Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami dotyczącymi modernizacji istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Międzyrzec Podlaski oraz wymiany istniejących opraw oświetleniowych i kotła na biomasę w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2018-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 3023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru nad inwestycjami dotyczącymi modernizacji istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Międzyrzec Podlaski oraz wymiany istniejących opraw oświetleniowych i kotła na biomasę w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na pełnieniu obowiązków Inspektora Nadzoru w ramach realizacji inwestycji obejmującej: zadanie I – pt. „Modernizacja istniejącego oświetlenia ulicznego na terenie gminy Międzyrzec Podlaski” Przedmiot zamówienia w zakresie zadania I obejmuje nadzór nad inwestycją dot. wymiany istniejącego oświetlenia ulicznego na oświetlenie energooszczędne typu LED o łącznej ilości 1190 opraw. Wymianie ulegną istniejące wyeksploatowane oprawy sodowe i rtęciowe o mocach 70W, 100W, 150W i 250W na oprawy typu LED o całkowitym poborze mocy: 57 W- 458 kpl.; 84W- 452 kpl.; 110W- 183 kpl.; 160W- 97 kpl. z 5-krotną regulacją mocy opraw, dobranych na podstawie audytu energetycznego modernizacji oświetlenia ulicznego. zadanie II - pt. „Wymiana istniejących opraw oświetleniowych oraz wymiana kotła na biomasę w budynku Publicznego Gimnazjum Nr 2 w Krzewicy” Przedmiot zamówienia w zakresie II zadania obejmuje nadzór nad inwestycją dotyczącą: a) wymiany 290 szt. istniejących wyeksploatowanych opraw żarowych o mocy 100W, 150W, świetlówkowych 2x36W, 1x36W, 4x18W, metalohalogenkowych 400W, rtęciowych 250W na oprawy typu LED o całkowitym poborze mocy: 12W- 80 kpl.; 28W- 18 kpl.; 35W- 135 kpl.; 39W- 28 kpl.; 48W- 1 kpl.; 110W- 4 kpl.; 194W- 24 kpl; dobranych na podstawie audytu energetycznego modernizacji oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego; b) montażu kotła na biomasę (pellet) o mocy 240 kW i zasobnika paliwa, wykonanie magazynu paliwa wraz z systemem zewnętrznym, wykonanie instalacji odprowadzania spalin, wykonanie instalacji kotłowni z włączeniem do istniejącej instalacji c.o., wdrożenie systemu zarządzania energią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.) 6.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta: 85803900060000000004430006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.7.2018.EJ 6.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument, z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 4.4 i 4.5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu wstępnym oraz dołącza zobowiązania tychże podmiotów do oddania mu do dyspozycji odpowiednich zasobów. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców -Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), oświadczenia, o których mowa w pkt. 5.1.1 SIWZ składa każdy w Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach