Gmina Przemęt ogłasza przetarg
- Adres: 64-234 Przemęt, ul. Jagiellońska 8
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 65 5496071 , fax. 65 549 69 77
- Data zamieszczenia: 2013-05-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Przemęt
ul. Jagiellońska 8 8
64-234 Przemęt, woj. wielkopolskie
tel. 65 5496071, fax. 65 549 69 77
REGON: 41105079300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przemet.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na zadaniach: 1) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mochy w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 200 mm o długości 8 448 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 160 mm o długości 1 723 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 140 mm o długości 1653 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 75 mm o długości 990 mb, - sieć tłoczna z rur PE ? Dn 63 mm o długości 943 mb, - studnie przyłącza kanalizacyjnego w ilości 294 szt, - przepompownie ścieków w ilości 4 szt. (zlewnie P-1; P-2; P-6 i P-7) - odtworzenie nawierzchni asfaltowych na drogach (warstwa ścieralna w ilości około 13500 m?), - termin realizacji do 31.05.2014. 2) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Nowa Wieś w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 250 mm o długości 2 351 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 200 mm o długości 1 591 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 160 mm o długości 1 344 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 160 mm o długości 1 812 mb, - studnie przyłącza kanalizacyjnego w ilości 182 szt, - przepompownie ścieków w ilości 3 szt. - odtworzenie nawierzchni asfaltowych na drogach (warstwa ścieralna w ilości około 24900 m?), - termin realizacji do 31.05.2014. 3) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Perkowo w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 250 mm o długości 80 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 200 mm o długości 3 754 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 160 mm o długości 880 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 200 mm o długości 1 293 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 160 mm o długości 753 mb, - sieć tłoczna z rur PE ? Dn 90 mm o długości 240 mb, - studnie przyłącza kanalizacyjnego w ilości 131 szt, - przepompownie ścieków w ilości 5 szt. - odtworzenie nawierzchni asfaltowych na drogach (warstwa ścieralna w ilości około 20000 m?), - termin realizacji do 31.05.2014. 4) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Olejnica w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 200 mm o długości 1 987 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 160 mm o długości 81 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 90 mm o długości 1 742 mb, - studnie przyłącza kanalizacyjnego w ilości 9 szt, - przepompownie ścieków w ilości 4 szt. - odtworzenie nawierzchni asfaltowych na drogach (warstwa ścieralna w ilości około 2000 m?), - termin realizacji do 31.12.2014. 5) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Górsko w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 200 mm o długości 2 026 mb, - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 160 mm o długości 353 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 160 mm o długości 2 668 mb, - studnie przyłącza kanalizacyjnego w ilości 45 szt, - przepompownie ścieków w ilości 2 szt. - odtworzenie nawierzchni asfaltowych na drogach (warstwa ścieralna w ilości około 3000 m?), - termin realizacji do 31.12.2014. 6) budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Starkowo (Bambry) w zakresie: - sieć grawitacyjna z rur PVC Dn ? 200 mm o długości 1 267 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 110 mm o długości 359 mb, - sieć tłoczna z rur PE Dn ? 90 mm o długości 1 144 mb, - przepompownie ścieków w ilości 3 szt. - odtworzenie nawierzchni na drogach gruntowych , - termin realizacji do 31.12.2014. Wykonawca zabezpiecza nadzór inwestorski dotyczący wszystkich branż tj. robót sanitarnych, elektrycznych i drogowych. Inspektor nadzoru będzie pełnił nadzór inwestorski w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r, Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.)oraz przepisów wykonawczych. Inspektor nadzoru będzie współuczestniczył w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. Inspektor nadzoru będzie zobowiązany do dostosowania godzin pracy do wykonawcy robót, przy czym zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych minimum 3 razy w tygodniu na każdym realizowanym zadaniu, potwierdzonego wpisem w dzienniku budowy. Do obowiązków inspektora nadzoru należy między innymi: - analiza dokumentacji technicznej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych, - wyegzekwowanie od projektanta uzupełnienia lub zmiany dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji, - zatwierdzanie, sprawdzanie i uaktualnianie harmonogramu robót wykonawcy, - sprawdzanie czy osoby zatrudnione przez wykonawcę posiadają kwalifikacje oraz uprawnienia do prowadzenia prac budowlanych, - sprawdzanie czy wszystkie używane urządzenia i materiały posiadają wymagane świadectwa i certyfikaty, - sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu, - organizowanie i prowadzenie narad technicznych, problemowych i innych spotkań zwoływanych przez zamawiającego na wniosek inspektora nadzoru lub wykonawcy i ich protokołowanie, - weryfikacja, analiza i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę w związku z realizacją zadania, - weryfikacja celowości wykonania robót dodatkowych i zamiennych. - sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych elementów budowlanych a w szczególności zapobiegania stosowaniu materiałów budowlanych wadliwych oraz nie dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, - odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających; uczestnictwo w odbiorach częściowych jak również przygotowanie i uczestnictwo w odbiorach końcowych gotowych obiektów, - zawieszenie prowadzenia robót budowlanych w przypadku gdy ich kontynuacja może wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi bądź spowodować znaczne straty materialne, - uzgodnienie z wykonawca dokumentacji powykonawczej; sprawdzenie jej i zatwierdzenie, - bieżące informowanie zamawiającego o wszelkich przeszkodach utrudniających wykonanie robót przez wykonawców, - sprawdzenie i weryfikacja kosztorysów powykonawczych i różnicowych Inspektor nadzoru , po uzgodnieniu z zamawiającym wykona wszystkie inne czynności nie wymienione w umowie a niezbędne dla prawidłowej realizacji zadań. Inspektor nadzoru, w przypadku okresowej niemożności wykonywania przedmiotu umowy zobowiązuje się do zapewnienia okresowego zastępstwa na cały czas swojej nieobecności tak, aby uniknąć opóźnienia w realizacji zadań, o których mowa w §.1 - informację o zastępstwie należy przedłożyć zamawiającemu i uzyskać pisemną zgodę na zastępstwo wskazanej osoby. Realizacja zadań odbywać się będzie w oparciu o pozwolenia budowlane posiadane przez zamawiającego. Dokumentacje budowlane na poszczególne zadania do wglądu w Urzędzie Gminy Przemet ul. Jagiellońska 8 64-234 Przemet pokój nr 16 w godzinach otwarcia Urzędu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy zł 00/100). Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym 3. gwarancjach bankowych 4. gwarancjach ubezpieczeniowych 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy: Gminy Przemęt BS Wschowa oddział w Przemęcie 15 8669 0001 0042 0000 2000 0098 z dopiskiem: /Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego/ Kserokopię polecenia przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna za prawidłowo wniesione o ile przed upływem terminu do złożenia oferty kwota odpowiadająca wymaganej wysokości wadium zaksięgowana zostanie na wskazanym rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach należy dokument w formie oryginału dołączyć do oferty, w sposób umożliwiający zwrot dokumentu w zw. z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ponadto do oferty należy dołączyć kserokopię tego dokumentu po poświadczeniu za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/przemet/
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej oraz świadectw charakterystyki energetycznej budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim w podziale na 2 zadania.
Dodano: 2016-07-13 - Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2016-06-08 - Kontrole okresowe przewodów kominowych oraz instalacji gazowych
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Bronikowo i Glińsko - Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, Glińsko - INSPEKTOR NADZORU
Dodano: 2016-04-15 - Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Śmigiel na terenie wsi Bronikowo i Glińsko - Sieć kanalizacji sanitarnej z przepompowniami ścieków, Bronikowo - INSPEKTOR NADZORU
Dodano: 2015-09-29 - Wykonanie przeglądów okresowych rocznych w branży ogólnobudowlanej, budynków będących w zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Spółka z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim
Dodano: 2015-07-01 - Kontrole 5-letnie stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2015-06-08 - Okresowe kontrole stanu technicznego obiektów budowlanych
Dodano: 2015-04-23 - inspektor nadzoru budowlanego projektu KAWKA
Dodano: 2015-04-21 - inspektor nadzoru budowlanego projektu KAWKA
Dodano: 2015-03-20