Przetargi.pl
Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Remont i rozbudowa oraz wyposażenie Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku

Urząd Gminy i Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 11-230 Bisztynek, ul. Kościuszki 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7188616 , fax. 089 7188603
  • Data zamieszczenia: 2013-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta
    ul. Kościuszki 2 2
    11-230 Bisztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7188616, fax. 089 7188603
    REGON: 00052927800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania: Remont i rozbudowa oraz wyposażenie Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wybór jednostki pełniącej nadzór inwestorski przy realizacji zadania Remont i rozbudowa oraz wyposażenie Ośrodka Kultury i Aktywności Lokalnej w Bisztynku 2. Zakres robót budowlanych obejmuje: 1) Wykonanie robót budowlanych wykończenia wewnętrznego. Zakres tych prac obejmuje w szczególności: - roboty rozbiórkowe i roboty ziemne, - wykonanie ścian i ścianek działowych, - wykonanie tynków, okładzin i malowania, - wykonanie posadzek, - wykonanie balustrady schodów, - wykonanie sufitów podwieszanych, - wykonanie stolarki drzwiowej, - wykonanie prac w zakresie zagospodarowania terenu. 2) Wykonanie instalacji elektrycznych. Zakres tych prac obejmuje w szczególności: - demontaż istniejącej instalacji elektrycznej, - wykonanie korytek kablowych, - wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, - wykonanie badań i pomiarów elektrycznych. 3) Wykonanie instalacji: sanitarnej, wodno - kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania gazowego, wentylacyjnej. Zakres tych prac obejmuje w szczególności: - wykonanie przyłącza wody użytkowej, - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej, - wykonanie przyłącza gazu propanowego, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie instalacji wody użytkowej, - wykonanie instalacji przeciwpożarowej, - wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji gazu propanowego, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej. 4) Wykonanie sieci teleinformatycznej. Zakres tych prac obejmuje w szczególności: - wykonanie tras kablowych, - wykonanie punktu dystrybucyjnego, - wykonanie instalacji logicznej, punktów dostępowych, - wykonanie instalacji telefonicznej, - wykonanie pomiarów, dokumentacji. 5) Dostawa wyposażenia obejmuje w szczególności: - kurtynę teatralna wraz z kulisami impregnowaną przeciwpożarowo o wymiarach odpowiadających scenie widowiskowej, - elektryczny system sterowania napędem kurtyny 3. Do podstawowych obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia będzie należeć zakres czynności określony w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz inne, wynikające z obowiązujących przepisów. 4.Do szczegółowych obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia należeć będzie: 1)w okresie przygotowania inwestycji: - zapoznanie się z umową o wykonanie robót, o której mowa w § 1 ust.2, dokumentacją projektową w części dotyczącej przedmiotu w/w umowy, tj. projektem budowlano - wykonawczym, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, kosztorysem ofertowym Wykonawcy robót oraz terenem inwestycji, - uczestniczenie w protokolarnym przekazaniu wykonawcy placu budowy, - skompletowanie dokumentacji niezbędnej do zgłoszenia rozpoczęcia inwestycji do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bartoszycach. 2) w okresie realizacji budowy: - kontrola właściwej jakości wykonywanych robót łącznie z kompletowaniem certyfikatów i aprobat technicznych stosowanych materiałów, - kontrola zgodności wykonywanych robót z projektem budowlano - wykonawczym, umową z wykonawcą robót, uzyskanymi przez Zamawiającego decyzjami, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, - kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy przez kierownika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót, - kontrola wykonanych robót, w tym w szczególności robót ulegających zakryciu przed ich zakryciem oraz zanikających w terminie do trzech dni roboczych od przekazania przez wykonawcę robót do potwierdzenia wpisem w dzienniku budowy; działania Inspektora Nadzoru nie mogą powodować opóźnienia wykonywania robót budowlanych, - stały i systematyczny - minimum 3 razy w tygodniu nadzór budowy w okresie prowadzenia robót - każdorazowe przeprowadzanie kontroli musi być udokumentowane wpisem do dziennika budowy i poinformowaniem Zamawiającego, - wykonywanie na bieżąco dokumentacji fotograficznej realizowanej inwestycji w wersji elektronicznej na nośniku CD, w szczególności robót ulegających zakryciu, - kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej. - skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wspólnie z kierownikiem budowy, - skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Bartoszycach zgodne z obowiązującymi przepisami, - zawiadamianie organu nadzoru budowlanego o przypadkach naruszania przepisów prawa budowlanego, dotyczących bezpieczeństwa budowy i ochrony środowiska oraz rażących uchybień technicznych 3) kontrola robót przez Zamawiającego i kontrola zewnętrzna: - udział w naradach organizowanych przez Zamawiającego, - udział we wszystkich kontrolach przeprowadzanych przez Zamawiającego oraz instytucje wdrażające i kontrolujące, - rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, a w przypadku wystąpienia takiej potrzeby inicjowanie wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, z punktu widzenia przyszłej eksploatacji, przy udziale Zamawiającego z zasięgnięciem w razie potrzeby opinii autora projektu, - sporządzanie, wspólnie z wykonawcą robót, protokołów konieczności robót dodatkowych (przy uzgodnieniu z Zamawiającym) z podaniem przybliżonego kosztu robót i wniosku do Zamawiającego co do ich wykonania, sprawdzenie kosztorysów wykonawcy robót pod względem zakresu rzeczowego i danych do ustalenia wynagrodzenia. Każdorazowo protokół konieczności winien być sporządzony z udziałem przedstawiciela wykonawcy robót, - ustalenie w porozumieniu z wykonawcą robót terminu odbioru końcowego wykonanych robót, - dokonywanie zapisów w dzienniku budowy dotyczących robót zanikających, - kontrola zgodności dostaw instalacji i urządzeń technicznych z dokumentacją oraz uczestniczenie w przeprowadzanych próbach i odbiorach technicznych instalacji i urządzeń, - potwierdzenie faktycznie wykonanych robót, bieżące kontrolowanie rozliczenia budowy w zakresie sprawdzenia kosztorysów powykonawczych dotyczących odbioru częściowego i końcowego oraz egzekwowanie od wykonawcy robót usunięcia ewentualnych wad lub usterek. 4) wykonywanie czynności związanych z końcowym odbiorem robót: - potwierdzenie wykonania obsługi przez służby geodezyjne powykonawczych pomiarów geodezyjnych, a także pomiarów zgodności usytuowania obiektów budowlanych, - nadzorowanie opracowania instrukcji odbioru i rozruchu oraz przeprowadzenie prób, badań rozruchu mechanicznego i technologicznego przez wykonawcę robót, - niezwłoczna akceptacja lub jej brak w odniesieniu do zapisu w dzienniku budowy wykonawcy robót o gotowości do odbioru, nie później jednak niż w ciągu 3 dni od daty dokonania wpisu, - uczestniczenie w pracach komisji odbioru końcowego inwestycji przy udziale przedstawicieli Zamawiającego i przyszłych użytkowników, - kontrola usunięcia przez wykonawcę robót wad lub usterek stwierdzonych w czasie odbiorów, - dostarczenie Zamawiającemu sprawdzonej dokumentacji powykonawczej, otrzymanej od wykonawcy robót w dniu odbioru przedmiotu umowy - nadzorowanej inwestycji, 5) w okresie gwarancji i rękojmi za wady: - uczestnictwo w przeglądach technicznych przed upływem okresu rękojmi i gwarancji, w wyznaczonym terminie uzgodnionym pisemnie, - udział w komisjach stwierdzających ujawnione wady i określających sposób ich usunięcia, - kontrola usunięcia wad lub usterek. 5.Dokumentacja projektowa w części dotyczącej przedmiotu zamówienia: projekt budowlany wraz z projektem wykonawczym, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, pozwolenie na budowę oraz kosztorys ofertowy wykonawcy robót będą udostępniane Wykonawcy każdorazowo według potrzeb u Zamawiającego na stanowisku inspektora ds. inwestycji, zamówień publicznych i zagospodarowania przestrzennego Urzędu Miejskiego w Bisztynku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia.mazury.pl/bisztynek_gmina_miejsko_-_wiejska
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach