Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 555 146 , fax. 227 555 327
- Data zamieszczenia: 2017-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
ul. Kościuszki 32A
05825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 227 555 146, fax. 227 555 327
REGON: 52478900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodzisk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru w ramach projektu pn.: „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki – II etap” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem dokumentacji przetargowej (z wyjątkiem dwóch już ogłoszonych przetargów: na zagospodarowanie terenu przy ul. Bałtyckiej/Piłsudskiego oraz przy ul. Ordona/Chlewińskiej), zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych/usług, których przedmiotem jest wykonanie projektu pn.: „Podniesienie standardów życia poprzez poprawę jakości przestrzeni publicznej, w tym terenów zieleni, gminy Grodzisk Mazowiecki – II etap” Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, PRIORYTET: II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu DZIAŁANIE: 2.5 Poprawa jakości środowiska miejskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z : 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1, 2) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu;– zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3, 4)zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy) (jeżeli dotyczy), 5) pełnomocnictwa w - oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zasadniczych związanych z remontem/wzmocnieniem/przebudową jezdni wraz z robotami towarzyszącymi ulic m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Przebudowa dróg gminnych w Milanówku”.
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
Dodano: 2024-03-21 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej – 14 części
Dodano: 2024-03-07 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową odwodnienia miejscowego drogi powiatowej Nr 1823W ul. Suwalnej w Legionowie
Dodano: 2024-02-28 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad przebudową i rozbudową odcinków dróg powiatowych oraz skrzyżowań
Dodano: 2024-02-21