Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Wisznice

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2018-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 3023775300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wisznice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Wisznice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, elektrycznymi, sanitarnymi, montażowymi, w ramach różnych inwestycji, które zostały zaplanowane do realizacji przez Gminę Wisznice. 2. Przedmiot zamówienia wg CPV obejmuje: – 71247000-1 Nadzór nad robotami budowlanymi. 3. Zamówienie składa się z dwóch części, a jego przedmiotem jest „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru nad inwestycjami prowadzonymi przez Gminę Wisznice” polegające na sprawowaniu nadzoru inwestorskiego nad realizacją niżej wymienionych zadań: Część 1: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice oraz Utworzenie Klubu Malucha w Gminie Wisznice. Część 2: Promocja niskoemisyjności na terenie gmin północnej Lubelszczyzny. 4. Część 1 – Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice oraz Utworzenie Klubu Malucha w Gminie Wisznice. 4.1. Na Część 1 przedmiotu zamówienia składają się dwa odrębne zadania, tj.: 1) Zadanie I – nadzór nad robotami związanymi z Termomodernizacją budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Wisznice, 2) Zadanie II – nadzór nad robotami związanymi z Utworzeniem Klubu Malucha w Gminie Wisznice. 4.2. Zadanie I - nadzór w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej nad robotami prowadzonymi w trzech obiektach w ramach trzech zadań: 1) Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej i Środowiskowego Domu Samopomocy W ramach inwestycji zostanie wykonana głęboka termomodernizacja budynku mieszczącego OSP i ŚDS na wygodzie, główny zakres robót: - docieplenie stropodachu styropapą o grubości 30cm współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,038W/(m*K) wraz z wykończeniem papą podkładową i nawierzchniową; - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,040W/(m*K) o grubości 20cm, metodą BSO; - docieplenie ściany fundamentowej styropianem ekstrudowanym współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,040W/(m*K) o grubości 10cm; - wymiana wrót garażowych; - częściowa wymiana okien wraz z montażem nawiewników okiennych; - modernizacja instalacji c.o., demontaż oraz montaż instalacji c.o. wymiana grzejników, armatury i zaworów termostatycznych; - wykonanie instalacji kolektorów słonecznych składający się z 3 paneli. Roboty rozpoczęte, umowa z wykonawcą podpisana 26.01.2018 r., wartość robót 350 000,00 zł netto, planowany termin zakończenia inwestycji do dnia 07.01.2019 r. 2) Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Polubiczach Wiejskich Pierwszych W ramach inwestycji zostanie wykonana głęboka termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Polubiczach Wiejskich Pierwszych, główny zakres robót: - wymiana pokrycia dachu z blachy, - wymiana rynien i rur spustowych; - docieplenie stropu ostatniej kondygnacji matą z wełny mineralnej o grubości 20cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,040W/(m*K); - docieplenie stropodachu styropapą o grubości 20cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,036W/(m*K); - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła nie gorszej niż λ=0,036W/(m*K) o grubości 15cm, metodą BSO; - docieplenie ścian fundamentowych styropianem ekstradowanym; - częściowa wymiana drzwi zewnętrznych; - częściowa wymiana okien; - modernizacja systemu c.o., demontaż oraz montaż instalacji c.o. oraz wymiana grzejników wraz z oprzyrządowaniem; - wymiana istniejącego kotła na kocioł na pellet wraz z urządzeniami do podawania paliwa i usuwania popiołu; - wymiana instalacji elektrycznej na nową wraz z wymianą istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED; - wykonanie instalacji kolektorów słonecznych składający się z 3 paneli. Roboty rozpoczęte, umowa z wykonawcą podpisana 26.01.2018, wartość robót 736 100,00zł netto, planowany termin zakończenia inwestycji do dnia 15.09.2018r. 3) Termomodernizacja Budynku Przedszkola w Wisznicach W ramach inwestycji zostanie wykonana głęboka termomodernizacja budynku mieszczącego przedszkole główny zakres robót: - docieplenie stropu ostatniej kondygnacji styropapą o grubości 25cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,040W/(m*K); - docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,004W/(m*K) o grubości 20cm metodą BSO; - docieplenie części ścian wełną mineralną ze względów na wymagania p.poż; - docieplenie ścian fundamentowych styropianem ekstrudowanym; - częściowa wymiana drzwi zewnętrznych; - częściowa wymiana okien; - modernizacja systemu c.o. , demontaż oraz montaż instalacji c.o., wymianę grzejników wraz z oprzyrządowaniem; - wymiana istniejącego kotła na kocioł na pellet wraz z urządzeniami do podawania paliwa i usuwania popiołu (kotłownia znajduje się w budynku obok); - wymianę instalacji elektrycznej na nową wraz z wymianą istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED; - wykonanie instalacji kolektorów słonecznych składający się z 5 paneli. Wartość robót na podstawie kosztorysów inwestorskich 809 725,00 zł netto, planowany termin zakończenia inwestycji do dnia 31.05.2019 r. 4.3. Zadanie II - nadzór w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej nad robotami prowadzonymi w budynku przedszkola. Nadzorowane roboty polegają na przebudowie części parteru, pomieszczeń w obrębie klatki schodowej (parter i piętro), schodów zewnętrznych istniejącego budynku przedszkola w celu dostosowania obiektu do nowej funkcji – żłobek, oraz do przepisów p.poż. Zakres prac obejmuje około 250m2 powierzchni użytkowej budynku. W ramach dostawy zostaną zakupione meble, wyposażenie niezbędne do funkcjonowania utworzonej placówki. Główny zakres prac obejmuje: - wyburzenie części ścianek, wykucie otworów; - murowanie ścianek, zamurowanie otworów; - zbicie tynków wraz z glazurami; - rozebranie posadzek; - demontaż istniejących instalacji w kuchni; - wykonanie nowych tynków; - ułożenie glazury; - wykonanie gładzi i malowań emulsyjnych; - wymianę z podokienników wewnętrznych; - wymianę, montaż drzwi (w tym p.poż); - wykonanie posadzek na wylewce samopoziomującej - gres/terakota/panele, PCV; - przebudowa schodów zewnętrznych, wykonanie pochylni; - przebudowę i rozbudowę instalacji wod-kan; - wymianę, montaż umywalek, zlewozmywaków, wc kompakt, brodzika i prysznica; - przebudowę i rozbudowę instalacji elektrycznej; - wymianę, montaż punktów oświetleniowych; - wymianę, montaż łączników instalacyjnych, gniazd wtykowych; - wykonanie instalacja oddymiania, sygnalizacji pożaru. Wartość robót i dostawy na podstawie kosztorysów inwestorskich 283 739,84zł netto, planowany termin zakończenia inwestycji do dnia 31.08.2018r. 5. Część 2 – Promocja niskoemisyjności na terenie gmin północnej Lubelszczyzny. 5.1. Nadzór w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej nad robotami budowlanymi i montażowymi prowadzonymi na terenie siedmiu gmin. 5.2. Zakres nadzorowanych prac: wymiana łącznie 3045 ulicznych opraw oświetleniowych na oprawy LED, w tym: - 612 sztuk w gminie Wisznice, - 491 sztuk w Gminie Łomazy, - 446 sztuk w gminie Jabłoń, - 469 sztuk w gminie Milanów, - 120 sztuk w gminie Rossosz, - 562 sztuki na terenie miasta Terespol, - 345 sztuk w gminie Rokitno. 5.3. Ponadto w ramach nadzorowanej inwestycji zamontowanych zostanie 15 latarni LED z wmontowanymi ogniwami fotowoltaicznymi (10 szt. w gminie Wisznice oraz 5 szt. w gminie Łomazy), a w dwóch budynkach należących do gminy Wisznice (szkoła Podstawowa w Horodyszczu oraz budynek ośrodka zdrowia i WTZ na Wygodzie) wymienione zostaną kotły centralnego ogrzewania na nowoczesne, zasilane paliwem ekologicznym – pellet (w Horodyszczu zakres prac obejmuje także przebudowę kotłowni). 5.4. Wartość robót i dostawy na podstawie kosztorysów inwestorskich 4 122 196,46 zł netto, planowany termin zakończenia inwestycji do dnia 29.03.2019 r. 6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 9. Zamawiający nie wymaga, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących zamówienie. 10. Podwykonawstwo: 10.1. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia dla Części 1 zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8a do SIWZ. 10.2. Zamawiający również nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia dla Części 2 zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 8b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 1.1. Dla Części 1 zmówienia – 950,00 PLN (słownie: dziewięćset pięćdziesiąt złotych). 1.2. Dla Części 2 zmówienia – 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).. 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, na rachunek Urzędu Gminy w Wisznicach prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Wisznicach nr r-ku 20 8055 0006 0000 1355 2000 0012, (w tytule przelewu należy wpisać „Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV. 271.4.2018 Część 1” lub „Wadium – Znak sprawy: IBMG-IV. 271.4.2018 Część 2”. 2) w poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 3. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych i okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5. Wadium wniesione w formie poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art.46 ust. 4a i 5 Prawa zamówień publicznych oraz określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Zwrot wadium – zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4. 7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Załączniku nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach