Przetargi.pl
Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Adaptacja pomieszczeń wraz z wykonaniem systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku ŚUW ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO–PARTER”- 2

Śląski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, Jagiellońska 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląski Urząd Wojewódzki
    Jagiellońska 25
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 000514259
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Adaptacja pomieszczeń wraz z wykonaniem systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku ŚUW ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO–PARTER”- 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: „Adaptacja pomieszczeń wraz z wykonaniem systemu klimatyzacji i wentylacji w budynku ŚUW w Katowicach przy ul. Damrota 16 na potrzeby Wydz. SO – PARTER”- 2 postępowanieNa przedmiot zamówienia składają się:Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad ww. zadaniem, w następujących specjalnościach:  konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,Nadzór inwestorski obejmuje:1. dokonanie weryfikacji, wnoszenie uwag do dokumentacji projektowej w zakresie zgodności i celowości przyjętych rozwiązań,2. nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi w oparciu o dokumentację projektową,3. odbiór robót, potwierdzenie poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej.Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U.2021r., poz. 2351 z późn. zm.).Poza podstawowymi obowiązkami określonymi w ww. ustawie do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należeć będzie m. in.:1) szczegółowe zapoznanie się z dokumentacją projektową opracowaną w celu wykonania ww. zadania inwestycyjnego,2) reprezentowanie Zamawiającego podczas wykonywania robót budowlanych poprzez sprawowanie kontroli zgodności ich realizacji z dokumentacją projektową i wszelkimi uzgodnieniami,3) nadzorowanie, weryfikacja, wnoszenie uwag do dokumentacji w zakresie zgodności i celowości przyjętych rozwiązań,4) przekazanie terenu prac – przy udziale Zamawiającego – zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,5) obecność na terenie prac, bez dodatkowego wezwania, na czas wykonywania robót wymagających jego nadzoru, co najmniej dwukrotnie w ciągu tygodnia,6) nadzór nad jakością wykonywanych robót i kontrola jakości materiałów celem uniknięcia zastosowania materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie,7) potwierdzenie gotowości Wykonawcy do odbioru robót,8) skuteczne żądanie od Wykonawcy i przedstawienie na każde żądanie Zamawiającego dokumentów/dowodów dopuszczenia do stosowania materiałów i wyrobów budowlanych,9) skuteczne żądanie od Wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót,10) kontrole Wykonawcy nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu budowlanego, w rozumieniu wymagań stawianych przez Prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy podczas całego procesu realizacji prac,11) wskazanie Zamawiającemu możliwości powstania ewentualnych opóźnień lub zagrożeń w terminowym zakończeniu realizacji prac,12) niezwłoczne pisemne (co najmniej drogą mailową) zawiadomienie Zamawiającego – najpóźniej w terminie 24 godzin, o zaistniałych na terenie prac nieprawidłowościach i w takich wypadkach zajmowanie konkretnego stanowiska w tych sprawach oraz podejmowanie odpowiednich działań po uzgodnieniu z Zamawiającym,13) analiza i ocena proponowanych przez Wykonawcę sposobów rozwiązania powstałych problemów związanych z realizacją budowy oraz przewidywanych zagrożeń,14) uczestniczenie i prowadzenie organizowanych przez Zamawiającego narad po otrzymaniu dyspozycji od Zamawiającego (w razie potrzeby),15) uczestniczenie w odbiorach częściowych i końcowym oraz odbiorze pogwarancyjnym w ramach wynagrodzenia objętego niniejszą umową,16) przygotowywanie protokołów odbioru oraz protokołów konieczności,17) informowanie Zamawiającego, po stwierdzeniu niewykonania w terminie przedmiotu umowy,18) stwierdzenie poprawności wykonania dokumentacji powykonawczej przez Wykonawcę i przekazanie jej Zamawiającemu,19) współudział z Wykonawcą i Zamawiającym w podejmowaniu decyzji niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę w terminie i zgodnie z jej celem,20) na bieżąco analizowanie terminów wykonania poszczególnych elementów ujętych w harmonogramie rzeczowo-terminowym przedstawionym przez Wykonawcę, w celu zawiadomienia Wykonawcy i Zamawiającego o konieczności przyspieszenia tempa prac, gdy ich dotychczasowe tempo nie pozwoli na terminowe wykonanie umowy przez Wykonawcę.Osoba posiadająca uprawnienia w branży konstrukcyjno-budowlanej będzie pełniła rolę koordynatorów inspektorów nadzoru. Szczegółowy zakres robót, które podlegać będą nadzorowi inwestorskiemu, opisany został w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni powyższy warunek jeżeli:I. przedstawi wykaz wykonanych min. 2 usług polegających na pełnieniu wielobranżowego (we wszystkich ww. branżach) nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln zł każda (wartość robót budowlanych), wykonanymi w budynkach użyteczności publicznej, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;II. Będzie dysponował pracownikami o następujących kwalifikacjach: min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i posiadającym min. 5 letnie doświadczenie w zakresie posiadanych uprawnień (spełnianie tego warunku liczone będzie od dnia nadania uprawnień decyzją właściwego organu), min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie w zakresie posiadanych uprawnień (spełnianie tego warunku liczone będzie od dnia nadania uprawnień decyzją właściwego organu), min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie w zakresie posiadanych uprawnień (spełnianie tego warunku liczone będzie od dnia nadania uprawnień decyzją właściwego organu), min. 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, posiadającym min. 5 letnie doświadczenie w zakresie posiadanych uprawnień (spełnianie tego warunku liczone będzie od dnia nadania uprawnień decyzją właściwego organu).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach