Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa z przebudową drogi powiatowej 2675 S – ul. Czarne w Wiśle na odcinku 2,9 km – etap I – od obrębu skrzyżowania z drogą wojewódzką 942 (na odc. ok.1,4 km)” w ramach projektu „Poprawa spójności komunikacyjnej pomiędzy powiatem cieszyńskim i okresem Čadca a drogą ekspresową D3 w ramach sieci TEN-T”.

Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43400 Cieszyn, ul. Bobrecka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 334 777 213 , fax. 334 777 133
  • Data zamieszczenia: 2018-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego
    ul. Bobrecka 29
    43400 Cieszyn, woj. śląskie
    tel. 334 777 213, fax. 334 777 133
    REGON: 7218622400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.cieszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Rozbudowa z przebudową drogi powiatowej 2675 S – ul. Czarne w Wiśle na odcinku 2,9 km – etap I – od obrębu skrzyżowania z drogą wojewódzką 942 (na odc. ok.1,4 km)” w ramach projektu „Poprawa spójności komunikacyjnej pomiędzy powiatem cieszyńskim i okresem Čadca a drogą ekspresową D3 w ramach sieci TEN-T”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Rozbudowa z przebudową drogi powiatowej 2675 S – ul. Czarne w Wiśle na odcinku 2,9 km – etap I – od obrębu skrzyżowania z drogą wojewódzką 942 (na odc. ok.1,4 km)” w ramach projektu „Poprawa spójności komunikacyjnej pomiędzy powiatem cieszyńskim i okresem Čadca a drogą ekspresową D3 w ramach sieci TEN-T”. Zadanie podlegające nadzorowi inwestorskiemu polega na rozbudowie z przebudową drogi powiatowej 2675S – ul. Czarne w Wiśle, na odcinku ok. 1,34 km. Początek rozbudowy – za tarczą skrzyżowania z drogą wojewódzką DW942 (odcinek ok 40 m), natomiast koniec ok. 40m za obiektem mostowym. 2. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla przedmiotowego zadania, w tym nadzór nad robotami budowlanymi obejmującymi m.in.: a) rozbudowę z przebudową odcinka drogi powiatowej w niezbędnym zakresie, z dostosowaniem do wymogów nośności dla ruchu KR3; b) ujednolicenie szerokości jezdni wraz z wykonaniem nowej nawierzchni jezdni; c) niezbędną poprawę (korektę) geometrii łuków poziomych i pionowych; d) korektę geometrii skrzyżowania z drogą gminną ul. Osiedle Bajcary; e) budowę zatok autobusowych, f) przebudowę istniejących i budowę nowych odcinków chodników, przebudowę miejsc postojowych, g) przebudowę zjazdów do posesji w granicy istniejącego pasa drogowego; h) poprawę odwodnienia poprzez budowę kanalizacji deszczowej, zabudowę korytek odwadniających, budowę drenaży, i) modernizację przepustów drogowych, odprowadzających wody deszczowe oraz wykonanie przepustu przeznaczonego do migracji drobnej zwierzyny; j) budowę ścian oporowych (umocnienie i zabezpieczenie skarp), k) przebudowę z rozbudową oświetlenia ulicznego; l) przebudowę kolidującego uzbrojenia podziemnego i naziemnego, regulację wysokościową zwieńczeń urządzeń uzbrojenia terenu oraz zabezpieczenie pozostałego uzbrojenia podziemnego; m) wycinka kolidującej zieleni z przedsięwzięciem; n) wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego wraz z urządzeniami bezpieczeństwa ruchu, o) modernizację mostu na rzece Wiśle w km 1+321,78 drogi powiatowej. 2.1. Oprócz nadzoru nad zakresem robót zasadniczych Zamówienie obejmuje także pełnienie nadzoru inwestorskiego nad innymi robotami (towarzyszącymi i tymczasowymi), warunkującymi pełne wykonanie zadania inwestycyjnego, zgodnie z dokumentacją techniczną, wymaganiami Tauron Dystrybucja S.A., obowiązującymi przepisami i aktualnymi normami. 2.2. Zamówienie obejmuje także pełnienie nadzoru oraz weryfikację innych elementów wchodzących w zakres zamówienia na roboty budowlane takich jak: 1) obsługę realizacyjną geodezyjną, pomiar powykonawczy, karty studni; 2) obsługę geologiczną, monitoring zabezpieczenia osuwisk; 3) nadzór przyrodniczy; 4) wdrożenie, utrzymanie i likwidację tymczasowej organizacji ruchu, zgodnie z zatwierdzonymi projektami czasowej organizacji ruchu; 5) opracowanie planu BIOZ, PZJ; 6) opracowanie innych projektów technologicznych wymienionych w dokumentacji projektowej i STWiORB, wymaganiach gestora sieci – Tauron Dystrybucja S.A. 2.3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) obsługę laboratorium akredytowanego (inne laboratorium niż laboratorium Wykonawcy robót) celem przeprowadzenia badań kontrolnych porównawczych do badań przeprowadzonych przez Wykonawcę robót, 2) obsługę realizacyjną geodezyjną (inną niż Wykonawcy robót) celem przeprowadzenia pomiarów kontrolnych do pomiarów przeprowadzonych przez Wykonawcę robót (w tym pomiary kontrolne, pomiary kontrolne powykonawcze), 3) nadzór nad realizacją umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych, 4) przygotowanie sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy o dofinansowanie zawartej z Instytucją Zarządzającą oraz z innych dokumentów Programu Interreg V-A Polska – Słowacja 2014-2020, 5) koordynowanie nadzoru Inwestorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000zł (słownie: dwa tysiące złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.3 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach