Przetargi.pl
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla Zadania 2 p.n. „Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie.”

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "PWiK" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11130 Orneta, ul. Mickiewicza
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552 421 462 , fax. 552 424 509
  • Data zamieszczenia: 2018-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "PWiK" Sp. z o.o.
    ul. Mickiewicza 10
    11130 Orneta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552 421 462, fax. 552 424 509
    REGON: 17039992900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwik.orneta.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla Zadania 2 p.n. „Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest usługa p.n.: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego dla Zadania 2 p.n. „Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie.” realizowane w ramach Projektu pn. UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ NA TERENIE GMINY ORNETA Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie robót budowlanych w branży:  konstrukcyjno-budowlanej,  sanitarnej,  elektrycznej i AKPA, 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: 1) wykonywanie wszelkich działań wynikających z przepisów prawa lub wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020, które umożliwią Zamawiającemu prawidłową realizację Projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, w sposób zgodny z umową dofinansowania, w tym m.in. opracowanie, przygotowanie i terminowe przekazanie w imieniu Zamawiającego do instytucji Zarządzającej raportów, sprawozdań, wniosków o płatność 2) Wykonawca przygotuje kompletną dokumentację przetargową (m.in. SIWZ, załączniki do SIWZ projekt umowy, formularze ofertowe) do wyłonienia Wykonawcy robót na zadanie pn.„Modernizacja technologii oczyszczania ścieków z zastosowaniem metody tlenowego granulowanego osadu czynnego oraz tlenowej przeróbki powstałych osadów nadmiernych na oczyszczalni ścieków w Ornecie wraz z budową odcinka sieci wodociągowej w ciągu ulicy Bażyńskiego w Ornecie.” Dokumenty przygotowane będą zgodnie z wymogami programu Instytucji Zarządzającej RPO WiM 2014-2020, w języku polskim, w wersji elektronicznej oraz po 3 egzemplarze na papierze w terminie 14 dni od podpisania niniejszej Umowy. Dokumentacja spełni wszystkie inne wymagania, co do treści i formy, o ile będzie to wymagane przez Instytucji Zarządzającej RPO WiM 2014-2020 3) Wykonawca będzie uczestniczył w procesie wyboru Wykonawcy robót poprzez wskazanie swych przedstawicieli do udziału w Komisji Przetargowej oraz przygotuje niezbędną obsługę Komisji Przetargowej. 4) Powołani do Komisji Przetargowej przedstawiciele Wykonawcy będą, na każde żądanie Zamawiającego, uczestniczyć w procesie oceny ofert. 5) W trakcie trwania procesu przetargowego na wyłonienie Wykonawcy robót, Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na pytania wykonawców, 6) pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją projektu zgodnie przepisami prawa budowlanego i innymi obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności: a. reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawdzenia zgodności realizowanego projektu z umową i pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami techniczno-budowlanymi i Polskimi Normami, b. przeciwdziałanie nieprawidłowościom na placu budowy w związku z realizacją projektu oraz podejmowanie niezbędnych w tym zakresie czynności, c. ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie wszystkich niezbędnych specjalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej d. przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie go Wykonawcy robót przy udziale Zamawiającego e. sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, f. uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru końcowego g. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy poprzez potwierdzenie wykonanego przez wykonawcę robót budowlanych, zakresu rzeczowego i finansowego projektu, w szczególności w zakresie zgodności przyjętych założeń w harmonogramie rzeczowo-finansowym, w protokołach odbioru robót, stanowiących podstawę do wystawiania faktur przez wykonawcę robót, h. Wykonawca będzie kontrolował postęp wykonania Robót ( w stosunku do zatwierdzonych harmonogramów) zgodnie z wymogami programu RPO Warmia – Mazury 2014 – 2020. i. kontrola postępu prac i robót, j. sprawdzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, robót dodatkowych i zamiennych pod względem kompletności zawartości i prawidłowości ich wykonania. k. udział i przewodnictwo w naradach roboczych (sporządzanie protokołów z narad) na etapie realizacji projektu mających na celu m.in. rozstrzyganie technicznych spraw budowy, omawianie przebiegu realizacji budowy, itp. l. opracowanie oraz przekazywanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania projektu, l. stwierdzanie gotowości wykonanych robót do odbioru, m. dokonywanie obiorów częściowych robót oraz odbioru końcowego, n. przekazywanie Zamawiającemu protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, o. dokonywanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, pod względem zgodności wyceny z warunkami umownymi, r. sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót – projektu, s. przedstawianie na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji, dokumentów i wyjaśnień związanych z realizacja inwestycji w terminie 7 dni roboczych t. udział w czynnościach odbioru końcowego robót, jak również w czynnościach przeglądów w trakcie rękojmi i odbiorów po upływie okresu rękojmi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6B ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr109, poz1158 z późn. zm.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy zgodnie z postanowieniami art. 22 ustawy PZP spełniają warunki dotyczące: 1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. 2) Wiedza i doświadczenie Wykonawca musi złożyć oświadczenie o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z wzorem jako załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał lub wykonuje usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i i doświadczenia. Ocena dokonana zostanie wg reguły spełnia – nie spełnia na podstawie załączonego do oferty wykazu świadczonej co najmniej 1 usługi, której przedmiotem był nadzór nad realizacją inwestycji obejmującej modernizację, rozbudowę lub przebudowę oczyszczalni ścieków o przepustowości co najmniej 2000 m3/d lub o wartości robót budowlanych brutto co najmniej 5 000 000,00 zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełnić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach