Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na inwestycji p.n. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ropczyce”

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2018-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ropczyce.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego na inwestycji p.n. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ropczyce”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót sanitarnych, elektrycznych i konstrukcyjno-budowlanych oraz koordynatora nadzoru na inwestycji p.n. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ropczyce” realizowanej w ramach projektu nr RPPK.04.03.01-18-0024/17 p.n. „Poprawa gospodarki ściekowej na terenie Dębicko – Ropczyckiego Obszaru Funkcjonalnego – etap II” dofinansowywanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. 2. Inwestycja p.n. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ropczyce” obejmuje wykonanie: 2.1. na obszarze aglomeracji Gnojnica, w zakresie objętym wnioskiem o dofinansowanie, w tym: 1/ przy ul. Kolonia i ul. Rzeszowskiej w Ropczycach: 3 043,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, pompownia P3 wraz zasilaniem energetycznym i 295 mb rurociągu tłocznego Ø 110 – zakres kwalifikowany oraz 1 203,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, 160 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 160, pompownia P1 z zasilaniem energetycznym - zakres niekwalifikowany, 2/ na Os. Brzyzna w Ropczycach: 458,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 250, 4 330,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, pompownie P2, P3, P4 z zasilaniem energetycznym i 1 026 mb rurociągu tłocznego Ø 110 – zakres kwalifikowany oraz 938 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200 - zakres niekwalifikowany, 3/ na Os. Granice w Ropczycach: 6 233,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, pompownie P5, P6, P7, P8, P9 z zasilaniem energetycznym i 1 540 mb rurociągu tłocznego Ø 110 i Ø 90 – zakres kwalifikowany oraz 2 090 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 160 - zakres niekwalifikowany, 4/ w miejscowości Gnojnica: 17 014,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, 1 019 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 160, pompownie P1-P16, P18-P19 z zasilaniem energetycznym i 3 420 mb rurociągu tłocznego Ø 160, 140, 110, 90 – zakres kwalifikowany oraz 7 296,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 160 i 4 270 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 160 oraz 4 szt pompowni z zasilaniem energetycznym w tym pompownia P20 i 3 szt. przydomowe - zakres niekwalifikowany, 2.2. na obszarze aglomeracji Ropczyce – Paszczyna i terenie przyległym, w zakresie nie objętym wnioskiem o dofinansowanie, w tym: 1/ przy ul. Kolonia i ul. Rzeszowskiej w Ropczycach: 252 mb rurociągu tłocznego Ø 110, 400 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 160, 2/ na Os. Brzyzna w Ropczycach: 1 077 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 315, 596,5 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 250, 713 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, 121,5 mb rurociągu tłocznego Ø 160 oraz 1 483 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 160, przebudowa wodociągu PE Ø 63 na długości 70,4 mb, 3/ na Os. Granice w Ropczycach: 997 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, 4/ w miejscowości Gnojnica: 73 mb kanalizacji grawitacyjnej Ø 250, 1 360 mb, kanalizacji grawitacyjnej Ø 200, 1 627 mb rurociągu tłocznego Ø 160, 9 mb rurociągu tłocznego Ø 110, 195 mb rurociągu tłocznego Ø 63 oraz budowy sieci wodociągowej: Ø 110 o długości 729,6mb, Ø 90 - 94,5 mb, Ø 63 - 123,5 mb. 2.3. Wyposażenie pompowni ścieków w urządzenia monitorujące, pozwalające na przesyłanie informacji do osób sprawujących nadzór nad pompowniami, współpracujące z istniejącym systemem monitoringu, sterowania i wizualizacji obsługiwanym przez PUK Sp. z o.o. w Ropczycach wraz z niezbędną rozbudową w/w systemu nadrzędnego. Istniejący system oparty na transmisji poprzez radiomodemy SATEL w paśmie wolnym 869 MHz. 2.4. Szczegółowy zakres i warunki wykonania inwestycji p.n. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ropczyce”, objętej nadzorem w ramach niniejszego zamówienia, dostępne są na stronie internetowej Gminy Ropczyce http://ropczyce.bip.net.pl/?a=495. 3. Do obowiązków i uprawnień inspektora nadzoru inwestorskiego należy: 3.1. Prowadzenie nadzoru inwestorskiego w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn.zm.) na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 3.2. Ogólny nadzór nad realizacją robót sanitarnych, elektrycznych i konstrukcyjno-budowlanych oraz ich finansowaniem zgodnie z harmonogramem wraz z koordynacją pracy inspektorów nadzoru wszystkich branż, a w szczególności: 1/ Uczestniczenie w przekazywaniu placu budowy Wykonawcy. 2/ Bieżące nadzorowanie robót poprzez: a/ sprawowanie kontroli prawidłowości wykonania robót pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją projektową oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, b/ sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowywanych wyrobów budowlanych oraz zapobieganie zastosowania wyrobów i materiałów wadliwych, nie dopuszczonych do stosowania w budownictwie, c/ sprawdzanie ilości i wartości wykonanych i fakturowanych robót, d/ uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, e/ kontrolę prawidłowości realizacji inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym. 3/ Dokonywanie czynności odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu w terminie do 2 dni roboczych licząc od zgłoszenia gotowości do odbioru przez Wykonawcę. Za dzień roboczy uznaje się dni od poniedziałku do piątku. Prawidłowość wykonanych robót ulegających zakryciu Zleceniobiorca potwierdza wpisem do dziennika budowy. 4/ Dokonywanie czynności odbioru wykonanych robót oraz weryfikacja dokumentów związanych z odbieranymi robotami (świadectw jakościowych materiałów, aktualnych aprobat technicznych deklaracji zgodności, protokołów prób i pomiarów itp), rozpoczęcie czynności odbioru w terminie do 2 dni roboczych licząc od daty gotowości do odbioru robót zgłoszonej przez Wykonawcę. 5/ Sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do dokonania odbioru końcowego inwestycji, w terminie nie przekraczającym 10 dni od dnia wpisu Kierownika budowy o gotowości obiektu budowlanego do odbioru końcowego. Kompletność oraz prawidłowość przedłożonych dokumentów warunkuje wyznaczenie daty odbioru końcowego. 6/ Potwierdzanie wykonania robót przez podpisywanie częściowych i końcowych protokołów odbioru robót budowlanych oraz podpisywanie protokołów z prób i badań oraz z innych niezbędnych czynności kontrolnych. 7/ Rozliczenie końcowe umowy o roboty budowlane, w tym sprawdzenie kosztorysu powykonawczego. 8/ Udział w odbiorze końcowym i przeglądach gwarancyjnych. 9/ Uczestniczenie w naradach technicznych problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego. 10/ Wydawaniu opinii w sprawie wykonania robót zamiennych oraz weryfikacji kosztów z tym związanych. 11/ Podejmowanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację zadania, w tym: a/ udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg/problemów i roszczeń ze strony Wykonawcy i osób trzecich, b/ dopilnowanie realizacji robót w zakresie i kolejności zapewniającej prawidłowe zrealizowanie i rozliczenie dofinansowywanej inwestycji, c/ współpraca z eksploatatorem sieci kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Ropczyce, d/ stałej konsultacji i doradztwie fachowym na rzecz Zamawiającego, e/ udzielanie Zamawiającemu żądanych przez niego informacji dotyczących realizacji nadzorowanej inwestycji. 4. Ponadto inspektor nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do: 1/ przybycia na teren budowy w jak najszybszym czasie od powiadomienia przez Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną w nagłych, nieprzewidzianych przypadkach (w sprawach niecierpiących zwłoki ) i podjęcia czynności objętych umową, 2/ sporządzenia inwentaryzacji wykonanych robót oraz ich wyceny w przypadku rozwiązania umowy o roboty budowalne lub odstąpienia od niej przez którąkolwiek ze stron, 3/ kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę robót budowlanych zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy. 5. Zamawiający wymaga aby inspektor nadzoru branży sanitarnej pełnił funkcję koordynatora zespołu nadzoru inwestorskiego. 5. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U.2018.108 z późn. zm.). 6. Dodatkowo Zleceniobiorcę obowiązują ustalenia zawarte w umowach, które zostaną podpisane pomiędzy Zamawiającym a wybranym Wykonawcą inwestycji p.n. „Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Ropczyce”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku składając odpowiednie oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP przekazał Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. XI ust. 8 pkt 1 - 3 niniejszej SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w rozdz. XII ust. 1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach