zgodnie z dokumentacją oraz zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 4) sprawdzanie poprawności kalkulacji sporządzonych przez Wykonawcę robót w zakresie obmiarów robót, nakładów rzeczowych, cen i narzutów oraz faktur w terminach wynikających z zawartych między Wykonawcą a Zamawiającym umów, 5) współpraca z nadzorem autorskim w okresie realizacji robót budowlanych, 6) zatwierdzanie i kontrolowanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych materiałów i ich zgodności z obowiązującymi normami, przepisami i specyfikacją techniczną, 7) na wniosek Zamawiającego organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, 8) sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itp., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane, 9) zatwierdzanie w uzgodnieniu z Zamawiającym proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, 10) kontrolowanie zgodności wykonanych robót z dokumentacją projektową, umową i obowiązującym w trakcie realizacji harmonogramem robót budowlanych, 11) rozstrzyganie w uzgodnieniu z Zamawiającym spraw technicznych powstałych w toku wykonywania robót, 12) rekomendowanie wszystkich zmian rozwiązań projektowych i specyfikacji technicznych, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, 13) szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości merytorycznych i finansowych, 14) uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, 15) negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, 16) sporządzanie protokołów konieczności w przypadku potrzeby wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, uzasadnienie potrzeby wykonywania tych prac oraz wnioskowanie do Zamawiającego o ich wykonanie, 17) sprawdzanie wykonania robót zanikowych, uczestniczenie w odbiorach i próbach technicznych, 18) informowanie Zamawiającego o terminach odbioru robót, których obowiązek odbioru spoczywa na Zamawiającym (robót ulegających zanikowi, częściowych, prób urządzeń i instalacji oraz obiektów inżynierskich) niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia przez Wykonawcę, 19) kompletowanie dokumentacji związanych z odbiorem końcowym, 20) potwierdzanie gotowości do odbioru robót i urządzeń, 21) uczestniczenie w czynnościach odbioru robót i przekazania do użytkowania, 22) informowanie Zamawiającego na bieżąco o postępach w realizacji robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót wynikających z zatwierdzonego przez zleceniodawcę harmonogramu robót oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie tych problemów, 23) współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, 24) ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów powstałych podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, 25) sporządzanie raportów miesięcznych z realizacji inwestycji oraz dokumentacji fotograficznej obrazującej postęp wykonywanych robót budowlanych, przekazywanych w terminie do 7-ego dnia każdego miesiąca kalendarzowego Zamawiającemu w formie papierowej i elektronicznej, 26) sprawdzanie kompletności dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót w formie uzgodnionej z Zamawiającym. W całym okresie realizacji robót budowlanych wymagana jest codzienna obecność (minimum 2 godz. w dni robocze) na placu budowy, co najmniej jednego Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. W uzasadnionych przypadkach (np. prowadzenie robót budowlanych o wysokiej złożoności, itd.) Zamawiający może żądać na piśmie obecności Inspektora wskazanej branży w dłuższym wymiarze czasu lub obecności więcej niż jednego Inspektora. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta. 7. Zgodnie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 8. Zamawiający oświadcza, iż w zakresie wykonywania umowy, nie występują czynności, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zostać sporządzona według wzoru Formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Do oferty należy dołączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w cz. IX ust. 1 (załącznik nr 3 do SIWZ), ust. 3 (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz ewentualne pełnomocnictwa. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania lub zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23), co inni Wykonawcy w tym postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.* Oświadczenie, o którym mowa powyżej winno być złożone w oryginale. Wykonawca może złożyć ww oświadczenie na wzorze stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 - Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, który należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 16818 i 1634) złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykaże, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach