Przetargi.pl
PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „PRACE BUDOWLANE, INSTALACYJNE I WYKOŃCZENIOWE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ URZĄDZENIE EKSPOZYCJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ” REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU PN. ROZBUDOWA I MODERNIZACJA MAUZOLEUM MARTYROLOGII WSI POLSKICH W MICHNIOWIE

Muzeum Wsi Kieleckiej ogłasza przetarg

  • Adres: 25025 Kielce, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 449 297 , fax. 413 445 008
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Kieleckiej
    ul. Jana Pawła II 6
    25025 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 449 297, fax. 413 445 008
    REGON: 65978500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://mwk.com.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE OBOWIĄZKÓW NADZORU AUTORSKIEGO DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. „PRACE BUDOWLANE, INSTALACYJNE I WYKOŃCZENIOWE WRAZ Z ZAGOSPODAROWANIEM TERENU ORAZ URZĄDZENIE EKSPOZYCJI WEWNĘTRZNEJ I ZEWNĘTRZNEJ” REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU PN. ROZBUDOWA I MODERNIZACJA MAUZOLEUM MARTYROLOGII WSI POLSKICH W MICHNIOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Pełnienie obowiązków nadzoru autorskiego dla zadania inwestycyjnego pn.: „Prace budowlane, instalacyjne i wykończeniowe wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzenie ekspozycji wewnętrznej i zewnętrznej” realizowanego ramach projektu pn. Rozbudowa i modernizacja Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie w ramach Działania 8.1 „Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury” VIII osi priorytetowej „Ochrona dziedzictwa kulturowego i rozwój zasobów kultury” Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Nadzór autorski obejmuje usługę w branżach: a) architektonicznej, b) konstrukcyjno-budowlanej; c) instalacji sanitarnych; d) instalacji elektrycznych; e) instalacji telekomunikacyjnych; Obecnie budynek Mauzoleum jest wykonany w stanie surowym częściowo zamkniętym a zagospodarowanie terenu jest wykonane częściowo (część skierowana w kierunku zachodnim od frontowej elewacji budynku A Mauzoleum za wyjątkiem dojścia znajdującego się nad budynkiem technicznym) a wykonanie robót budowlanych podlegających nadzorowi obejmuje m.in.: 1) Wykonanie ścian wewnętrznych (ściany żelbetowe, murowane i w systemie suchej zabudowy); 2) Wykonanie instalacji w tym: - instalacja wodociągowa, - instalacja hydrantów wewnętrznych, - instalacja kanalizacji sanitarnej, - instalacja c.o., - instalacja wentylacji mechanicznej, - instalacja ciepła technologicznego, - instalacja klimatyzacji, - instalacja elektryczna, - instalacje teletechniczne – nagłośnieniowa, multimedialna sali projekcyjnej, multimedialna sal ekspozycyjnych, SAP, CCTV, SSWiN, sieć strukturalna, 3) Wykonanie posadzek; 4) Wykonanie sufitów podwieszanych; 5) Dostawa i montaż windy; 6) Wykonanie ślusarki – balustrady i pochwyty przyścienne; 7) Montaż drzwi i przeszkleń; 8) Dostawa i montaż zabudowy stałej w tym m.in.: wyposażenie budynku A, pomieszczenie socjalne, szatnia, sklep, zaplecze sklepu, korytarz, hall – ekran szklany; 9) Wykonanie sali na prezentacje ekspozycji czasowych oraz projekcje I/B/05; 10) Wykonanie stanowisk ekspozycyjnych w salach B-K oraz w hallu II/A/01, I/B/01, I/B/04; 11) Zagospodarowanie terenu w tym m.in.: niwelacja terenu, mury oporowe przy dojściach do obiektów, odwodnienie terenu, dojścia do obiektów, gospodarka materiałem roślinnym, zewnętrzne oświetlenie terenu, monitoring, uzupełnienia ogrodzenia z siatki stalowej (granica D-E), instalacja hydrantów zewnętrznych; 12) Urządzenie ekspozycji zewnętrznej (poza obrysem zewnętrznym budynku Mauzoleum) - ustawienie krzyży i obelisków; 13) Urządzenie ekspozycji wewnętrznej i zewnętrznej (część zamknięta i otwarta budynku Mauzoleum) w tym: - opracowanie treści historycznej wystawy – obejmuje opracowanie historii dotyczącej martyrologii wsi polskich w latach 1939-1945 z uwzględnieniem doboru eksponatów, zdjęć, fragmentów relacji audio-video, materiałów historycznych ze śledztw oraz ich opis historyczny w kontekście prezentowanej na wystawie treści jak również wykonanie opisów zdjęć oraz tekstów ogólnych wprowadzających do tematyki prezentowanej w poszczególnych segmentach Mauzoleum; - aktualizację projektu wykonawczego ekspozycji – wymagane w takim zakresie w jakim okaże się to niezbędne na potrzeby realizacji ekspozycji i będzie wynikać wprost z opracowanej przez Wykonawcę treści historycznej wystawy z uwzględnieniem doboru eksponatów, zdjęć, materiałów audio-video oraz opracowanego kontentu merytorycznego wystawy dla poszczególnych stanowisk multimedialnych z uwzględnieniem ich możliwości ekspozycyjnych. Przedmiotowa aktualizacja umożliwi wykonanie ekspozycji, w tym m.in. opracowanie plastyczne i grafikę wraz z zastosowaniem sprzętu do prezentacji treści historycznych w tym: projekcji, odsłuchów, map multimedialnych, w sposób uwzględniający aktualne rozwiązania techniczne i multimedialne stosowane w muzeach; - aktualizację projektów instalacji wewnętrznych – wymagane w takim zakresie w jakim okaże się to niezbędne na potrzeby realizacji ekspozycji i będzie wynikać wprost z opracowanej przez Wykonawcę treści historycznej wystawy z uwzględnieniem doboru eksponatów, zdjęć, materiałów audio-video i innych oraz opracowanego kontentu merytorycznego wystawy dla poszczególnych stanowisk multimedialnych z uwzględnieniem ich możliwości ekspozycyjnych; - opracowanie kontentu merytorycznego wystawy – wykonanie opracowania merytorycznego, kontentu historycznego do poszczególnych stanowisk multimedialnych z uwzględnieniem ich możliwości ekspozycyjnych oraz opracowanie pod względem historycznym z uwzględnieniem recenzji i opinii środowisk naukowych; - opracowanie tekstów (opracowanie, tłumaczenia, korekta) – działanie będzie miało na celu wykonanie korekt tekstów opracowanych zarówno do treści historycznej wystawy jak i do kontentów. Teksty będą tłumaczone z uwagi na to, iż zakłada się że Mauzoleum będzie odwiedzane przez osoby posługujące się innymi językami niż język polski. Tłumaczenia będą wykonane w języku: niemieckim, angielskim, rosyjskim i hebrajskim – wystawa dotycząca pomocy ludności żydowskiej. Na ekspozytorach wystawa prezentowana będzie w języku polskim i angielskim. Na stanowiskach multimedialnych wystawa prezentowana będzie w języku polskim i angielskim. - opracowanie aplikacji dla stanowisk multimedialnych – obejmie zakup stosownego oprogramowanie oraz opracowanie techniczne i wizualne przygotowanej treści historycznej oraz kontentu merytorycznego. Na stanowiskach multimedialnych wystawa prezentowana będzie w języku polskim i angielskim. - zamieszczenie treści na ekspozytorach – obejmie wykonanie stosownych wydruków oraz innych form prezentacji przyjętych podczas opracowania treści historycznej, kontentu i realizacji projektu wykonawczego ekspozycji oraz umieszczenie treści historycznej, prezentacji multimedialnych, eksponatów na ekspozytorach w Mauzoleum Martyrologii Wsi Polskich w Michniowie. Na ekspozytorach wystawa prezentowana będzie w języku polskim i angielskim. BILANS TERENU Powierzchnia działki - 16 224,96 m2 Powierzchnia zabudowy istniejącego Domu Pamięci Narodowej - 154,30 m2 Powierzchnia zabudowy zespołu pomieszczeń technicznych - 132,90 m2 Powierzchnia zabudowy Mauzoleum - 2 154,64 m2 Utwardzone dojścia piesze - 2 969,67 m2 Parking samochodowy - 1 228,65 m2 Powierzchnie biologicznie czynne na zespole pomieszczeń technicznych - 43,35 m2 Powierzchnie biologicznie czynne na gruncie rodzimym - 9 631,01 m2 PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTU MAUZOLEUM Szerokość - 13,60 m Długość - 157,78-159,08 m Wysokość - 12,00- 15,10 m Powierzchnia zabudowy - 2 154,64 m2 Powierzchnia całkowita - 3 480,14 m2 Powierzchnia użytkowa - 2 609,16 m2 Kubatura - 21 689,48 m3 Do obowiązków Nadzoru autorskiego należy w szczególności: a) zapoznanie się z dokumentacją projektową wykonaną przez Generalnego Projektanta - NIZIO DESIGN INTERNATIONAL MIROSŁAW NIZIO, ul. Inżynierska 3 lok 4, 03-410 Warszawa; b) stwierdzanie i weryfikację zgodności realizacji robót budowlanych z dokumentacją projektową; c) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań (art. 20 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane) w terminie 7 dni od daty otrzymania prośby o dokonanie wyjaśnienia; d) uzgadnianie i opiniowanie możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, w terminie 7 dni od zgłoszenia przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego; e) uczestniczenie, na wezwanie Inwestora Zastępczego lub Zamawiającego, w naradach koordynacyjnych, spotkaniach, komisjach, odbiorach częściowych i końcowym. Przedmiotowe Zadanie inwestycyjne będzie realizowane przez Wykonawcę robót budowlanych zgodnie z Dokumentacją projektową przygotowaną dla zadania. Usługą objęte jest wykonanie wszystkich czynności wyszczególnionych w umowie – Załącznik nr 10 do SIWZ, w tym pobyt Koordynatora czynności zespołu nadzoru autorskiego na organizowanych nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu naradach koordynacyjnych oraz dwie w miesiącu Wizyty na Budowie na Wezwanie - zespołu nadzoru autorskiego lub poszczególnych branżowych inspektorów nadzoru autorskiego w czasie ujawnienia okoliczności wymagających takiej wizyty. Szczegółowe obowiązki nadzoru autorskiego, warunki i zasady realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71248000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz "OFERTA" - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. VII. ust. 1. pkt. 1.2 SIWZ zostaną spełnione jeżeli wykażą, że wspólnie spełniają ww. warunki. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. VII. ust. 1 pkt 1.2 SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” o której mowa w rozdz. VII. ust. 4 SIWZ wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 2) Zamawiając oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1) ustawy PZP.) 3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 4) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w rozdz. VII ust. 4 siwz, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w rozdz. VII ust. 4. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie (Załącznik nr 4 i 5), o którym mowa w rozdz. VIII ust. 1 niniejszej SIWZ, w którym zamieszcza informacje o tych podmiotach oraz Załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ (Załącznik nr 8 składany wraz z ofertą). 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu BEZ DODATKOWEGO WEZWANIA oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 9 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 7. Postanowienia dotyczące warunków udziału w postępowaniu, podstaw wykluczenia, a także wykazu oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia zawarte zostały w SIWZ – VII-VIII.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach