Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania dotyczącego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła na terenie Gminy Końskowola.

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2017-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania dotyczącego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła na terenie Gminy Końskowola.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dotyczącego montażu instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła na terenie gminy Końskowola. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Współpracę w zakresie przygotowania dokumentacji przetargowej SIWZ wraz z niezbędnymi załącznikami na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej i powietrznych pomp ciepła w ramach projektu „Zielona energia szansą rozwoju gminy Końskowola” w szczególności:  przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia,  przy określeniu warunków jakie powinien spełniać Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne  przy określeniu kryteriów oceny ofert  udział w udzielaniu odpowiedzi na pytania zadawane przez Wykonawców 2. Udział w komisji przetargowej oraz współpraca przy ocenie złożonych ofert na dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej i powietrznych pomp ciepła w ramach projektu „Zielona energia szansą rozwoju gminy Końskowola” 3. Konsultacje z wykonawca na etapie przygotowania do montażu instalacji 4. Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: Dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznych oraz powietrznych pomp ciepła. Zadanie obejmuje montaż 222 sztuk instalacji fotowoltaicznych oraz 171 szt. powietrznych pomp ciepła. Każda instalacja fotowoltaiczna będzie się składać z 10 szt. modułów fotowoltaicznych monokrystalicznych o mocy minimum 290 W oraz 1 szt. inwertera (falownika). Pompa ciepła typu split, powietrze-woda do przygotowywania ciepłej wody użytkowej w budynku mieszkalnym o mocy grzewczej co najmniej 6,9 kW. Zadanie realizowane będzie na terenie Gminy Końskowola w następujących miejscowościach: Chrząchów, Chrząchówek, Las Stocki, Młynki, Nowy Pożóg, Opoka, Pulki, Rudy, Skowieszyn, Stara Wieś, Stary Pożóg, Stok, Witowice, Końskowola, Wronów. Ostateczną grupa odbiorców jest ok 240 mieszkańców Gminy. W ramach wykonywanego nadzoru, Wykonawca dokona, min. 1 raz w tygodniu lub więcej (w zależności od oferty), inspekcji prowadzonych prac montażowych. Obowiązek ten będzie dokumentowany od dnia przekazania placu budowy listą obecności nadzorowaną przez pracownika merytorycznego Urzędu Gminy w Końskowoli oddelegowanego do prowadzenia projektu. 5. Współpraca przy rozliczaniu zadania oraz udział w odbiorach robót, a w przypadku stwierdzenia usterek egzekwowanie od Wykonawcy ich usunięcia oraz ich odbiór; ocena formalna dokumentacji zgłoszeniowej do operatora energetycznego. Zakres prac wraz z dokumentacją projektową inwestycji objętej nadzorem dostępny jest do wglądu w siedzibie Zamawiającego- Urząd Gminy Końskowola, ul. Pożowska 3a, 24-130 Końskowola w pok. nr 23 w godzinach pracy Urzędu Gminy. Do podstawowych obowiązków i czynności Wykonawcy w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia należy pełnienie nadzoru zgodnie z obowiązująca ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016, poz. 290 z późn. zm.). Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru na rzecz Zamawiającego został opisany w załączniku Nr 3 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach